Çelik Cup 100 Erken Vites Sorunu Çok Acil Yardım GEREKLİ.!
-
Merhaba Abilerim varsa ablalarım
Motorum Çelik Cup 100 Benim motorum 2010 model allaha şükür sıkıntısı yok ama 40ta 4.vitesi istiyor yani 1.vites 10 2.vites 20 3.vites 40.ta atıyorum sağdaki devir göstergesi 3.viteste 40la giderken 5'e geliyor
motorla 4'te 80 yapıyorum sağdaki ibre 7ye geliyor geçen gün video izledim benim motorsikletin aynısı fakat adam 60ta 3.vitese takıyor ve sağdaki ibresi 6'da 4.viteste 100 yapıyor sağdaki ibresi 5 te benim motorumda ne olabilir daha hiç açtırmadımda sorunu nedir bilginiz varsa yardımcı olun lütfen ve yahut problemi nedir biliyorsanız çok sevinirim aldıgımdan beri böyle
Reklamlar
-
standardı 100 cc de 4. viteste 6 bin devirde 60 km\h dır (genelinde ) öndişliyi birdiş büyütürsen 4. viteste 6 bin devirde 80 km yi görürsün
bununla yetinmeyip arka dişliyide biraz küçültürsen 4. viteste 6bin devirde 100 120 falan görürsün
tabi bunun sonucunda lastiklere aktarılan tork düşer kalkışlarda daha zorlanarak kalkar rampalarda en az bir vites altıyla çıkarsın
1. vites ile çıktığın rampalardan artık çıkamayabilirsin
ve hızlanmalarda vites araların uzar 0-60 km eskiden 9 saniye iken artık 13 sn olur
cub motorların beygir gücü torku kısıtlı olduğundan genelde 6 bin 7 bin devir arası performans verir
eğer çok eğimli yollarda kullanmıyorsan ön dişliyi bir diş büyütmeni tavsiye ederim
ortalama 80 km gibi hızlarda çok uzun mesafeler sorunsuz gidebilirsin faydası olur
100 cc motorlar için 120 130 gibi süratler kısıtlı güç ve rüzgar direncinden dolayı kısa süreli hızlanmalar hariç pek uygun değil zaten
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------
bu arada çelik ramzey küba skyjet 2007 2010 model cupları neredeyse aynı parçaları kullanıyor
-
Ön dişliyi büyültmek sadece son hızı artırmaz 20 kmh fazla olmuş 5-6-7 anca artar son vitesin çoğu yerlerde kaybolur hele birde karşıdan rüzgar esiyorsa morallerin bozulabilir yokuşları saymıyorum gaz kolu hassasiyetin eskisi gibi olmayacak devir sonradan canlanacak ön yerine arkayı 1 yada 2 diş küçültmen daha uygun olur
-
sahin08 adlı üyeden alıntı
standardı 100 cc de 4. viteste 6 bin devirde 60 km\h dır (genelinde ) öndişliyi birdiş büyütürsen 4. viteste 6 bin devirde 80 km yi görürsün
bununla yetinmeyip arka dişliyide biraz küçültürsen 4. viteste 6bin devirde 100 120 falan görürsün
tabi bunun sonucunda lastiklere aktarılan tork düşer kalkışlarda daha zorlanarak kalkar rampalarda en az bir vites altıyla çıkarsın
1. vites ile çıktığın rampalardan artık çıkamayabilirsin
ve hızlanmalarda vites araların uzar 0-60 km eskiden 9 saniye iken artık 13 sn olur
cub motorların beygir gücü torku kısıtlı olduğundan genelde 6 bin 7 bin devir arası performans verir
eğer çok eğimli yollarda kullanmıyorsan ön dişliyi bir diş büyütmeni tavsiye ederim
ortalama 80 km gibi hızlarda çok uzun mesafeler sorunsuz gidebilirsin faydası olur
100 cc motorlar için 120 130 gibi süratler kısıtlı güç ve rüzgar direncinden dolayı kısa süreli hızlanmalar hariç pek uygun değil zaten
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------
bu arada çelik ramzey küba skyjet 2007 2010 model cupları neredeyse aynı parçaları kullanıyor
Yani Tek Sıkıntı Dişlide diyorsunuz anladım teşekkürler peki bunun sesini nasıl açtırabilrim peteğini çıkarınca çok çirkin bir sesmi olur peteği çıkarınca geri takılmıyormus bildigim kadarıyla veya shark performance egsoz mu alsam ne dersiniz
-
cub motorları ekonomi için yapılmıştır performans hız güç hatta ses bekleme derim sokakta onlarcası var egzozu matkapla delip kafa s**ken
ilk zamanlar sesi daha büyük bir motor hissi verir ama etrafı falasıyla rahatsız eder sonralarda sen de rahatsız olursun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)