Başlıktaki gibi 600cc bir motosiklet şehir içinde düşük hızla gitmek isteyeceğimiz için sorun yaşatır mı?
Başlıktaki gibi 600cc bir motosiklet şehir içinde düşük hızla gitmek isteyeceğimiz için sorun yaşatır mı?
Hararet yapar hocam 250bile fan açıyor
Soru çok yanlış. 600cc birşey ifade etmez. Silindir sayısı, beygir, enjeksiyon sistemi, motorun karkateri, tarzı herşey değiştirir durumu.
Ben kullanıyorum cbf1000sıkıntı yok.yüzde 90şehir içi.
bir 600rr dan bahsediyorsak eğer, evet yaratıyor.
kısa mesafelerde ve yavaş kullanacaksan boşa yakıt sarfiyatı yol yapıcam keyif alıcam dersen ideal
valla şehir içi 690 cc kullanıyorum hiçde sorun olmuyor ama yukarıda arkadasımızın dedıgı gıbı önemli olan cc değil silindir sayısı , beygir , enjeksiyon sistemi , manevra kıvraklıgı , agırlıgı gibi durumlar önemli.
Benim Ninja 250Sl'i Şehir İçinde Kullanıyorum arada Fan Açtığı zamanlar Oluyor
Super sport sa hararet sorunu olur. Naked, enduro yada cruiser ise gayette gidilir sıkıntı olmaz
sehir ici guclu 250 daha mantikli 600cc ler agir olur, bence gerek yok, ayi gibi f650 ile sehir ici eglenceli olmuyor ama naked 250 olsa hadi duke 390 vs olsa super olur..
Sıkıntı olur ya zaten dur kalk trafik yeterince stresli motor hararet yapacak yakit tüketimi dersen o biçim olacak.
Açıkçası 600cc supersport ise sadece şehir içi kullanım pek mantıklı durmuyor. Sıkışık trafikte yazın bol bol fan açar. Ama dersen ki güzel bi naked alırım rahatıma bakarım, o zaman olabilir. Ama sadece şehir içi kullanım ise amaç daha düşük cc neden olmasın? Yedek parçası nispeten daha ucuz olur, yakıttan ve vergiden de tasarruf edersiniz.
şahsen illa 600cc alacaksanız naked veya sürüş pozisyonu supersportlara nazaran daha rahat bir motosiklet bakmanızı öneririm.
Tabi zevkler tartışılmaz, kimiside şehir içi kullanımda da 600lük supersport sever, birşey diyemem.
Önemli olan nasıl kullandığın. 600 cc alıp düşük hızda şehir içi kullanmak pek mantıklı değil zaten. r25 her türlü iş görür hem az yakar.
Abi bu nasıl bir sürüş şeklidir. Hayran kaldım. Ustalıkmı apaçilikmi yoksa bu bir usta apaçilikmi çözemedim. Şansmı tecrübemi sürekli bir kaygı yaşadım kendi kendime. Abi hem bu kadar iyi sürüp, hem de şehir içinde böyle hızlı gidiyorsun peki niye hiç ekipman yok. Tamamını izleyemedim kalbim yetmedi çok fenalar çok.
Esimde var cbr 600rr sehir icinde biniyoruz bi sikinti yok bizimki oturuşuna zor alısti sadece onun disinda sehir ici kullanimda 600rr en rahatlari bu tarzda bence
Super sport ise Olmaz. Olamaz. Imkansiz.. Once makinenin canini sonra kendini bitirirsin. Sorun olmaz diyen arkadaslara katilmiyorum. Hava +10 derece iken trafikte makina fan aciyor. Yazin 35 derece sicaklikta diger araclarinda motor sicaklarinin yaninda nasil oluyor cok merak ediyorum. Ya da bizim motosikletimiz super sport degil de baska birsey olmali bu durumda.
Bu video aslında "nasıl kullanmamalı" için güzel bir örnek bence.
Mesele bu beceride kullanabilip, kendini ve çevredekileri tehlikeye atmadan sürmek konusundaki iradedir aslında.
Kaldı ki bu sürüş şekli, yaya ve otomobil sürücülerinin zaten bizlere karşı antipatik olmasını da tetikleyen önemli bir faktör.
Super sportlar gazlamak 10 bin devir ustune cikip gitmek icin uretilmistir. Cogunlukla 1000-7000 devir arasi canlari olmaz, gaz acarsan gidersin motor kendine gelir.
Oturus, peg ve sele pozisyonunu saymiyorum bile. Ha manyaklar var (negatif anlamda demiyorum) 600luk super sportu commuting amacli kullaniyorlar ve sikayetleri yok. Benim naked motor kullanip ruzgardan sikayet etmemem gibi.
Netice itibariyle soruya cevap olarak sorun yasatir mi EVET. Ama bundan da tad alirim motoru da yakarim sorun degil diyorsan tabii ki HAYIR.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)