Yamaha YZF-R125 ile motora başlamak
-
Ben 250cc ile baslanmasında bile bir sakınca görmüyorum.Potansiyelinizi motorsiklet üzerinde tanımanızı öneririm.Kendinizi hazır hissedersiniz bir süre sonra... Ama en az 1 sene sık sık kullanarak tecrübe edinilmeli bence..Daha sonra cc yükseltilmeli.. Bir kaç ay motorsiklet kullanıp,aniden yanan kırmızı ışıkta güçlükle durabilince fark etmiştim halen acemi olduğumu..Veya rampada kalkarken zorlandığımı..Mevzu canımız ve herkezin hayatı değerli..
Reklamlar
-
emre xt125 - rebirth çok mantıklı yazdıklarınız gerçekten bana referans oldu şuanlık ybryi kendim için önde görüyorum para sıkıntısı yok değil var ama sıkıntıya gırsem alırım o motoru fakat zorlamaya gerek yok yaza gerçi nedeğişir ne olur bilmem ybr ile başlarım heralde teşekkürler..
250 cclikle ben başlamayı düşünmem ya hiç olmadı en azından 10.000 tecrubem olsa alayım 250sl kawasaki ama yıne de rebirthin dediği daha mantıklı teşekkürler
-
Ybr al bi sezon tepesinden inme 15.000-20.000 km ondan sonra 250 cc ye geç düşük cc bir süre sonra yetmeyecektir ama yeni başlayanın işini görür fazla performans beklemessin ama trfaiği okumayı motosiklete hakim olmayı virajları vs vs.ier yavaş yavaş öğrenirsin
-
yzf r125 motosiklete ilk biniş için uygun değildir. motosiklet öğrenmek içinde değildir. yzf r 125 ss motorlara alismak içindir
-
atillatopal9 adlı üyeden alıntı
yzf r125 motosiklete ilk biniş için uygun değildir. motosiklet öğrenmek içinde değildir. yzf r 125 ss motorlara alismak içindir
50 cc ile mi baslasin arkadas. Biraz abarti olmus.
-
berksus adlı üyeden alıntı
50 cc ile mi baslasin arkadas. Biraz abarti olmus.
sanırım motorun şeklinden oturuş zorluğundan o yorumu yaptı, çoğu kişinin dediğini dedi
-
daha önce hiç motosiklet kullanmamis birisi için ben şahsen yzf kullanan biri olarak bu motoru tavsiye etmem.
yeni kullanıcı illa ki düşer, motoru yatırır. bi ybr ile yan yatmak var bi de yzf ile var. yzf ile yan yatarsan en kötü 2 3 karenaji çizer, duruma göre kırarsin. bunları yenilemeye kalksan bin tl yi bulur belkide geçer.. o nedenle iyi bi tecrübe kazandıktan sonra kullanılabilecek bir motor (bence)
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------
ha yzf güzel mi , güzel ötesi
kaliteli mi, son derece
az yakıyor mu, kokluyor
boyu uzun sürücü altında küçük kalmıyor kocaman motor.
kronik sorunu yok
kolay kolay arıza vermiyor
parça fiyatınin pahalı olması haricinde başka bir eksisi yok (bence)
-
-
-
Elektrikli bisiklet al, 1 yıl kadar onunla gez. Hem trafiği tanırsın, hem sürüş becerilerini geliştirirsin. Akabinde 50 cc scooter al, dikkat et gazı fazla çevirme. Kafana alırsın bir anda motoru. Lastiklere de dikkat et. Kıyafetin tam olsun. 2 yıl kadar bununla gez. Birden büyük motora geçme, hayat uzun tadını çıkar. sonra hemen vitesliye geçme, önce 100 cc bir cub al, vitese, gaza alış. Hem de düşersen masraf olmaz fazla. 1,5 yıl 15 bin km devirince ybr 125'e geçebilirsin. Ama dikkat et, cup a göre çok güçlüdür. 2 yıl da bununla alıştıktan sonra r125 i alabilirsin. Tadını çıkara çıkara büyüt motorunu, acele etme. 6,5 sene sonra r125 ile asfaltı ağlatırsın.
-
berksus adlı üyeden alıntı
50 cc ile mi baslasin arkadas. Biraz abarti olmus.
Oturuş ve yatış pozisyonundan bahsettim.
-
Ybr aldım 2500 e 1 sene sonra 2800 e sattım. Sadece sahibinden e ilan vererek hem de. Satış konusu suphe uyandırmasın yani. Temiz motor uygun fiyat alırsan kesinlikle parani geri alırsin.
1 sezon ybr ye binmek kadar mantıklı bir iş yok. Trafikte motorun neede durduğunu , yağmurda yerin nasıl kaygan olduğunu , virajda dışarı doğru nasıl kaydığını vs. Ogreneceksin ve bu bilgiler paha bicilemez kıymette.
Üstelik de zarar etmeden ogreneceksin.
He neden herkes öyle yapmıyor? Ybr ye binince seklim bozulur diye düşünüyor. Sekilci toplumuz vesselam kapitalist sistemin kölesi olduğumuz için yapacak bir şey yok.
-
Çorum İl Temsilcisi
10.250 tl idi 12.800 tl oldu kardeşim. Paran varsa neden olmasın
-
rıfkı adlı üyeden alıntı
Elektrikli bisiklet al, 1 yıl kadar onunla gez. Hem trafiği tanırsın, hem sürüş becerilerini geliştirirsin. Akabinde 50 cc scooter al, dikkat et gazı fazla çevirme. Kafana alırsın bir anda motoru. Lastiklere de dikkat et. Kıyafetin tam olsun. 2 yıl kadar bununla gez. Birden büyük motora geçme, hayat uzun tadını çıkar. sonra hemen vitesliye geçme, önce 100 cc bir cub al, vitese, gaza alış. Hem de düşersen masraf olmaz fazla. 1,5 yıl 15 bin km devirince ybr 125'e geçebilirsin. Ama dikkat et, cup a göre çok güçlüdür. 2 yıl da bununla alıştıktan sonra r125 i alabilirsin. Tadını çıkara çıkara büyüt motorunu, acele etme. 6,5 sene sonra r125 ile asfaltı ağlatırsın.
tamam bırakıyorum motor işlerini
o değilde bu kadar uzatmanın anlamı ne? 125 cc bir motor başlamak için gayet ideal benim sorduğum soru da yzf ve ybr? sıkıntı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)