Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yavaş giderken direksiyon hakimiyeti

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Nisan 2014
    merhabalar
    motosiklette yavaşlayınca direksiyonu sabit tutamıyorum hızlı giderken bişey yok sadece yavaşlayınca oluyor mesela kasisten geçerken yavaşlıyorum direksiyon bi sağa bi sola çeviriyorum sabit tutamıyorum nasıl düzeltebilirim bu sorunu anlamadım ve sizlere sormak istedim teşekkürler...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    OnurTr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul-Fatih
    gidona bakma..gidona bakarak bakışını düşürdüğünde denge algını kaybedersin ve ayrıca hız algında değişir...daima ileriye bak vücudun rahat kafan dik olsun..
    İlker41 bunu beğendi.
    ...Bir acaip Mühendis.....3 aşağı 5 yukarı yok...1 aşağı...2..3..4..5..6 yukarı

  3. #3
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    iki seçenek var, ya sen biraz bisiklet sürüp direksiyon hakimiyetini geliştireceksin yada ön tekere 30 psi hava basacaksın =) acaba göbek bilyası mı dağıldı ki? bu arada motor ne? marka model? prfil bilgilerini güncellemeni öneririm, hangi ildesin vs..

  4. #4

    Üyelik
    27 Nisan 2014
    mondial 125 mx grumble ankara gölbaşında oturuyorum

  5. #5
    6PaTLaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul Beylikdüzü-Izmir
    Motosikleti
    Asya AS 150T-19A, Lifan LF200 GY6, Hero Karizma R
    Gidonu sıkma: çok nazik tut.
    Yavaş gitme antrenmanı yap: yürüme hızında sekiz çiz, ayaklarını koymadan durup kalkmaya çalış vs.

  6. #6
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Vites kaç bu esnada 1.viteste mi yaşıyorsun her viteste oluyor mu bu? Veya o anda vites indiriyor musun?
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  7. #7
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    gidonu muhtemelen cok sıkı tutuyorsun ellerını rahat bırak bacak larına depoyu kavra ve hafıf sık arkadasların dedıgı gıbı gıdona bakma gıdecegın yola bak ve durana kadarda ayaklarını yere surtme buda dengenı bozar durunca ayagını yere koy ..

  8. #8
    mertekina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul / Küçükyalı
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    bence bu soru niye soruldu biliyormusunuz
    A2 motorsiklet direksiyon sınavındaki platformdan geçmek için olabilirmi
    Mecnun bilseydi HONDA sevgisini
    Severmiydi LEYLA zillisini

  9. #9

    Üyelik
    27 Nisan 2014
    evet küçültürüyorum
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites kaç bu esnada 1.viteste mi yaşıyorsun her viteste oluyor mu bu? Veya o anda vites indiriyor musun?

  10. #10
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Gaz kolu bir miktar açik giriyorsun kasislere degilmi ?

  11. #11

    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Hayir tamamen kapali

  12. #12
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Gaz kolu tamamen kapalı girersen zaten gaz kestigin icin motosikletinin dengesi tamamen bozuluyor amortisörler zaten kapalı birde kasis vuracak gaz kolu kapalı girmen zaten tamamen bir hata

    Kasise girmeden önce hızını kasise göre düşür bazıları yuksek olur bazıları alçak olur gaz kolun bir miktar açık kalsın o hızı koruyacak kadar açık kalsa yeter gaz kolu açık olsun derken son gaz git anlamaında demek istemedim mesela 30 la kasise gireceksen o hızı koru kompresyon ile degilde gaz açık sekilde devam et kasise girmeden selede ayaklıgın üstüne hafifce ayaga kalkar gibi yap toto seleden tam ayrılmasın gaz kolunu tamamen sakın ama sakın kapatma

    Bazı kasisler alçak oluyor duruma göre bazen hızımı düsürmeden kasislerden hırt diye geciyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------

    Kasise girmeden vitesi kasisin durumuna göre düşür tekrar hızlanacağın zaman düşük vites ve uygun devirde olman çok işine yarayacak

  13. #13

    Üyelik
    11 Kasım 2011
    Şehir
    Bakırköy
    Motosikleti
    Honda CBR250R - HRC " ÇALINDI "
    arkadaşların da dediği gibi...
    1. sebep muhtemel küçük yaşlarda bisiklete bizim gibi değil de heves olarak az binmiş olman ( ben 13 - 14 yaşıma kadar üzerinden inmedim )
    2. sebep ise o kesin zaten gidonu çok sıkma ve dedikleri gibi tekerin önüne değil gideceğin noktaya bakarak rahat bir biçimde motorunu/bisikletini sürmen

    ayrıca bu 2 tekerde denge işi tamamen yavaş kullanan adamda belli olur ve bunun yarışları falan da vardır yavaş gidebilme yarışları bi bak istersen komedidir

  14. #14

    Üyelik
    01 Haziran 2014
    Şehir
    kocaeli körfez
    Motosikleti
    mondial mct 250 2006 mondial mc honda 125 titan
    kasise girmeden önce hızını düşür vites düşür arbadada aynı ikinci vites hızın çok düşerse birinci vites

  15. #15
    murad13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul\Hatay
    Motosikleti
    DERBİ GPR 125
    Dostum düşük süratte kontrol daha bi maharet istiyor vaktim oldukça izlerim bi göz at bakalım ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=KFEh59GVMnQ
    DÜŞERSEN ÖLÜRSÜN DEMEDİMMİ !!!

  16. #16
    Proud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara
    Hocam alakasız olacak ama memnmun musun grumble'dan ?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)