Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Performans arttırma

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Ahmtmngrsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial Z-one-S 180
    İyi akşamlar değerli mt üyeleri aklıma takılan bi konuda sizlerinde fikirlerini almak istiyorum. Ben motorumun performansını arttırmak istiyorum ; dişli felan değiştirip son sürati arttırmak değil amacım sadece motorumun ivmelenmesini hızlandırmak istiyorum , ve motor bloğunda değişiklik olmasın(silindir hacmini büyütmeden) orjinali bozulmadan neler yapabilirim ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    bursagsli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan (2012-2017), Sym Wolf 250
    Dişli değiştirsin
    Ama hızın artar ama tork düşer
    Bende merak edip arka disliyi 42 den 38e düşürdüm motorun bağırmıyor rahatladı ama hızlanma aynı tork düştü bende tekrar 42 dişliyi taktım piyasada 41 yada 40 dişli bulamadığım için 38 taktım

  3. #3
    Ahmet_Tascı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kuba Cg 200
    Alıntı bursagsli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişli değiştirsin
    Ama hızın artar ama tork düşer
    Bende merak edip arka disliyi 42 den 38e düşürdüm motorun bağırmıyor rahatladı ama hızlanma aynı tork düştü bende tekrar 42 dişliyi taktım piyasada 41 yada 40 dişli bulamadığım için 38 taktım
    Disliyle artacagi max hiz 5 km
    Tutkudur Motosiklet

  4. #4
    Doçkinderi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2014
    Şehir
    Viǯe
    Motosikleti
    Loading....
    -Performans hava filtresi
    -Performans baskı
    -Performans egzoz
    -Performans buji
    Bunları çok duydum , başına ''performans'' yazıp satılıyor.Nasıl bi etki yapar bilmiyorum.İstersen bunları dene ama sen yine de Mondial Z-one-S 180'den fazla bir performans artışı bekleme
    Kasksız motorcuya selam verilmez , genelde sela verilir.

  5. #5
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    O motor 150 yapmıyomuydu ya Pulsar'a kafa tutuyodu hani. CC büyütmeden performansını artıramazsın, pek de modifiyeye açık bir motoru yok onun.

  6. #6
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Ön dişliyi küçültürsen vites aralıkların çok kısalacaktır bir diş büyütsende 2 vitesdeki tork bile ciddi düşüyor ön dişli dediğin 5 lira merakın varsa en azından merakını gideirsin

  7. #7
    Berkay* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul / Eskişehir
    Motosikleti
    Superlight / 48
    Töbe estağfurullah, başlığa bak.

  8. #8
    Ahmet_Tascı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kuba Cg 200
    Alıntı Berkay* adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Töbe estağfurullah, başlığa bak.
    İçin fesat
    SweentLy bunu beğendi.
    Tutkudur Motosiklet

  9. #9
    Ahmtmngrsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial Z-one-S 180
    Dişli büyütme niyetinde değilim zaten 140-150 yapıyor motorum bu hızlar bana yetiyor zaten , benim istediğim daha seri bi motor olabilir mi ? Bu konuda fikirlerinizi bekliyorum

  10. #10

    Üyelik
    04 Eylül 2006
    Ne yaparsan yap küçük hızlar etki edeceğinden motorun sağlığı ile hiç oynamamak gerek.

  11. #11
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    tork mu istiyorsun

  12. #12
    Ahmtmngrsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial Z-one-S 180
    Alıntı shooter1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tork mu istiyorsun
    Yanlış olmasın ama heralde onu istiyorum ����

  13. #13
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    Alıntı Ahmtmngrsy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış olmasın ama heralde onu istiyorum ����
    hızdan fedakarlık yapıp tork alabilir ama çok şey bekleme hızlanma istersen torktan biraz vazgeçeceksin ama yokuş çıkarken motosikleti çöpe atacak kadar kızarsın
    motosikletinin dişli oranları nedir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------

    http://www.sprocketcalculator.com
    bu siteden dişli oranlarını hesaplayabilirsin

  14. #14
    hakikiteker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir-Çiğli
    Motosikleti
    Corsa 1.3 CDTI :(
    Reklam sandım ciddi ciddi :D
    Onurhan D bunu beğendi.

  15. #15
    omer2to - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2015
    Şehir
    Adıyaman
    Motosikleti
    apache rtr 150
    Alıntı bursagsli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişli değiştirsin
    Ama hızın artar ama tork düşer
    Bende merak edip arka disliyi 42 den 38e düşürdüm motorun bağırmıyor rahatladı ama hızlanma aynı tork düştü bende tekrar 42 dişliyi taktım piyasada 41 yada 40 dişli bulamadığım için 38 taktım
    Tork düştü derken ne demek istiyorsunuz açar mısınız ?
    Hepiniz çok iyi çok hızlı insanlarsınız ama yokuş aşağı

  16. #16
    Ahmtmngrsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial Z-one-S 180
    Arkadaşlar dişli değiştirmek yada silindir hacmini büyütmek istemiyorum , bunların dışında başka bi çözümü yok mu ? Maximum hızı arttırmak istemiyorum motorum daha seri olsun istiyorum sadece !

  17. #17
    tozluklu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    keşan
    Motosikleti
    Bajaj pulsar ns 200
    Alıntı Ahmtmngrsy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişli büyütme niyetinde değilim zaten 140-150 yapıyor motorum bu hızlar bana yetiyor zaten , benim istediğim daha seri bi motor olabilir mi ? Bu konuda fikirlerinizi bekliyorum
    130 yapan pulsara boşuna para verdik )
    Mengu16 bunu beğendi.
    Cennette cehennemde içinde. Ötesine kanma..

  18. #18
    bursagsli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan (2012-2017), Sym Wolf 250
    Alıntı omer2to adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tork düştü derken ne demek istiyorsunuz açar mısınız ?
    Rampada tek kişi çıkıyorsun ama 2 kişi olunca önceden 3. Viteste çıktığın rampayi 2. Viteste çıkıyorsun
    Olumlu yönleride var motor 5. Viteste bağırmıyor, titreşim azaldı, önceden 2. Viteste 40 ile giderken bağırıyordu şimdi hiçbirşekilde bağırmıyor
    Ama eğer arka dişlin 42 ise ya 41 yada 40 tak 38 takınca çok fark ediyor ben dişli bulamadığım için 38 taktım suanda yine 42 dişli var 41 yada 40 dişli görürsem alıcam
    Sen arabaya gezmek için binersin, bizler ise motosiklete binmek için gezeriz

  19. #19
    oguzhan6161 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2009
    Şehir
    Zonguldak/KDZ.Ereğli
    kardeş dişliyle çok büyük farklar elde edemezsin cc değişsen ? ayrıca silindir hacmini büyütme çünkü blok ona göre tasarlanmış et kalınlığı vs... Zamanla patlama dağılma yaşayabilirsin. Tecrübe edilmiştir ))

  20. #20
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    Alıntı Ahmtmngrsy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar dişli değiştirmek yada silindir hacmini büyütmek istemiyorum , bunların dışında başka bi çözümü yok mu ? Maximum hızı arttırmak istemiyorum motorum daha seri olsun istiyorum sadece !
    sat inamuza al


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)