Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Orta Sınıf Enduro Karşılaştırması AEA

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Kawasakinin tek sorunu çirkinliğiydi, yeni kasada (2015) onu da hallettiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    phradrel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F650GS
    Alıntı toomuchcc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videoya like verdim. Emek var sonuçta ayrı mesele.. Ancak yıllardır motosiklete binen kişiler şu modelleri neden enduro olarak tanımlıyor anlamıyorum. KTM 690 Enduro R'ye enduro diyebiliriz ki kendisi bu sınıf için bir üst limittir, 150 kiloluk ağırlığından ötürü. Bu videodaki modellerin hangisi araziye girebilir? Dağ yamacında açılmış dümdüz yangın yolunda gitmek bir motosikleti enduro yapmaz ki? Aynı yolda Yamaha R1 de gidebilir; o da mı enduro o zaman?

    "Orta sınıf enduro karşılaştırması" başlığının içeriği Yamaha WR450F, Kawasaki KLX450R, KTM 450EXC gibi modeller olmalı; Suzuki V-storm veya Honda NC750X falan değil..
    R1 o dağ yolunda gitmez. çünkü o dağ yoluna kadar zaten bileklerin ve beline giren ağrılar sebebiyle geri dönmüş olursun. ama tenere ile buradan çine güney afrikaya norveçe "her türlü yol şartında" gidebilirsin. zaten barkının deyimiyle seyahat endurosu sahiplerinin motosiklet seçiminde en önemli kıstası gidecekleri her yere her şartta konforlu/sağlıklı gitmeleri. Şehirden kaçmak için hem trafikte hem kırsalda işinizi görecek makineler bu endurolardır.

    tenere yüzde 60-70 arazi motorudur. versys ve nc için neden enduro denildiğini ise anlamış değilim. sanırım ilgili markaların satış politikaları yüzünden...

    ama barkının şu enduro cehaletini de anlamış değilim adamın birinci seçtiği motor içlerinde ivmelenmesi ve "top speed"i en yüksek motor. etrafınızdaki enduroculara bir sorun; hangisi motosikletini seçerken bu özelliklerine bakmış?
    flea, E-TEKİN, noqturno ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
    https://www.facebook.com/BoutiqueMoto

  3. #43
    merkezkale - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul-turkiye
    Motosikleti
    Honda VFR1200X Crosstourer
    Alıntı flea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AEA yi seviyorum yaptigi islere de saygi duyuyorum. Ama o dedi diye de NC min gozumdeki degeri bir gram eksilmez. Abi gitmiyor neye gore kime gore gitmiyor??? O kadar giden motor isteyen mt09 alsin zati. Ben birkac kez, 180 yaptim, ve kestim hizimi. Bana yetti Honda nin buradaki hatasi model dayatmasi yukarida da arkadasin bahsettigi gibi... Ama arkadas yamaha da nedendir bilmiyorum diversion f in ABS lisini getirmiyor mesela. Getirse ben 750s almazdim kuvvetle muhtemel... Giriyorsun honda.co.uk e envayi cesit makine, bize mi ozel abicim bu gicik durum.
    valla türkiyede motosiklet tercihi piyasası var ya da yoka göre şekillendiği için ben piyasanın bu durumu hakettiğine inanıyorum. 2010 da versys aldım herkes bana piyasası yok alınır mı emuğa koem felan dedi. ben piyasasına değil ihtiyaç duyduğum zevk konfor estetiğe göre tercih yaptım.

    misal bugün vfr1200x in otomatik viteslisie sahibim . herkes bana böyle motorda otomatik vites mi olur emmuğa koim ikinci eli olmaz falan filan. düz vitesini geçen hafta sattım. çok doğru bir terc,h yapmışım diyorum şu anda. muhteşem bir sürüş konfıru ve zevki yaşıyorum ama maksat piyasası ikinci eli olsun olunca benim motordan alan çok yok. olmasın zaten

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------

    Alıntı phradrel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R1 o dağ yolunda gitmez. çünkü o dağ yoluna kadar zaten bileklerin ve beline giren ağrılar sebebiyle geri dönmüş olursun. ama tenere ile buradan çine güney afrikaya norveçe "her türlü yol şartında" gidebilirsin. zaten barkının deyimiyle seyahat endurosu sahiplerinin motosiklet seçiminde en önemli kıstası gidecekleri her yere her şartta konforlu/sağlıklı gitmeleri. Şehirden kaçmak için hem trafikte hem kırsalda işinizi görecek makineler bu endurolardır.

    tenere yüzde 60-70 arazi motorudur. versys ve nc için neden enduro denildiğini ise anlamış değilim. sanırım ilgili markaların satış politikaları yüzünden...

    ama barkının şu enduro cehaletini de anlamış değilim adamın birinci seçtiği motor içlerinde ivmelenmesi ve "top speed"i en yüksek motor. etrafınızdaki enduroculara bir sorun; hangisi motosikletini seçerken bu özelliklerine bakmış?
    enduro kelimesi motosiklet üreticileri için bir pazarlama argumanı olarak kullanılıyor. motorunu ağırlıklı şehirde kullanacak olan ama macera fantazisi kuran müşteriye dl, versys, transalp nc yi enduro diye pazarlıyorlar. dediğinde haklısın bence de.

    Enduro motosiklet, enduro sporunu icra edebilmek için imal edilmiş uzun seyahatler yapabilecek orta sertlikte süspansiyon sistemine sahip ve yasal olarak enduro sporunun plaka ile seyahat edilmesi zorunluluğu bulunan parkurları için susturucusu olan egzoz, sinyal, far, stop vs gibi donanımlarla donatılmış motokros motorlarıdır.

    yani bir motosiklet motokrosa benzemiyorsa ona enduro dememeliyiz arkadaşlar. olsa olsa dual purpose, adventure felan denebilir.
    Ride it like you stole it!

  4. #44
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Alıntı phradrel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R1 o dağ yolunda gitmez. çünkü o dağ yoluna kadar zaten bileklerin ve beline giren ağrılar sebebiyle geri dönmüş olursun. ama tenere ile buradan çine güney afrikaya norveçe "her türlü yol şartında" gidebilirsin. zaten barkının deyimiyle seyahat endurosu sahiplerinin motosiklet seçiminde en önemli kıstası gidecekleri her yere her şartta konforlu/sağlıklı gitmeleri. Şehirden kaçmak için hem trafikte hem kırsalda işinizi görecek makineler bu endurolardır.

    tenere yüzde 60-70 arazi motorudur. versys ve nc için neden enduro denildiğini ise anlamış değilim. sanırım ilgili markaların satış politikaları yüzünden...

    ama barkının şu enduro cehaletini de anlamış değilim adamın birinci seçtiği motor içlerinde ivmelenmesi ve "top speed"i en yüksek motor. etrafınızdaki enduroculara bir sorun; hangisi motosikletini seçerken bu özelliklerine bakmış?
    Yamaha R1 ile çöller geçip dünya turu yapmış olan sürücüler mevcut: https://www.youtube.com/watch?v=iITomfFclpM Sırf böyle yaptı diye R1'e enduro demiyoruz ama değil mi? Ayrıca her gidonu yüksek, rahat motosikleti enduro sınıfına sokacaksak işimiz var yani...

    Enduro'nun wikipedia tanımı:
    Enduro is a form of motorcycle sport run on courses that are predominantly off-road. Enduro consists of many different obstacles and challenges. The main type of enduro event, and the format to which the World Enduro Championship is run, is a time-card enduro, whereby a number of stages are raced in a time trial against the clock.
    Enduro'nun ne olduğuna dair güzel bir örnek: http://youtu.be/U2s8BYEGcu8
    Türkiye enduro şampiyonasından bir örnek: http://youtu.be/htN7WCID_g4
    Yurtdışı kapalı parkur enduro yarışlarından bir örnek: https://www.youtube.com/watch?v=Sn-ZQ3eKAM4

    Videonun başlığı "orta hacim gezi motosikleri karşılaştırması" falan olsa eyvallah da.. siz V-storm falan gibi modelleri 'enduro' başlığı altında incelerseniz, enduro kelimesinin içini boşaltmış ve yanlış bilgi vermiş olursunuz.

    Motosiklet kültürünü geliştirme gayesi olan kişilerin böyle şeylere biraz dikkat etmesi lazım diye düşünüyorum.
    Guven, The-Rock ve ergün1968 bunu beğendiler.

  5. #45
    The-Rock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    RS 200
    @toomuchcc Daha ne kadar güzel cevap verilirdi bilemiyorum. Teşekkürler.

  6. #46
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Alıntı HELLAS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://m.youtube.com/watch?v=VV4CN4_nbsQ

    BENCE yeni kasa V STROM ACIK ARA VERSY DEN DAHA IYI OLDUGU ITALY TV de.
    Versysin 2015 kasasi gelince gene bi test etsinler bence
    merkezkale ve HELLAS bunu beğendiler.

  7. #47
    HELLAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    izmir (gümülcine. komıtını greece)
    Motosikleti
    VSTROM BEYAZ
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TA'yı boşadın mı???...
    Abi yaslandin mi ne sattim TA YI yeni v strom beni yedi bitirdi ya AMA STROM DA ENDURO DEGIL AMA yol trunig makinasi gibi.... Ayni versy gibi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:24 ----------

    Abi baktim versy STROM ALMADAN once ..

    Yan7 cok cirkin yaaa ihs 2015 guzel olur
    ve cok ufak motor ama...benim boy 180 ustune binince yani bir tuhaf oldum....
    Gittim 2014 strom aldim bende ve supeRrrrrrrrrrrrrrrrrrr ama
    dyavol-77 bunu beğendi.
    TRANSALP.GR.COM

  8. #48
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Facebook'ta NC750x hakkında söylenen şeyler bayağı bi fırtına kopardı.

    Açıkçası NC'yi bende pek başarılı bulmuyorum.

    Ama kullanıcıya göre kötü motor yoktur, sonuçta herkes kendi ihtiyacına göre model belirleyip satın alıyor. NC'nin ruhu alınmış ama çok az yakıyor?

    Şimdi diyeceksiniz Tenere'de iyi bir endur ve NC'den ortalama 0.7 - 1lt daha fazla yakıyor?

    Tenere'yi bende ayrı tutuyorum çünki tenere'nin bu segmentteki rakipleri F650GS ile F800GS.

    V-Strom, Versys ve NC'ye göre araziye daha yatkın gibi görünse de yine de bir yol endurosu (ara sıra , aynı versys gibi. Tabi ikisiyle de asfalt olmayan kırıcı köy yollarına girilebilir.

    Burada asıl soru, NC750'nin hangi segmentte olduğu. Enduro mu commuter mi? Çünkü bu özellikleriyle ne tam bir enduro ne de tam bir commuter ve bence bu kıyaslamanın motoru değil.

  9. #49
    phradrel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F650GS
    bu devirde laf anlatmak zor vallahi.

    özellikle ön tekerleğin yarı çapı
    süspansiyonların seyahat mesafesi ve sağlamlığı
    jantların darbelere dayanımı
    motosikletin yerden yüksekliği
    jant için kullanılabilecek lastiklerin piyasadaki varlığı
    egzosun su geçişlerinde su almayacak şekilde yukarda konumlandırılması


    vb şartlara göre "markalar" motosikletlerini enduro "etiketiyle" piyasaya sürüyorlar. bunun sebebi de motosikletle kıtalararası seyahatlerin popüler olması. bir önceki mesajımda da belirttiğim gibi versys ve nc nin enduro ile hiç alakası olmadığını sadece tenerenin yüzde 60-70 araziye uyumlu olduğunu söyledim. neden tekrar yazıyorum bunları ki?

    siz beğenmeseniz de enduro kelimesinin kullanımı yine sizin tanımınızla dik oturuş pozisyonuna sahip her motoru kapsar hale gelmiştir. ben bunun yanlış olduğunu düşünüyorum. sanırım yeteri kadar açık.

    ha bu arada gezi motosikleti nedir yahu? gezi deyince benim aklıma standart japon motosikletleri geliyor ki onun da sınıfı vardır. Bizim bu taraflarda genelde commuter deniyor.

    bir de ekleme yapayım; enduro, touring, sport, sport touring, commuter, dual sport, off road, mx, sx, naked, chopper, cruiser gibi tanımlamaların ne anlama geldiğini biliyorum. Ancak sizin aksinize kelime anlamlarının genişlemesine karşı durmuyorum.

    Butik kelimesi mesela... mağaza anlamına gelir ama biz bugün butik cami, butik otel falan yapıyoruz. anlamlı mı? tabiki değil. ama bu kelime özgün, tek gibi anlamlarla türkçeye girdi. setin önünde duramazsınız; bakın bir 4 silindir vfr1200'ün bile enduro dendiği bir dünyada yaşıyoruz. kabullenseniz iyi olur
    overcloud, draggy ve arslan26 bunu beğendiler.

  10. #50
    iguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2015 MT-09 Tracer Race Blue :)
    Gaz olayına katılıyorum. Milim milim vermeme rağmen gazı her milimde tepki veriyor olması çok güzel motorun. Tabi düşük devirlerde değil şöyle 5bin deviri geçtikten sonra kendine geliyor hayvan

  11. #51
    HELLAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    izmir (gümülcine. komıtını greece)
    Motosikleti
    VSTROM BEYAZ
    Alıntı Ahmetbahadır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasakinin tek sorunu çirkinliğiydi, yeni kasada (2015) onu da hallettiler.

    Ya abi STROMU ALMADAN GITTIM BAKTIM Versy cok ufak ya yani komik bir gorunusu var sanki SALLAMA MOTOR GIbi hatta alcaktim ....
    290000 tl fiyati[COLOR="Silver"]

    [SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj


    https://m.youtube.com/" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

    Bu yeni VERSY AMA STROM TAKLIT ETMIS BENCE GINE STROM DAHA IYI BENCEq

  12. #52
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    aralarında iddiasında yine en dürüst olan tenere

    onuda yurdum enrocusu race, sport, naked motor gördümü peşine düşüp kovalayıp kafa tutamayacağı için değer vermiyor, uzun yolda her istediğinde 180 yapamayacağı için eliyor

    Şu tek silindir tenereyi 15-20 kilo hafif yapabilse yeni bir sınıf doğacak resmen ama olmuyor. Motor buloğu 500cc ve daha verimli olup 6-7 kilo ordan hafiflese yeni tip bir şase ile de 7-8 kilo gitse aşırı eğlenceli bir motor çıkar ortaya aslında.

    garajımda böyle bir motor, 2 motorluk mini haremin en değerli parçası olur

    Nerde o 80'lerin 90'ların idealist japon kafaları, şimdi malım bu, her tipten insana aynı motoru, teknik anlamda ismiyle tezat motorları kakalama devri

    Sürüş zevkimi, karaktermi o da ne? 300-400 km ötedeki akrabana, tatile, gezi arabana binmeden dik oturuşla gidiyorsunya yetmemi

  13. #53

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı HELLAS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi yaslandin mi ne sattim TA YI yeni v strom beni yedi bitirdi ya AMA STROM DA ENDURO DEGIL AMA yol trunig makinasi gibi.... Ayni versy gibi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:24 ----------

    Abi baktim versy STROM ALMADAN once ..

    Yan7 cok cirkin yaaa ihs 2015 guzel olur
    ve cok ufak motor ama...benim boy 180 ustune binince yani bir tuhaf oldum....
    Gittim 2014 strom aldim bende ve supeRrrrrrrrrrrrrrrrrrr ama
    Xl700V'nin yanına bide DL mi çektin komşu???..Alemsin valla!!! Bari 2 farklı sınıftan olsaydı makinelerin (2 tane enduro)....Hayırlı olsun yeni Vestromun o halde.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------

    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xl700V'nin yanına bide DL mi çektin komşu???..Alemsin valla!!! Bari 2 farklı sınıftan olsaydı makinelerin (2 tane enduro)....Hayırlı olsun yeni Vestromun o halde.
    Yeni Versys 650/1000 kafa karenajı tıpkı Ninja 300 gibi (yan-yana çekik çift far)....Sex kokuyo...(enduro değil mübarek-sanki SS)...
    The Power of The Dreams.

  14. #54
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı toomuchcc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videoya like verdim. Emek var sonuçta ayrı mesele.. Ancak yıllardır motosiklete binen kişiler şu modelleri neden enduro olarak tanımlıyor anlamıyorum. KTM 690 Enduro R'ye enduro diyebiliriz ki kendisi bu sınıf için bir üst limittir, 150 kiloluk ağırlığından ötürü. Bu videodaki modellerin hangisi araziye girebilir? Dağ yamacında açılmış dümdüz yangın yolunda gitmek bir motosikleti enduro yapmaz ki? Aynı yolda Yamaha R1 de gidebilir; o da mı enduro o zaman?

    "Orta sınıf enduro karşılaştırması" başlığının içeriği Yamaha WR450F, Kawasaki KLX450R, KTM 450EXC gibi modeller olmalı; Suzuki V-storm veya Honda NC750X falan değil..
    kesinlikle katılıyorum. bu tür motorlara touring enduro deniyor zaten. ama TORUING kısmı tabiki de ağır basar. hafif kalan enduro isminin eklenmesi de "safkan" endurolara benzemesi. buna benzer bir örnek daha. sportouring motosikletler. örneğin vfr modeli bir sportouring dir. bu sefer benzetildiği motosiklet tipinin adının bir kısmı başına gelmiş. ama bunların hepsi TORUING dir.

    vfr de touring dir. fakat daha hızlıdır.
    tenere de touring dir. kaldırımlara vs. çıkmaya inmeye daha müsaittir.

    iki tarzda da birbirlerinin yeteneklerini yapmaya çalışırsak
    tenereyi sıkıştırıp sürekli hız yapmaya çalışırsak
    veya
    vfr ile kaldırımlardan atlamaya çalışırsak

    motosikletler zarar görebilir. bu yüzden bu tarz sevenlere özel "kırma" motosikletler üretmişler.
    herkesin istediğinde hız yapabileceği, istediğinde rahat oturma pozisyonu ile uzun yola çıkabileceği, istediğinde en azından soft araziye girebileceği çeşit çeşit motosikletler alması pek de mümkün olmaz tabi.

    ha konumuza dönersek "enduro mudur?"
    HAYIR touring dir. enduro arkadaşımızın da dediği gibi kx crf yz wr exc xr drz gibi motosikletlerdir.

    saygılar
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  15. #55

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle katılıyorum. bu tür motorlara touring enduro deniyor zaten. ama TORUING kısmı tabiki de ağır basar. hafif kalan enduro isminin eklenmesi de "safkan" endurolara benzemesi. buna benzer bir örnek daha. sportouring motosikletler. örneğin vfr modeli bir sportouring dir. bu sefer benzetildiği motosiklet tipinin adının bir kısmı başına gelmiş. ama bunların hepsi TORUING dir.

    vfr de touring dir. fakat daha hızlıdır.
    tenere de touring dir. kaldırımlara vs. çıkmaya inmeye daha müsaittir.

    iki tarzda da birbirlerinin yeteneklerini yapmaya çalışırsak
    tenereyi sıkıştırıp sürekli hız yapmaya çalışırsak
    veya
    vfr ile kaldırımlardan atlamaya çalışırsak

    motosikletler zarar görebilir. bu yüzden bu tarz sevenlere özel "kırma" motosikletler üretmişler.
    herkesin istediğinde hız yapabileceği, istediğinde rahat oturma pozisyonu ile uzun yola çıkabileceği, istediğinde en azından soft araziye girebileceği çeşit çeşit motosikletler alması pek de mümkün olmaz tabi.

    ha konumuza dönersek "enduro mudur?"
    HAYIR touring dir. enduro arkadaşımızın da dediği gibi kx crf yz wr exc xr drz gibi motosikletlerdir.

    saygılar
    XT660R'ı bu gruba ekleyebilir miyiz???...yani safkan enduro mudur???
    The Power of The Dreams.

  16. #56
    noqturno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha xt660za Tenere
    Tabii ki nc, vstrom, versys bi yana tenere bi yana. Tenerede bi ktm 250, husaberg ya da gasgas degil. Ama kelimelere bu kadar takılmamak lazim bence. Motordan bekledigin neyse, araştırır bütcene ve beklentine uygun motoru alırsın.
    Arazide atlayıp zıplamak isteyen bir adamsın ve birileri enduro dedi diye husaberg yerine vstrom alıyorsan o senin salaklığındır, vstrom a enduro diyenin değil.

  17. #57
    aytacaksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    Bakirkoy/Istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR800X Crossrunner
    nc750x enduro degildir, uzun yol araci hic degildir. nc750x sehir ici motorudur. cbf150 gibi.
    3 tane farkli tarz motoru alip birbiriyle kiyaslayamassin.
    salak derler adama.
    enduro/yol motoru karsilartirmasi yapiyorsun, kawa ile tek teker denemeleri falan.... tamam abicim teker yapabiliyosun, butun turkiye biliyor artik, tebrikler.. aferin.
    senin gibi insanlar motosiklet camiasina zarar veriyor.
    insanlara beygir gucunun onemini vurguluyorsun devamli. manyakmisin sen? zorunmu var bu insanlara?
    en yavas dedigin motosikletin 0-100u 5-6 saniye? son hizi 195km?
    amacin ne senin guzel abim?
    akplimisin sen benzini bukarar az yakan icinde bagaji olan, guvenli bir motosikleti bu kadar kotuluyorsun?
    sevmiyorum seni.
    apacisin.
    serserisin.
    kafanin ici beygir olmus.
    telike, ergün1968 ve dyavol-77 bunu beğendiler.

  18. #58
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    XT660R'ı bu gruba ekleyebilir miyiz???...yani safkan enduro mudur???
    safkan enduro demek biraz haksızlık olur tabi. safkan dediğim endurolar kx250 ya da crf450 ya da sadece bu tarz motosiklet üreten husquvarne husaberg gibi plakasız offroad modellerdir.(husq ve husa nın plakalı modelleri de var) yine enduro ile touring karışımıdır. yani bi boy büyük kalıplı modeli tenere 660 ile aynı sınıftadır bence. bi fark göremiyorum. ki benim motosikletim de yine kendisinden sonra çıkan vstrom ile aynı sınıftadır.
    saygılar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------

    Alıntı aytacaksel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nc750x enduro degildir, uzun yol araci hic degildir. nc750x sehir ici motorudur. cbf150 gibi.
    3 tane farkli tarz motoru alip birbiriyle kiyaslayamassin.
    salak derler adama.
    enduro/yol motoru karsilartirmasi yapiyorsun, kawa ile tek teker denemeleri falan.... tamam abicim teker yapabiliyosun, butun turkiye biliyor artik, tebrikler.. aferin.
    senin gibi insanlar motosiklet camiasina zarar veriyor.
    insanlara beygir gucunun onemini vurguluyorsun devamli. manyakmisin sen? zorunmu var bu insanlara?
    en yavas dedigin motosikletin 0-100u 5-6 saniye? son hizi 195km?
    amacin ne senin guzel abim?
    akplimisin sen benzini bukarar az yakan icinde bagaji olan, guvenli bir motosikleti bu kadar kotuluyorsun?
    sevmiyorum seni.
    apacisin.
    serserisin.
    kafanin ici beygir olmus.
    benim de düşüncelerim bunlar. katılıyorum :D
    dyavol-77 bunu beğendi.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  19. #59
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı aytacaksel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nc750x enduro degildir, uzun yol araci hic degildir. nc750x sehir ici motorudur. cbf150 gibi.
    3 tane farkli tarz motoru alip birbiriyle kiyaslayamassin.
    salak derler adama.
    enduro/yol motoru karsilartirmasi yapiyorsun, kawa ile tek teker denemeleri falan.... tamam abicim teker yapabiliyosun, butun turkiye biliyor artik, tebrikler.. aferin.
    senin gibi insanlar motosiklet camiasina zarar veriyor.
    insanlara beygir gucunun onemini vurguluyorsun devamli. manyakmisin sen? zorunmu var bu insanlara?
    en yavas dedigin motosikletin 0-100u 5-6 saniye? son hizi 195km?
    amacin ne senin guzel abim?
    akplimisin sen benzini bukarar az yakan icinde bagaji olan, guvenli bir motosikleti bu kadar kotuluyorsun?
    sevmiyorum seni.
    apacisin.
    serserisin.
    kafanin ici beygir olmus.
    hepsi bi yana da adam amortisör baş etmiyor diyor, freni en zayıf olan motosiklet diyor. Nerede bu güvenlik
    Beygir gücü meselesine gelince hiç bir videosunda sırf daha güçlü diye böyle bir ön plana çıkarma görmedim

  20. #60
    aytacaksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    Bakirkoy/Istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR800X Crossrunner
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hepsi bi yana da adam amortisör baş etmiyor diyor, freni en zayıf olan motosiklet diyor. Nerede bu güvenlik
    Beygir gücü meselesine gelince hiç bir videosunda sırf daha güçlü diye böyle bir ön plana çıkarma görmedim
    frenler ve amortisorler her durum ile rahatlikla basedebiliyor.
    ben bazen maynak gibi kullanirim, o frenler kac kez hayat kurtardi biliyomusun? 16000km dir milyon viraja girdim o amortisorler ile, neden benim motosiklerim virajda gezinmiyor ve tam istedigim noktaya gidiyor?

    videosunu izledigin adam nc750x ile maksimum 50km yol yapmistir okadar oldugunuda zattetmiyorum.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)