Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Altın Elbiseli Adam 250cc Karşılaştırması

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    emrb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    XJ6
    nerde sym wolf
    nerde hyosung gt250r
    nerde hyosung gt250 naked
    nerde hyosung x5

    nerde barkınnn nerdee


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Oldjack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Fz6 Fazer
    Alıntı Yiğit_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen 250 sl bayan motorudur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:51 ----------



    Neyine şaşırdınız? 250 cc Japon motorsikletleri kıyaslaması demiş.Gtr250 Japon motorsikletimi?Hey Allahımmm
    üstadım bende onu diyorum tam olarak bir 250 cc karşılaştırması olmamış. megelli gtr250 vs olsaydı da keşke aradaki fiyat farkına değer artıları- eksileri var mı görseydik.

  3. #63
    40yapar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 ABS
    İnazuma'nın sahibi arkadaşı görünce aklıma geldi birden
    bekotr2 bunu beğendi.

  4. #64
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    neydim değil ne olacağım diye boşuna dememişler ne günlerdi be cbr 250 için yalan oldu hepsi

    bu motorların hangisi Japonya da üretiliyor merak ediyorum

  5. #65
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Suzuki'nin neden 250cc yarış motoru görünümlü motor çıkarmadığını bilen var'mı ? Bence şu ana kadar'da çıkarmamakla çok yanlış yaptılar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------

    Alıntı celikat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r25 race, diğerleri commuter.
    Bence hiç birisi yarış motoru değil.

  6. #66

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 sl nin boyutu ile barışamadım.

    R25 içinde en iyi motor algısı oluşturuluyor ve böylece herkez cbr250 geriban deyip bu motora yönelecek ama motor ihtiyaca göre alınan birşey.

    CBR250 1000 tl ucuz(13.500 kampanyalı)Rosso 2 parası rodaj benzini içinde geliyor. süspansüyonlar konforlu, R25 ten 1 lt az yakıyor ve daha torklu... 250cc de en çok aranan özelliklerden biride az yakmasıdır, hızlı gitmesi kadar. grenajlar ucuz, parça var servis ağı iyi. top case demiri ve tutacaklar var. Küçük VFR800 gibi bağaj takıp turlara çıkmak veya yükleyip yazlıga gitmek mümkün, artçı tutamağı var, hem cinsiniz sizden hosşanıyor gibi gezmeye de gerek yok

    Yani demek istediğim yeni başlıcak adam var, aslında cbr 250 alsa ona daha uygun ve birsürü artısı işine gelecek ama R25 sınıfının en iyisi algısı oluştuğundan R25 e yönelecek ama yakıt kasıcak, bağaj isticek takamıcak, arkadaşı binecek tutamak yok, uzun yol çıkacak yakıttan canı yanacak... devirecek 5000 tl fatura çıkacak, parça bekleyecek... uzar gider.

    CBR250 gariban lafına katılmıyorum. Joker gibi motor, Hatta türk pazarı için bu açıdan bakıldığında çift silindirli 2. bir Japon motora gerek yok, yani hondaya. Suzuki girse iyi olur tabi...

    Bu arada cbr250 yi övdüğümü düşünmeyin. Mesela bana üst devirlerde gelen 8 beygir daha önemli, ama yeni başlayana veya bazı kişilere gereksizdir

    Lastikkeri berbat diye 3 motorda yerin dibine sokuldu ama cbr250 rosso 2 parası içinde denilebilirdi en azından bu kadar muhabbete.

    Bu tarz testlerde V box ve performans rakamlarının sayısal karsılıklarıda gerekli, 0-400m ler top speedler.

    birine gariban dersin birine çok hızlı sonra alıp kalkış yarışı yaparsın antalyada arkadaşların yaptığı gibi 150 ye kadar CBR250 nin plakasını izlersin R25 le

    Bazı benzetmelerin insanları yanlış yönlendirdiğini düşünüyorum. hele hele herkesin biribirinin motorunu ölümüne kötülediği bir ülkede
    Tamamen katılıyorum. Görüntü ve lastik kalitesinin sonucu belirlediği bir karşılaştırma olmuş. Adamların hepsi 250SL'de rahat edemediklerini söylüyorlar. Bundan daha önemli bir seçim kriteri olabilir mi ? Emin olun, oradaki bayan hariç diğerlerinin önüne CBR250 ile Ninja'yı koyup "birini al git ama en az bir sene bineceksin" deyin, tümü CBR'yi seçecektir. Performansı be olursa olsun insan rahat edemediği bir motorla yaşamaz. Her gün piste çıkıp yarışmıyoruz. Zaten burada biraz abartılıyor, Barkın CBR'ın limitlerde geride kaldığını söyledi, normal kullanan adama göre dedi.

    Testteki ve buradaki birçok yorumdan hala görüntü ve kağıt üzerinde bulunan rakamların motor seçiminde en önemli kriter olduğu görülüyor.

  7. #67
    Siyah&Beyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 250
    Cbr250 candir. R25 oncelikle su 13.500 bulamadik 14.500 olmamaliydi sendromunu asmasi gerekiyor. Hiz motoru arayanlar bence 600 cc.ye baksinlar. 250 cc baslangic motoru olmali. Baslangic motoruyla 170 180 km hiz yaparim diye dusunenler varsa yanlis heyecan pesindeler diye dusunuyorum. 110-140 lastikle o hiza ciksan acaba durabilir misin?

  8. #68
    Fyz.01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    14 CBR 250R
    aea nın yzf yi yere göğe sığdıramayıp cbr ı gömmesi benim hoşuma gidiyor. böylelikle herkeste yzf olur. tek tük cbr görürüz yollarda iyi olur. birde böyle düşün ben 14 cbr ımdan cok memnunum valla kim ne derse desin. (motoruma bakışım )

  9. #69
    cx571 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    CBR 250 R & YBR 125 ESD
    CBR 250 R yi alın. Bide Diablo Rosso 2 lastik takın. Keyifli sürüşün tadına varın (Motosiklet İhtiyaça göre alınmalı.)

  10. #70
    Siyah&Beyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 250
    Videoyu yorumumdan sonra izledim. Acikcasi net ve objektif buldum. Sadece bunca suredir cok ovdugu cbr.i ehh iste moduna getirmesi ilginc olmus. Diger yandan kurdugu bir cumle var ki tamamen katiliyorum. Cbr250 surucu dostu. Nerede ne yapabilecegini biliyorsun ve bizzat yasadigim ornekler var ki birkac kazadan kurtardi beni. Digerlerine daha temkinli binmeniz gerekiyor demis. Kullanmadigim icin bir sey diyemiyorum. Cbr 250 ise gercekten baslangic motoru ve tecrubesi az veya yeni baslayanlar icin ideal. Gaz tepkileri de acikcasi benim icin cok yeterli. Son hizi da.

  11. #71

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Acikcasi suzukinin bu araliga motosiklet uretmeme nedeninin markanin motosikleti teknik ve ihtiyac unsuru olarak gormesine bagliyorum.

    SS gorunumlu 250 cc suslenmis motosikletler goruntu motivasyonu haricinde siniflarinin yerini dolduramiyorlar.

    Bence bu karsilastirmadaki en dogru urun İnazumadir motosiklet adina.Amortisor kalitesi,yol kosullari,konforu , surus guvenligi dahil en verimli urun bana gore.

    Motosiklet kulturu SS le olusmaz.Ss ust level bir segmenttir.Yani 600 RR ss tir 250 4 silindir eski japonlar vardi 40 50 hp onlar Ss ti.

    Aslinda ulkemize uygun 250 cc enduro ve supermoto gelmeli ve motosiklet kulturu bu tabanda olusmali.

    Hondanin CRF 250 M i var kawasakinin 250 supermotosu var harika aletler ama gelmiyor Turkiyeye neden talep yok.Turkiyede SS gorunumlu kullanimi rahatsiz motisikletler satiliyor ondan.

    Biz henuz motisikleti anlayabilmus bi toplum degiliz.Ferrariye benziyor diye Honda NSX aliyoruz tatmin oluyoruz.

    Suzukiyi dusuk sinifta ss uretmedigi icin hakli buluyorum.

    Bana hore Suzuki motosiklet kulturunun en iyi temsilcisi.
    trustwm, Felis Leo, beko12345 ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  12. #72
    AydınOğlu09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Motoran, Tvs Apache, Mondial MCX 150 Road Racer
    Neden sadece japon ? japon'dan daha iyi 250 cc yapan ülkeler olduğuna inanıyorum.
    Oldjack bunu beğendi.

  13. #73

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Inazuma bana göre de aralarında en kaliteli ve en güzel motor. Araksından da CBR250 geliyor. R25 demememin sebebi tork ve gücünü o kadar yüksek devirde vermesi. O sürüş tarzını sevmiyorum, tork gelsin diye her seferinde üst devirlerde dolaşmak benzin sarfiyatı da arttıracaktır.

  14. #74
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Bence çok yetersiz bir test olmuş. Şimdi şöyle bir durum var; son derece deneyimli pilotlar bile motorlar arasındaki yol tutuş ve viraj kabiliyeti gibi farkları kolay kolay ayırt edemiyorken oradaki amatör sürücüler nasıl anlasın ? Aynı lastikle aynı hızda ve aynı koşullarda, limitlerde viraja girip, biri kaydı diğeri kaymadımı da. A markası B markasından daha iyi yol tutuyor demişler.
    Hele o bayanın daha doğru dürüst motor kullanabildigine bile inanmıyorum. Sizde videoyu dikkatlice izleyin, sanki eğitim sahasındaymış gibi acemice gidiyor.
    Şimdi diceksinizki bu imkanlarla bu kadar, yani viraj test ederken virajda düşme riskini alacak imkanlar olmadigindan, limitlerde kullanmak ekonomi ister riskli falan...
    Ama madem tam anlamıyla test edemiyorsun, o zaman bunu belirt. Kalkıpta şu motorun yol tutuşu bundan iyi deme.
    En zor şey yol tutuş farkını anlayabilmektir.
    18 senedir binmedigim motor kalmadı ama ben şahsen o farkları ayırtedemem. Dünkü motorcular herşeyi anlayabilmiş helal olsun ne diyim.
    Oradaki sürücülerin yapabileceği yorumları ben söyliyim :
    Bu motor daha ufak
    Bu daha rahat
    Bu daha hızlı gidiyor
    Bu daha güzel tasarımlı
    Bu daha ucuz, bu ise pahalı vs.
    Zaten biz genel olarak teknik olayları cok anlayabilen bir millet degiliz. Öyle değil mi ; arazi aracı bile alırken sırf hava için alıyoruz, tek kişi işe gidip gelmek için 2 tonluk araca biniyoruz.
    Ama avrupada bunu gerçekten amacı için alanlar hic az degil. Adam yaklaşma, uzaklaşma açısından tutta tırmanma açısına kadar herşeyini bilip alıyor.
    Biz ise basit anlaşılabilir ve gösterişli olan özelliklerini biliriz sadece teknige girince sıkılırız. İşte motosiklettede böyle bu durum.
    Thracian, abeciMotoru, Murat.K. ve 10 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #75

    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 ve Honda Shadow 600
    Alıntı Yiğit_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen 250 sl bayan motorudur.[COLOR="Silver"]

    komik olmayın... 250SL in temel özelliği INCE olmasıdır. bizim millet bu motor küçük diye anlıyor bunu. onun yanında çekimdeki motor alçaltılmıştı, AEA ekibi onu atlamış.

    onun dışında o motor özellikle uzak doğuda kendine ait yarışları olan bir motor. bu mesajı yazmaya niyetim yoktu aslında ama saçma sapan yorumlar bazen bilgi kirliliği yaratıyor.

    SL hakkında da tarafsız yorum yapabilme şansım var çünkü hem SL hemde R25 sahibiyim....
    beko12345 ve Sabırsız bunu beğendiler.

  16. #76

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Tamam da işte SL250'nin o ince olması durumu herkese hitap etmeyebilir. Bayan motoru değil ama cüsseli ve çok uzun boylu olmayan insan motoru olduğu kesin. Bir de artçı konforunu hiç konuşmamışlar. Yarış motorunda sorgulanmamalı belki ama artçı ile rahat seyat edilebiliyorsa her zaman artıdır. Ayrıca bayanın en rahat sele SL250'de demesi zaten bir anda onun yorumlarını benim gözümde değersiz hale getirdi. Bu kadar yalan bir yorum hayatımda duymadım. İnsanın poposu ufak diye ufak selede rahat eder, büyükte edemez diye bir şey olabilir mi ? Ne kadar dolgun sele, o kadar rahatlık...

  17. #77
    Yiğit_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2014
    Motosikleti
    Yzf r125
    Alıntı Murat.K. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    komik olmayın... 250SL in temel özelliği INCE olmasıdır. bizim millet bu motor küçük diye anlıyor bunu. onun yanında çekimdeki motor alçaltılmıştı, AEA ekibi onu atlamış.

    onun dışında o motor özellikle uzak doğuda kendine ait yarışları olan bir motor. bu mesajı yazmaya niyetim yoktu aslında ama saçma sapan yorumlar bazen bilgi kirliliği yaratıyor.

    SL hakkında da tarafsız yorum yapabilme şansım var çünkü hem SL hemde R25 sahibiyim....
    Yok arakadaşa hitaben söyledim onu.Ama Çoğu adam o motorda rahat edemez.Kendine ait yarışları var demişsin neredeyse tüm motorların kendine ait yarışları var.Hatta cg yarışları bile var Adanada

  18. #78
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Sanırım ordaki 250sl MURAT K. adlı beyin motoru sağolsun motorunu test için vermiş!Ben olsam vermem!Ayrıca 250sl'in küçük veya ince olması bayan motoru olduğu anlamına gelmez.
    Sabırsız bunu beğendi.
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim

  19. #79
    neonxc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 SL
    Sokollu, Murat.K. ve ryangt bunu beğendiler.

  20. #80

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Bizim testlerimizinde MCN testlerinden farkı şu. Halk olarak teknik konularda bile göreli bir bakışa sahip olmamız. Şehir efsanelerine inanılır birçok konuda. Araba , Otomobil , Lastik.. Herkesin bir fikri vardır zaten şu ondan daha iyi , ötekine 5 basar falan filan.

    Abartmayı seviyoruz. Genelde de sahip olduğumuz malı. Bunlar üst seviye cihazlar değil elbette kusurları var ancak kimse sahip olduğu ürüne toz kondurmak istemiyor. Bu nedenle AEA da oldukça göreceli tam Türk işi bir test gerçekleştiriyor.

    Yoksa bu motorların deneyimli bir sürücü ile 0-100 ü - 100-0 ı , vites aralıklarındaki esneklikleri vs. teknik ve rasyonel unsurları öncelikle ele alınması gerekir.

    ÖZeti ARZ a göre bu test bizim kültürümüze uygun yapılmış. Nihayetinde forumdanda anlaşılacağı üzere kimsenin teknik verilerle işi yok. Bu ötekini döver , aslında Hyosungta var falan filan.

    Yada Yamaha R25 36 beygir abi en iyisi derkende şu soru sorulmalı dünya dümdüz ve rüzgarsız değil 6.viteste 6 bin devirde R25 ile SL250 nin arka tekerleğe verdiği güç nedir? Aslında bu seviyede motorlar için performans analizlerini çok doğru bulmuyorum. Çünkü bunlar göz zevki ve heyecan ile alınan şekilli güzel motorlar. Kimsenin motoru ötekinden 2 gömlek üstün değil burada. Abartmak ve diğerini eleştirmek yerine olumlu ve kayda değer unsurlar hakkında bilgi sahibi edinmek daha dogru olur düşüncesindeyim.
    camadan, CengoCenk, beko12345 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)