Bahsedilmiş olan motor 44 hp'lik versiyona çok benzer bir setup'a sahip.Hatta şaside ki bir kaç değişiklik ve lastikler haricinde tamamen aynı sayılır.Bu mühendisliğin en can alıcı noktası ise moto3'te edinilmiş tecrübeden yola çıkarak tasarlanmış olmasıdır.Yarış ruhu ve performans beklentisi varsa çok memnun edecek kg-beygir oranıyla tadından yenmez bana göre.
Cevap yazan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Bu arada dün Burgman'ı servisten alırken (Kadıköy Mototaş) ellerinde bir adet sıfır RC390 bulunduğunu farkettim. Çok tatlı duruyor allahsız
Duke benim için çok daha mantıklı bir seçim olacak, ya da bütçeyi zorlayıp Burgman'ın yanına 2. motor olarak RC200 alabilirim. Bu arada GİS akademi eğitim kampanyası abs li duke modelleri için var diye biliyorum acaba yanılıyor muyum?
http://www.spormoto.com/duke-kampanya/
Öncelikle merhaba. bence 4000 km az bır tecrube özellikle siz suan bır scooter kullanıyorsunuz vitesli motor tecrubenız ne kadar var bılmıyorum fakat vıteslı ve scooter aralarında bazı farklar var. bu arada kendımde ktm kullanıcısıyım merak etmeyın rc serılerı daha yenı geldıler ve bılıyorsunuzkı ktm dıger markalardan daha pahalı oluyor. ktm rc ise gerçekten çok hoş bır motor olmuş. bende cok begendım fakat racing tarzı benım hosuma gıtmıyor bu kısıler bır zevk tabi. kendım duke kullanıcısıyım ve 200-390-690r sırasıyla kullandım suandada 690r kullancısıyım. duke 390 cok zevklı bır motordur. ne cok guclu nede cok gucsuz. yanı tam kıvamında bır motor fakat en başta dedıgım gıbı 4000 km cok fazla bır tecrube degıl sız scooter kullandıgınız ıcın vıteslı ıle aralarında farklar vardır. bence bırazcık vıteslı motor tecrubesı kazanırsanız 390 lar sızın ıcın cok hoş cok kıvamında motorlar olucaktır.
200 duke ))) efsanedır gram sıkılmazsın tam tersı cok zevklı bır motordur :D benım kız arkadasıma daha yenı aldık :D ama ben kullanıyorum bu aralar hep çaldım motoru :D cidden cok zevklı bı motor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)