Bmw 1200gs 2silindir.(son hız 220) adventure motorsiklet.
Herhangi bir 600lük (cbr 600rr,r6 vb.)
Bunların hangisi 200kmh hıza sabitleyip gidince daha çok yorar insanı? teşekkürler cevaplar için
Bmw 1200gs 2silindir.(son hız 220) adventure motorsiklet.
Herhangi bir 600lük (cbr 600rr,r6 vb.)
Bunların hangisi 200kmh hıza sabitleyip gidince daha çok yorar insanı? teşekkürler cevaplar için
Her koşulda SS motor daha çok yorar, seyahat için değil, pist ağırlıklı tasarlanmış motorlardır, konfor aramak yanlış olur.
Benim motoru 200 e sabitleyip gittiğim zaman 1 saat sonra yormaya başlıyo , SS ler enduroya göre daha yorucu olabilir .asadasfdasf
Boxer değilkmi abi bunlar 2 silindir olur :D
seyehat olarak bakmayın konuya hangisi daha çok yorar insanı ve motor hangisinde daha cok yorulur.son sürat giden adventure mı yoksa 200le giden 600lükmü
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------
bu arada bmw r1200 gs 2 silindir abicim. zaten cogu adventure 2 silindir bildiğim.
Kullanmadığım için bişey diyemem ancak şöyle bi mantık kurabimlirim, 100 cc kullanırken 90 km/h civarı hızlarda canım çıkıyordu motor zorlandıkça bende zorlanıyorum. Ancak 250 cc binince 90-100 km/h hızlar bana çok normal geliyor çok daha rahatım.
Birkaç kez sadece 5-6 saniyeliğine 200 lü hızlara çıktım ve hemen aklıma binbir türlü seneryo geliyor korkup yavaşlıyorum. Bir hayvan çıkabilir, yola mazot dökülmüş olabilir, hayvan leşi v.b beklenmedik sürprizler olabilir, lastik patlayabilir bir ton kötü seneryo ihtimalini hesaplamak lazım. Ki ben bunları, 0-200 ü 8 sn olan bir motoru kullanan birisi olarak düşünüyorum. Hiç radar olmasa, yol dümdüz olsa dahi uzun süre 200 ile gidilecek cesaret var mı ki pes doğrusu.
Soruya gelecek olursak; Yüksek hızlarda rüzgar insanı geriye doru itiyor, racing motorlarda da öne eğik oturduğumuz için hızla orantılı olarak kollara binen yük azalıyor. Enduro, naked gibi tarzlarda ise hız fazla iken geriye gitmemek için gidondan güç dahi almak zorunda kalınıyor. gs1200 hiç kullanmadım ama 200 ve üstü hızlar için belkide ss kadar rahat olmayabilir. Diğer durumlarda ss e göre çok daha konforlu olduğu aşikar.
Bir motosikleti 200 km/h hıza sabitlemek bence daha yorucu.
İsteyen denesin
200 km hiza ciktiginda kafandaki son soru isareti yorgunluk olur
Bu arada tek uc sikindirli adv motoru ingilizler yapiyor trumph bu a bir ornektir. Onun disindakilerin tamami iki silindirdir.
"KAZASIZ SURUSLER"
Arabada bile sürekli o süratlerde gitsen yorulursun. Dikkatin hep en üst seviyede oluyor. İki motor türüyle de böyle bir deneme yapmadım ama ss ile 200 ile giderken GS ten az rüzgar alıyorsun. Yalnız sürekli öne eğildiğin için daha yorucu olabilir. GS ile 200 le sabit gitmek cebe zararlı olacaktır. Namussuz içiyor yüksek hızlarda. SS candır
En iyisi Dl 650 ile 150 ile gitmek
Rüzgardan koruması mı, yoksa oturuş pozisyonu mu önceliğiniz ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:31 ----------
Eğer oturuş pozisyonu ise gs konforludur. fakat gs'de 200 km/h de rüzgar biraz yorabilir insanı. Önceliğinize göre tercih yapmalı.
Sayılar Ömer.
Bir 1200 gs kullaniyorsan tur camı yükselticinde varsa her halukarda herhangi bir ss den cok daha konforlu seyahat edersin.
Soyledigin sey tarafimdan 1 saatlik (trafige gore hizin düştüğü yerler oldu) bir sürüş ile test edilmistir
limitine yaklaşmış bir enduro ile o hızlarda cruise gitmek?
200le giderken konfor değil stabilite ve güven aramak lazım,o da ss veya sport touringde var tabiiki
En iyisi iki motorlada bu ihtimali düşünmeyip daha yavaş gitmek az yorar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)