Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Teker Kaydırmak ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Wokiie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2015
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    -Motosiklette drift olayı nasıl oluyor ? Yani bu artistik duruşlar nasıl yapılıyor ? Yan yan gidiyolar falan . SuperBike'larda bu mümkün olurmu ? Mt yada Er serisi gibi motosikletlerde yapanı gördüm ama sorduğum zaman çok farklı oluyor superbike'de yapılamaz falan demişlerdi . Aramızda yapanlar teorik olarak nasıl olduğunu anlatırlarsa sevinirim .

    Bide tecrübelerinizi paylaşırsanız memnun olurum . İyi Forumlar
    YILDIRIMBORA bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    biraz denge gerekiyor. sağlıklı yapabilmek için lastiklerinin aslında iyi tutması asfaltın stabil olması lazım. en az gazı açtığında patinaj çektirecek kadar güçlü bir motosiklet lazım. en iyi sm de yapılır yüksek devir kullanırsın zaten bi vites aççağı çekersin arka teker kitler yatırıp gaza abanırsın (aldığı kadar) hooop gaz ayarı denge vs.. yani şöyle yapıyorsun diyemem. haa ama bunu öğrenmenin tehlikesi şudur düşmeye çakılmaya highside a hazır olman lazım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------

    ek olarak. hobi olarak yapın ama rica edicem trafiğe kapalı alanda yapın. trafikte diğer araçlar bariyerler vs tehlikeli işler. girmeyin bu işlere
    Wokiie ve YILDIRIMBORA bunu beğendiler.

  3. #3
    Wokiie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2015
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biraz denge gerekiyor. sağlıklı yapabilmek için lastiklerinin aslında iyi tutması asfaltın stabil olması lazım. en az gazı açtığında patinaj çektirecek kadar güçlü bir motosiklet lazım. en iyi sm de yapılır yüksek devir kullanırsın zaten bi vites aççağı çekersin arka teker kitler yatırıp gaza abanırsın (aldığı kadar) hooop gaz ayarı denge vs.. yani şöyle yapıyorsun diyemem. haa ama bunu öğrenmenin tehlikesi şudur düşmeye çakılmaya highside a hazır olman lazım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------

    ek olarak. hobi olarak yapın ama rica edicem trafiğe kapalı alanda yapın. trafikte diğer araçlar bariyerler vs tehlikeli işler. girmeyin bu işlere
    Tabiikide hocam güvenlik önemli . 250cc ile yapılması biraz zor o zaman ?

  4. #4

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    MT-25
    Merhaba,

    150 cc cruiser motorla yapani gordum.
    Bana pek bi artistlik gelmedi..tabi ki zevk meselesi.

    Dikkat edilmesi gereken kendi guvenliginizi nasil saglama almaniz gerekiyorsa, baskalarinin yasama hakkini gasp etmeye hakkımızın olmadigi gerçeği..
    atreyu bunu beğendi.

  5. #5
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    tork lazım devamlılık sağlamak için devir vites aralığı lazım. yani dişli değiştirmek (arka dişli büyütmek ön küçültmek gibi) tek başına yeterli olmayacaktır. bu yüzden dişli büyütülecese bile devrin hemen bitmemesi için stok halinde devirli bi motor olması lazım.. sanmıyorum 250cc ile yapılacağını. genelde stuntçılar ss motorları stunt haline çevirerek ve supermotocular zaten torklu motorlarla yaparlar öyle drift falan..

    nasıl teker yapmayı düşük hızlarda daha rahat öğrenilebilirse bu iş de düşük hızlarda daha rahat öğrenilir. yüksek hızlarda yapmak biraz daha antrenman gerekir.
    YILDIRIMBORA bunu beğendi.

  6. #6
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Pazar günü İstanbul parka gel görürsün nasıl oluyor
    YILDIRIMBORA bunu beğendi.

  7. #7
    zerzura - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    Beykoz IST
    Motosikleti
    Yamaha FZ6N
    Uygun viteste torkun maximum olduğu devire gelinir.
    Gazı kapatmadan debriyaj çekilir.
    Arka frene sert basılarak arka tarafın dengesi bozulur. Bu esnada yönelmek istenen tarafa hafif kontra yapılır.
    Debriyaj bırakılır.(bir anda değil) Gaz kontrolü ile arka teker patinaja atılarak sliding'e başlanır.

    Bütün bunlar 1sn sürmeli.
    cagdas3819 ve YILDIRIMBORA bunu beğendiler.

  8. #8
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    250cc ile asfaltın tutmadığı parlak zeminler dışında pek imkanı yok

  9. #9
    Wokiie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2015
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Giriş ücreti ne kadar ? Bi toplanma gibi bi aktivite mi var ?

    Kafamda deli sorular .... :D :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pazar günü İstanbul parka gel görürsün nasıl oluyor
    Giriş ücreti ne kadar ? Bi toplanma gibi bi aktivite mi var ?

    Kafamda deli sorular .... :D :D

  10. #10
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    ben cruiserla yapıyorum tabi yan gitme olayı yok düz giderken gazı açıyorum o sağa sola kıç atıyor, 1. vites dolunca 2. vitese atıyorum düzeliyor.. ama bu yanlama işi bence çok tehlikeli bence her han highside düşme riski var

  11. #11
    kinqdai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KUBA CİTA
    Valahi dostum bak şu alttaki videonun sahibide bu forumdan 125 lik CBR ile de yan yan gidilebiliyor ama bir yere kadar. Sürekli gidebilceğin bir makine arıyorsan onuda sadece stunt motorlar da yapabilirsin. Dişliler ve motoru ile bir kaç modifikasyon sayesinde stunt motorlar çok el verişli bu işe. Normal her türlü makine ile yapılabilir bence yeterki makine ciğerli olsun. 200 lük CG ile yan yan giden bir sürü arkadaşım var. 110 luk filan cup larla 0 çizen elemanlar var neler neler ya yeterki az çok kabiliyetin olsun her türlü bir yana gider





    Salça olcak arkadaşlar lütfen boş konuşupda apaçilik filan demeyin her ne kadar apaçi olsalarda örnek olarak arkadaşa yapılabildiğiini göstermek için link leri attım.
    YILDIRIMBORA bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    26 Aralık 2013
    Motosikleti
    SUPERDUKER
    Alıntı kinqdai adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valahi dostum bak şu alttaki videonun sahibide bu forumdan 125 lik CBR ile de yan yan gidilebiliyor ama bir yere kadar. Sürekli gidebilceğin bir makine arıyorsan onuda sadece stunt motorlar da yapabilirsin. Dişliler ve motoru ile bir kaç modifikasyon sayesinde stunt motorlar çok el verişli bu işe. Normal her türlü makine ile yapılabilir bence yeterki makine ciğerli olsun. 200 lük CG ile yan yan giden bir sürü arkadaşım var. 110 luk filan cup larla 0 çizen elemanlar var neler neler ya yeterki az çok kabiliyetin olsun her türlü bir yana gider


    https://www.youtube.com/watch?v=ZeDtpUgen6Q
    https://www.youtube.com/watch?v=MZORvXKvJ5Y

    Salça olcak arkadaşlar lütfen boş konuşupda apaçilik filan demeyin her ne kadar apaçi olsalarda örnek olarak arkadaşa yapılabildiğiini göstermek için link leri attım.
    gocunmana gerek yok zaten stuntun kelime anlamı akrobasyon,hüner gibi anlamlara fiil halide şov yapmak, dikkat çekmek gibi anlamlara geliyor.tr de yabancı hayranlığı olduğu için ve bu iş meslek olarak görülmediği için yurtdışında stunter trde apaçi oluyor

  13. #13
    atreyu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    '12 Ktm EXC 250
    bu iş en güzel kros motorla oluyor :D malum tekerler asfaltla tam anlamda buluşmadığı için yanlız başlangıç olarak debriaj olayları biraz sakat bence. Motor tork olarak iyiyse hafifçe dönerken ufak ufak arka tekeri hareketlendirerek başlamak alışmana yardımcı olabilir. Bununda debriaj alakalı oldugunu düşünmüyor ve bu şekilde yapılmasının tehlikeli olacagını düşünüyorum. Yeterince tork yoksa zaten bulaşmamak hem sizin hemde motorunuz için en iyisi
    Aynı tek tekerde olduğu gibi, güveniniz ve tecrübeniz arttıkça daha uzun süre gaz açarak tekniğinizi geliştirebilirsiniz. Ayrıca bu yanlama asfalt üzerinde akrobasi bir hareketken, arazi sürüşlerinde bir teknik olmaktadır (bilmeyen olabiilir diye eklemek istedim).
    telike ve YILDIRIMBORA bunu beğendiler.

  14. #14
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Lastigini naylon tak ya da IRC falanla degistir sana her yer drift. Niye adami teknikle ivirla zivirla yoruyosunuz
    atreyu ve MD.Murat bunu beğendiler.

  15. #15
    atreyu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    '12 Ktm EXC 250
    naylon lastik ve 1 damacana su ile çözülür bu iş :D

  16. #16
    YILDIRIMBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Taşdelen-Kadiköy
    Motosikleti
    KTM 990 SMT
    Alıntı Wokiie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    -Motosiklette drift olayı nasıl oluyor ? Yani bu artistik duruşlar nasıl yapılıyor ? Yan yan gidiyolar falan . SuperBike'larda bu mümkün olurmu ? Mt yada Er serisi gibi motosikletlerde yapanı gördüm ama sorduğum zaman çok farklı oluyor superbike'de yapılamaz falan demişlerdi . Aramızda yapanlar teorik olarak nasıl olduğunu anlatırlarsa sevinirim .

    Bide tecrübelerinizi paylaşırsanız memnun olurum . İyi Forumlar
    -Her zaman böyle sürmüyorum-Son yaptığım video içeriğinde bulunan powerslide ve drift tekniği oldukça eğlenceli bir hadise.Özellikle powerslide ani frenleme ihtiyacının doğduğu zamanlarda motora fazlaca hamle kabiliyeti katan (sert fren yaparken aynı zamanda radikal manevralar yapabilme) bir teknik de denebilir bence.işlevi şöyle ki; viraj çizgisinini kaybetmeden viraja son gaz girmeden önce doğru zamanlamayla çok sert bir ön frenleme yapılır.Maksat lastikle asfalta yüksek temaslı bir aşk yaşatmak.Ön amortisörler kapandığı için arka lastikle asfaltın teması yok denecek noktaya gelir.Bunu vites küçültüp yüksek kompresyonla birleştirdiğinizde motorun hızına yetişemeyen bir arka lastik sahibi olursunuz.Fakat lastik hala dönmeye devam ettiği için slide esnasında motor ilerlemeye devam eder.Uzun slidelar yada hızlı dar dönüşler gibi bazı durumlarda arka frenlede lastiği yavaşlatmaya yardım etmek işe yarar.İyi viraj biliyor olmak şartıyla.Doğru yerden girmezseniz ciddi tehlikeler doğar.Drift de çok daha farklı dinamikler var ve çok uzun konu.Bu pazar günü ben de gitmeye çalışacağım etkinliğe sende gel .Benimde öğreneceğim çok şey var.

    https://www.youtube.com/watch?v=Crk3Ti3mDMM

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:45 ----------

    Bu genel olarak drift üzerine olan Taşdelen vidyomuz abim ile.

    atreyu ve Wokiie bunu beğendiler.

  17. #17
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı atreyu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu iş en güzel kros motorla oluyor :D malum tekerler asfaltla tam anlamda buluşmadığı için yanlız başlangıç olarak debriaj olayları biraz sakat bence. Motor tork olarak iyiyse hafifçe dönerken ufak ufak arka tekeri hareketlendirerek başlamak alışmana yardımcı olabilir. Bununda debriaj alakalı oldugunu düşünmüyor ve bu şekilde yapılmasının tehlikeli olacagını düşünüyorum. Yeterince tork yoksa zaten bulaşmamak hem sizin hemde motorunuz için en iyisi
    Aynı tek tekerde olduğu gibi, güveniniz ve tecrübeniz arttıkça daha uzun süre gaz açarak tekniğinizi geliştirebilirsiniz. Ayrıca bu yanlama asfalt üzerinde akrobasi bir hareketken, arazi sürüşlerinde bir teknik olmaktadır (bilmeyen olabiilir diye eklemek istedim).
    aynen de öyle işte

    eklemek isterim bu işleri pistlerde kapalı alanda arazide vs yaparsan daha iyi olur. tehlikesi var ama en azından sadece sana zararı olur düşersin en fazla. bu işlere girişiyorsan da düşmekten kırmaktan korkmicaksın. çünkü muhtemelen düşeceksin.
    uygun ekipmanla (korumasından motoruna kadar) değil de saçma sapan yaparsan apaçisindir net! amaca yönelik hareket etmek gerekir.
    atreyu ve Wokiie bunu beğendiler.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  18. #18
    Wokiie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2015
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Alıntı YILDIRIMBORA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    -Her zaman böyle sürmüyorum-Son yaptığım video içeriğinde bulunan powerslide ve drift tekniği oldukça eğlenceli bir hadise.Özellikle powerslide ani frenleme ihtiyacının doğduğu zamanlarda motora fazlaca hamle kabiliyeti katan (sert fren yaparken aynı zamanda radikal manevralar yapabilme) bir teknik de denebilir bence.işlevi şöyle ki; viraj çizgisinini kaybetmeden viraja son gaz girmeden önce doğru zamanlamayla çok sert bir ön frenleme yapılır.Maksat lastikle asfalta yüksek temaslı bir aşk yaşatmak.Ön amortisörler kapandığı için arka lastikle asfaltın teması yok denecek noktaya gelir.Bunu vites küçültüp yüksek kompresyonla birleştirdiğinizde motorun hızına yetişemeyen bir arka lastik sahibi olursunuz.Fakat lastik hala dönmeye devam ettiği için slide esnasında motor ilerlemeye devam eder.Uzun slidelar yada hızlı dar dönüşler gibi bazı durumlarda arka frenlede lastiği yavaşlatmaya yardım etmek işe yarar.İyi viraj biliyor olmak şartıyla.Doğru yerden girmezseniz ciddi tehlikeler doğar.Drift de çok daha farklı dinamikler var ve çok uzun konu.Bu pazar günü ben de gitmeye çalışacağım etkinliğe sende gel .Benimde öğreneceğim çok şey var.

    https://www.youtube.com/watch?v=Crk3Ti3mDMMhttps://www.youtube.com/watch?v=Crk3Ti3mDMM

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:45 ----------

    Bu genel olarak drift üzerine olan Taşdelen vidyomuz abim ile.

    https://www.youtube.com/watch?v=Ujue2GDKstg
    Hocam sürüşünüz gerçekten çok güzel . Fakat henüz kendi motorum yok . Babamla birlikte Regal Raptor kullanıyorum . 250cc ile başlayacağım . Gelmek isterim etkinliğe ama detayları bilmiyorum . Eklerseniz sevinirim . Viraj falan diyorsunuz malesef daha o kadar tecrübem yok . Ama olması için bütün yaz denemeler yapıcam . Şu anda İstanbul'da okuyorum . Anca memlekentte kullanabilirim . Kross motor düşünmüyorum SüperiBike istiyorum ama ilerde 600cc de bi süperbike bide kross motor isterim . Lütfen etkinliği detaylı yazın . Gelmeye çalışacağım.
    YILDIRIMBORA bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    08 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xciting25Ori - SYM WOLF - Xmax400 - NC750D integra
    Eleştiren çok kişi olacaktır ama hakimiyetinize bayıldım, ben de bu kadar hakim Olmayı çok isterim ileride. Tecrübenizi yıl ve km olarak merak ettim. @ yıldırımbora

    Bu arada oldukça riskli olan yerler var videoda aman dikkat hocam. Bir de kaldırımdan giderken daha ağır olursanız çok daha iyi olur
    YILDIRIMBORA bunu beğendi.

  20. #20
    Pekbipicadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB 600 Hornet ( Geçmiş : Piaggio X9 250 ,)
    Alıntı YILDIRIMBORA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    -Her zaman böyle sürmüyorum-Son yaptığım video içeriğinde bulunan powerslide ve drift tekniği oldukça eğlenceli bir hadise.Özellikle powerslide ani frenleme ihtiyacının doğduğu zamanlarda motora fazlaca hamle kabiliyeti katan (sert fren yaparken aynı zamanda radikal manevralar yapabilme) bir teknik de denebilir bence.işlevi şöyle ki; viraj çizgisinini kaybetmeden viraja son gaz girmeden önce doğru zamanlamayla çok sert bir ön frenleme yapılır.Maksat lastikle asfalta yüksek temaslı bir aşk yaşatmak.Ön amortisörler kapandığı için arka lastikle asfaltın teması yok denecek noktaya gelir.Bunu vites küçültüp yüksek kompresyonla birleştirdiğinizde motorun hızına yetişemeyen bir arka lastik sahibi olursunuz.Fakat lastik hala dönmeye devam ettiği için slide esnasında motor ilerlemeye devam eder.Uzun slidelar yada hızlı dar dönüşler gibi bazı durumlarda arka frenlede lastiği yavaşlatmaya yardım etmek işe yarar.İyi viraj biliyor olmak şartıyla.Doğru yerden girmezseniz ciddi tehlikeler doğar.Drift de çok daha farklı dinamikler var ve çok uzun konu.Bu pazar günü ben de gitmeye çalışacağım etkinliğe sende gel .Benimde öğreneceğim çok şey var.

    https://www.youtube.com/watch?v=Crk3Ti3mDMMhttps://www.youtube.com/watch?v=Crk3Ti3mDMM

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:45 ----------

    Bu genel olarak drift üzerine olan Taşdelen vidyomuz abim ile.

    https://www.youtube.com/watch?v=Ujue2GDKstg
    Dostum çok güzel motor kullanıyorsun tekerin hep düzbassın yolda yaptıkların seni ilgilendirir sonuçlarıda seni bağlar bunlara lafım yok, ama senden rica ediyorum kaldırımda motor kullanma ,kullananı gördüğünde de engelle , hızlı yavaş fark etmez hepimizin anası babası kardeşi çocuğu var , kaldırımlar insanlar için araçlar için değil, trafik çok sıkışık falan bahanelerine sığınmayalım ve kullanmayalım. Tekerin düzbassın.
    YILDIRIMBORA bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)