Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Motor çok ısınınca

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Arkadaşlar bugün 80km bi yol gittim ara vermeden yağmur nedeniyle belki 5dk durdum gideceğim yere 2km kala motor gaz yememe yaptı duruyor gidiyor hızı düşüyor falan 1saat tir dinleniyor marş zor aldı az öncede sorun ısınmadan mıdır çokmu yordum motoru sizce ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    09 Ekim 2014
    motorun 2 zamanlı ve 100 yada 125 cc ise olabilir ama 4 zamanlı 100 cc dahi olsa şişmesi imkansız heleki bu mevsimde imkansız benzinin kaliteli değildir karbüratore pislik gitmiştir bujin kurum bağlamıştır yada yağın çok km yaptıysan iyice karardıysa bu soylediklerin olabilir bende 100 cc lik 4 vites motor var 3 ayda 7000 km yol yaptım istanbulu yeniden keşfettim durmaksızın 300 km yol yaptım şişmedi zamanında yağını değiştim 5000 km de bir buji ve güvendiğim benzinciden benzinimi aldım okadarda kros yapıyorum motorumla maşallahı var.

  3. #3
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Motor 4 zamanlı scooter 125cc benzin hep shel den alırım bu güne dek sorun yaşamadım ondan yana yağ değişeli 500km falan oldu castrol 10w 40w 4t motor yağı kulanıyorum hava yağmurlu bunun bi etki,si olabi,lir mi acaba pislik vb gitme yönünden falan.
    34 HSK 57
    ASYA AS125 T21 - DAELIM S2 250 - SUZUKI AN 125HK
    MONDİAL MASH

  4. #4

    Üyelik
    09 Ekim 2014
    bujini en son ne zaman değiştirdin bi kontrol et ucu eğer çok kurum yapmışsa ince zımparayla hafıf kurumu al tak.aynı olay benim başıma gelmişti taba gaz gidiyordum motor teklemeye başladı sonra durdu bekledim 5 dakka marşa bastım patara cutara etti zor marş aldı yine durdu kontrol ettim herşey tam bujiyi söktüm ucuz simsiyah bi zımpara yaptım bi taktım ilk marşta çalıştı yola devam ettim havalar.nedeni tahminimce havalar soğuk benzin deposu içinde hava yoğunlaşıp su oluyor benzinle karısınca buji cabuk kurum bağlıyor buda ateşlemeyı zorlaştırıyor bujini bi kontrol et bakalım eskiyse yenisini tak 5 tl sonuçta

  5. #5
    AydınOğlu09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Motoran, Tvs Apache, Mondial MCX 150 Road Racer
    Alıntı hsk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün 80km bi yol gittim ara vermeden yağmur nedeniyle belki 5dk durdum gideceğim yere 2km kala motor gaz yememe yaptı duruyor gidiyor hızı düşüyor falan 1saat tir dinleniyor marş zor aldı az öncede sorun ısınmadan mıdır çokmu yordum motoru sizce ?
    Aynı bu dediklerini yapıyordu karbüratörü temizlettim düzeldi, cok zorlayınca yapıyordu sanki motosikleti arkadan birisi geri çekiyor gibi oluyordu. tekleme falan yapıyordu. birde benzin filtresi tak ayrıyetten.

  6. #6
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Kontrol ettim ateşleme yok marş basiyor ama ateşleme olmuyor buji anahtarı yok tamirciye gitcem malesef beyni ıslanmış dir dedi bi motorlu yolda gördü de

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

    Buji değişti sorun tamam 5tl dediğiniz gibi

  7. #7
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Buji piposu buji hava filtresi değişti tek marş çalışıyor fakat düşük hızda tekleme devam ediyor benzin azalmış gibi oluyor usta motor kalsin iyice bakalım sonra yolda kalma dedi sizce ne sorun olabilir ?

  8. #8
    kuroscu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    r25 yamaha
    elektirik aksamında su alan yer vardır muhakkak sorun elektirik aksamında
    hsk bunu beğendi.

  9. #9
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Yarın bırakcam bakalım hava filtresi falan su gibi olmuş oda boğuyordu değişince biraz daha iyi oldu.

  10. #10

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Arkadaşlar hava soğuk motor sıcak , sıcak motor içerde anlık buhar yaparsa bujıyı yer . KARBÜRATÖRE PİSLİK GİTMEZ gider diyen bana bir içi pis karbüratör fotografı koysun . Karbüratörün hava giriş ve emiş manifolt baglantılarına bak , gevşeme , boşluk , çatlak varsa fazla hava alıyordur motoru boğar . Buji dediğin şeyde ölene kadar kullanılır . Ne zaman porseleni-elektrotu kırılır , o zaman değişir

  11. #11
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Buji kafası kararmıştı abi yedek olması yönünden aldım ben onu. Hava filtresi ıslanmış baya o değişti 5tl eskisini de aldım yine de tekleme oluyor hız sabit gidiyorum birden yavaşlıyo birden hızlanıyor.

  12. #12
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hava soğuk motor sıcak , sıcak motor içerde anlık buhar yaparsa bujıyı yer . KARBÜRATÖRE PİSLİK GİTMEZ gider diyen bana bir içi pis karbüratör fotografı koysun . Karbüratörün hava giriş ve emiş manifolt baglantılarına bak , gevşeme , boşluk , çatlak varsa fazla hava alıyordur motoru boğar . Buji dediğin şeyde ölene kadar kullanılır . Ne zaman porseleni-elektrotu kırılır , o zaman değişir
    Hocam bujinin porselen veya elektrodunun kırılmasını beklersen, o kırılan parça piston yatağına düşer ve sana güzel masraf çıkarır.
    jakabo_ist bunu beğendi.
    İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN

  13. #13
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Beyin bile değişti yine de aynı benzini değişmek kaldı sadece sulu olabilme ihtimali var bakalım oda değişince ne olacak

  14. #14

    Üyelik
    16 Nisan 2013
    Motosikleti
    mondial mg125, mondial 150 mc
    karbüratör hava ayarı yap 2 tur veya 2.25 tur aç havalar soğudu 2 tur yeterli bence

  15. #15
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Aile yi ziyarete gitmiştim sultanbeyli ye baktım olmuyo biraktim orada izin günü gidip tekrar kontrol etcem şayet levente kadar getirebilirsem akraba var ona bırakcam komple bakacak yapılması gereken herşeyi yaptık bi karbüratör kaldı bide benzin ihtimali hayırlısı bakalım cumartesi belli olacak herşey.

  16. #16
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı ahmetkorkmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bujinin porselen veya elektrodunun kırılmasını beklersen, o kırılan parça piston yatağına düşer ve sana güzel masraf çıkarır.
    buji bir yeri kırılıncaya kadar kullanılmaz. bu nasıl bir tavsiye yahu? bakarsın, kararmışsa, kurum bağlamışsa değiştirirsin. insanlara saçma sapan tavsiyelerde bulunmayın.

  17. #17
    mtgemlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar-Rks 150s- Tvs apache rtr 200
    Herşeyine baktırdıysan birde subap ayarınıda yaptır. Subaplar sıkı olabilir. Ateşlemeyi yaptırmışsın galiba. Karbüratör hava, iğne ayarınada baktırman iyi olur.
    hsk bunu beğendi.

  18. #18
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    Alıntı celikat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buji bir yeri kırılıncaya kadar kullanılmaz. bu nasıl bir tavsiye yahu? bakarsın, kararmışsa, kurum bağlamışsa değiştirirsin. insanlara saçma sapan tavsiyelerde bulunmayın.
    Kimin mesajından alıntı yaptığıma dikkat etmemişsiniz. Ben zaten kırılmasını bekleyin demiyorum.
    hsk ve jakabo_ist bunu beğendiler.
    İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN

  19. #19
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    Karbüratör temizliğini kendim yapabilir miyim bu konuyla ilgili forumda topic ler var fakat nasıl sökülür onu öğrenmek istiyorum temizliği ile ilgili videolar mevcut sökme yani motor dan ayırma işlemi nasıl yapılır.
    Not : Sökeriken video ya çekmeyi düşünüyorum toplarken neyi nerden söktüm bulmak için.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------

    Yok mu karbüratör ünü kendi temizleyen bilgisi olan arkadaşlar ...

  20. #20
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı ahmetkorkmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kimin mesajından alıntı yaptığıma dikkat etmemişsiniz. Ben zaten kırılmasını bekleyin demiyorum.
    dikkat etmemişim demek ki. bu durumda o tavsiyeyi kim verdi ise lafım onadır.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)