ne gibi artıları eksileri oluyor? motorum 14bin km'de. biraz fazla yakıp biraz az çekiyor sanki. piston segman attırayım diyorum ama yeterli gelmezse 110cc yaptırmam mümkün mü?
ne gibi artıları eksileri oluyor? motorum 14bin km'de. biraz fazla yakıp biraz az çekiyor sanki. piston segman attırayım diyorum ama yeterli gelmezse 110cc yaptırmam mümkün mü?
Mümkün 100 cc segman - piston ile 110 cc piston - segman arasında 10 lira gibi bir fiyat farkı vardı diye hatırlıyorum, pek bir değişim olmaz sadece gaz tepkiniz artar ama bence açılmışken 110 cc yaptırın
Yağ yakmıyorsa piston silindire gerek yok. Belki debriyaj ayarı, balatası, zincir-dişli kontrolü, lastik basıncı kontrol edilmeli, araba yağı mı kullanılıyor yoksa motosiklet yağı mı... yürüyen aksamla ilgili aklıma gelenler bunlar. Unutmadan bir de düzgün bir hava ayarı.
Onun dışında 14 bin km de biteceğini zannetmiyorum
Hissedilir değişiklik olur,En kötü ihtimalle psikolojik olarak farklı gelir hiç bişey değişmesede,ama hissedersin merak etme
Yağ yakmıyorsa sorun piston sekman da değil, sorun ayarlarda. Düzgün bi ustadan çıktıktan sonra 2-2.5 yakar ve 100 ü görür
Hocam bu cup motorlar çok değişik hele çinliler, normalde bir motor rektefe istediğini yağ yakarak belli eder ama bu cup'lar bir gün yolda giderken tak diye istop eder ararsın ustayı gelir alır açarsınız motoru ve bir bakarsınız piston - segman - subap hepsi yer değiştirmiş
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)