Motorun Stop Lambasının Altına Çakar Lamba Nasıl Yapılır?

Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Selam arkadaşlar aşşağıdaki ürünü veya bunun gibi bir çakar lamba yaptırmak istiyorum frene bastığında stop lambası ile birlikte yanan şekilde Istanbulda yollarda birçok motorda göruyorum. Bu urunu alsam nerde nasıl yaptırabılırım Honda servisi parça ile gitsem yapar mı?

http://www.feyizoglu.com/F1-cakar-Lamba_48331.html#0
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Kendinde bağlantıyı yapabilirsin çakar lamba bağlantısını arka stop lambalarindan alman yeterli
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Bu ürünü biraz daha araştır çünki 25 liradan her yerde var,
baglamasıda bir o kadar kolaydır,

3 adet kablo çıkar,
biri eksi dier ikisi artı olur,

artılardan biri sabit yanmasını saglar dieri ise frene basınca yanıp sönmesini sağlayacaktır yani ÇAKAR,

serviste baglayabilir sende yapabilirsin çok zon bişy değil,

Yolun düşerse ugra halledelım 5 dk işi var,

eğer düşünürsen 20 liradan gönderebilirim,

kablolarında üzerine yazarım hangi kablo nereye bağlanacağını istersen,
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Ben bu çakarın aynısını petrol ofisinden , 23.5 tl'ye almıştım . :) Ama henüz bağlama fırsatım benimde olmadı .
 
Katılım
18 Ağu 2012
Mesajlar
481
Bu ürünü biraz daha araştır çünki 25 liradan her yerde var,
baglamasıda bir o kadar kolaydır,

3 adet kablo çıkar,
biri eksi dier ikisi artı olur,

artılardan biri sabit yanmasını saglar dieri ise frene basınca yanıp sönmesini sağlayacaktır yani ÇAKAR,

serviste baglayabilir sende yapabilirsin çok zon bişy değil,

Yolun düşerse ugra halledelım 5 dk işi var,

eğer düşünürsen 20 liradan gönderebilirim,

kablolarında üzerine yazarım hangi kablo nereye bağlanacağını istersen,

CB 125e icin olur mu acaba.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Bu ürünü biraz daha araştır çünki 25 liradan her yerde var,
baglamasıda bir o kadar kolaydır,

3 adet kablo çıkar,
biri eksi dier ikisi artı olur,

artılardan biri sabit yanmasını saglar dieri ise frene basınca yanıp sönmesini sağlayacaktır yani ÇAKAR,

serviste baglayabilir sende yapabilirsin çok zon bişy değil,

Yolun düşerse ugra halledelım 5 dk işi var,

eğer düşünürsen 20 liradan gönderebilirim,

kablolarında üzerine yazarım hangi kablo nereye bağlanacağını istersen,

Nerede yeriniz İstanbulda mı? haftasonu açıksa uğrayabilirim çunku ben açıkcası bu konularda beceriksizimdir ve kendim bağlayamam bir bilgim yok. Enazından hem 20 tle almış hemde bi görmüş olurum ileriki şeyler içinde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
236
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu ürünü biraz daha araştır çünki 25 liradan her yerde var,
baglamasıda bir o kadar kolaydır,

3 adet kablo çıkar,
biri eksi dier ikisi artı olur,

artılardan biri sabit yanmasını saglar dieri ise frene basınca yanıp sönmesini sağlayacaktır yani ÇAKAR,

serviste baglayabilir sende yapabilirsin çok zon bişy değil,

Yolun düşerse ugra halledelım 5 dk işi var,

eğer düşünürsen 20 liradan gönderebilirim,

kablolarında üzerine yazarım hangi kablo nereye bağlanacağını istersen,

Üstat 650f için uygunsa bana gönderir misin ltfn. Bağlantı için de kabloların üzerine yazarsan sevinirim.
Özelden hesap numaranı yaz ödemesini yapayım. Adres ve telefon bilgilerimi de yazarım.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
5.5 tl aldım 2 tane güzelce kullanıyorum,

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-f1-cakar-ledli-formula-cakari-aninda-kargo-159536193/detay
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
236
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada cezası yok değil mi bunun? Çakar yasak diye biliyorum ama frende olunca değişiyor mu durum?
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Çakar led bence arka stopdan daha mantıklı daha işlevsel.Sahibindende 9 tl ye kadar var .Arka stopu iptal edip bunu bağlayabilirsin.Bağlantı aparatını motosiklete vidalıyorsun 1 2 vida deliği olur en fazla kuyrukda :)
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Ben küçük cc de kullanacaklara hatırlatayım,

35 WAtt olduğu için motor kaldıramayabiliyor. Uzun bir gece yolculuğunda arka fren lambasının sönmesine neden olmuş, yoldan geçen bir taksi durup uyarmıştı.

Yani uzun kullanımda aküyü bitiriyor.

Çin malı motolarda stop ve fren modu aynı kablo üzerinden farklı amper değerleri ile geliyor sanırsam, benimki öyle, bu yüzden sadece frene basınca yansın gibi bir seçenek olmuyor. Normalde sönük yanıyor, frene basınca gücü artıyor.

Eğer motorunuz böyleyse direk aküden anahtar vasıtası ile çekin, 2 kademeli anahtar ile hem sabit mod hem çakar mod çalıştırırsınız. Uzun yolculuklarda kapatıp aküyü koruyabilirsiniz. :king:
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
Çakar var çakar var :). Genelde bunların ledleri güçsüz oluyor ve normal stop lambası kadar aydınlatıyor. Yani yanıp sönmese dikkat çekmeyecek ki çoğu zaman bizim uyanık şoförlerimiz o yanıp sönmeyi bile fark edemiyor :)

Ben yıllar evvel arabam için bir elektrikçi arkadaşa power ledler kullandırarak yaptırmıştım. Ani frenlerde f1 takip lambası şeklinde çakıyordu. Bayya görünürlüğü vardı yani.

Bu lambayı ucuza alıp içindeki ledleri bir elektrikçide güçlü ledlerle değiştirin derim
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Arkadaşlar bu bahsettiğiniz f1 çakardan 2 tane bozdum kesinlikle tavsiye etmiyorum,
Çünkü su alıyor ve bir anda bozulabiliyor,

Ben kesin çözüm olarak sefaköyde bulunan autocar led firmasından arka plakalığın üstüne power led yaptırdım,
Müthiş oldu artı adamlar yaptıkları işe garanti veriyorlar bu günlerde ise ön burun altına bu ledlerin beyazını taktıracam,100 TL mâl oldu,

Müthiş bir ışık kalitesi var,


Bunlarda resimleri;

3iFO7E.jpg


bOgVn1.jpg


e8jIwX.jpg


BjBRLU.jpg
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023

Beyler fazı şu tip olanı hiç bir yerde bulamıyorum güya F1 çakar diye geçiyor ama farklı fazda yanıp sönüyorlar hep. Bilen biri yardımcı olabilir mi?
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Ben bu video yu sefaköydeki autocar led de izledim onlar yapmışlar 50 adet power led uygulaması ve çakar devresi ile birlikte 2500 TL mâl olmuş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst