Arkadaşlar bu motor hakkında düşüncelerinizi alabilirmiyim ne dir ne değildir sorunları varmı irsi yada parcalari nasildir kolay bulunurmu istanbulda oturuyorum ben biraz bilgilendirrimisiniz beni bide stunt motoru yapıcam bu motoru egerki alirsam
Arkadaşlar bu motor hakkında düşüncelerinizi alabilirmiyim ne dir ne değildir sorunları varmı irsi yada parcalari nasildir kolay bulunurmu istanbulda oturuyorum ben biraz bilgilendirrimisiniz beni bide stunt motoru yapıcam bu motoru egerki alirsam
er 5 bak daha yaygın düşünce parça aramazsin bi ay
Parçasını bulursun ve kronik derdi yok, kendini kanıtlamış güvenilir bir motor bloğuna sahip ancak stunt motoru olmak için şöyle dezavantajları var:
1. İlk 2 vites için gaz tepkisi güvenlik nedeniyle tekere gelmeyecek şekilde ayarlanmış.
2. Kawasakinin parçası pahalı, düşüp kalkmaya gelmez.
3. Muadillerine göre ağır bir motor.
4. Stok lastikler seni yarı yolda bırakacaktır.
Bu 4 durumda da MT-07 veya MT-07 Motocage sana daha uygun gibi duruyor, tercihini gözden geçirmeni önerimim.
Er6n ile arkadaşım kaza yaptı. Ön maşa yamuldu. Ön çamurluk kırıldı, ön jant hafif ezildi, kafa karenajı, kuyruk karenajı kırıldı, gidon yamuldu falan... bir kac ufak ıvır zıvır daha. Sağlıklı bişey olsun diye z-moto'ya bıraktı motoru. Ertesi gün gelen mailde toplam ücret "16.000" tl yazıyordu.....internette orijinal ön jant 525 avro. Adamlar 4200 tl yazmış. Ön far ve kafa karenajına 3750 tl.... maşaya da 3800. iki tane sitikıra bile 355 tl.
İşin tuhafı blokta ve elektrik elektronikte hiçbişey yok. birde onlar çıksa motorun sıfır fiyatından pahalıya gelecek tamiri...
Yani mt lerede baktim hocam fakat biraz pahali geldiler bana benım butceme yanı yoksa motorun hakkı o paradir ondan bir şüphem yok peki bu şekil bu tasarim gibi bi motor varmı kafanda bana önerebilcegin
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------
Hocam er6n zaten 12 bin den başlıyor 16.000 tl nedir
ER6N 12.000'den mi başlıyor?
Hangi kurda bu fiyat üstad?
Kısacası
Ben 2. el baktığını anlayamamıştım ama gösterdiğin örnekteki motosiklet tam bir külüstür. Bu kadar eski makinelerin hiçbir yerine güven olmaz. Muhtemelen 5. sahibi falandır, geçmişini de bilemezsin. Bir defa onun 25K da olmasının imkanı yok. Kimsenin günahını almak istemem ama er-6 kullanan bir insanın yılda 2500KM yapması mantıklı değil.
Stunta ilk defa başlayacaksan, al bir tane duke 200, değiştir arka dişliyi yardır gitsin.
Eski kasalarda yağ yakma sorunu var. 3 motordan 1i yağ yakar...
2006 modelini yıllarca kullandım n modelini muhteşem bir motosikletti ondan sonra ve öncesinde çok fazla motosiklet değiştirdim hepside ya çift silindir ya dört silindir hacimli motosikletler ama hiç birinden er 6 n den aldığım torku gücü gaz tepkisini alamadım . inanılmaz az yakıp kısa mesafede tam bir drag şampiyonu 180 den sonra kesilen bir nefese sahip . en fazla gideri 217 falan yaptım ben . kimininki çok yağ yakıyor kimininki yakmıyor . ama bozulmayan tek bloğa sahip kawasakinin hiç bırakmadığı şu anki versys 650 lerde kullanılan motor bloğunun birebir aynısı . o fiyata alabileceğiniz en başarılı ve güzel motosiklet.
kullanmıyanların yorumlarına takılma arkadaşım.. 2006-2008 arası modeller genelde yağ eksiltir. eklersin devam edersin. yıllardır piyasada olan cbf 150 ler gibi yani. arıza çıkarmaz.. sağlam.. torklu.. kalıbına göre cok iyi giden bir makina. fiyat performans açısından suan en mantıklı makinalardan biri.
...ADAMLIK, CİNSİYETLE DEĞİL ŞAHSİYETLE ALAKALIDIR...
kısa süreli er-5 sahibi olarak parça fiyatları çok çok fahiş bilginiz olsun.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)