Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yüksek hız karşılaştırma

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    stronglife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    R25
    Bmw 1200gs 2silindir.(son hız 220) adventure motorsiklet.
    Herhangi bir 600lük (cbr 600rr,r6 vb.)

    Bunların hangisi 200kmh hıza sabitleyip gidince daha çok yorar insanı? teşekkürler cevaplar için


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Her koşulda SS motor daha çok yorar, seyahat için değil, pist ağırlıklı tasarlanmış motorlardır, konfor aramak yanlış olur.

  3. #3
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Benim motoru 200 e sabitleyip gittiğim zaman 1 saat sonra yormaya başlıyo , SS ler enduroya göre daha yorucu olabilir .asadasfdasf

  4. #4
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı stronglife adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bmw 1200gs 2silindir.(son hız 220) adventure motorsiklet.
    Herhangi bir 600lük (cbr 600rr,r6 vb.)

    Bunların hangisi 200kmh hıza sabitleyip gidince daha çok yorar insanı? teşekkürler cevaplar için
    bu hangi gs ya 2 silindir benim bildiğim 3 silindir hepsi
    ronnytechno bunu beğendi.

  5. #5
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Boxer değilkmi abi bunlar 2 silindir olur :D

  6. #6
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı ronnytechno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boxer değilkmi abi bunlar 2 silindir olur :D
    ben 2 silindirli bişe görmedim...bide arkadaşın sorusuda hangi yolda hızı 200 e sabitleyipte saatlerce yol yapıpta radar görmeden gidilecek...sonra buna hangi bütçe dayanacak 100 km ile 5 lt tüketen motor 200 km hızla 8 9 lt tüketir belkide daha fazla.
    ByR3D bunu beğendi.

  7. #7
    stronglife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    R25
    seyehat olarak bakmayın konuya hangisi daha çok yorar insanı ve motor hangisinde daha cok yorulur.son sürat giden adventure mı yoksa 200le giden 600lükmü

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

    bu arada bmw r1200 gs 2 silindir abicim. zaten cogu adventure 2 silindir bildiğim.

  8. #8
    lickup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Pulsar 200NS için gün sayıyor
    Kullanmadığım için bişey diyemem ancak şöyle bi mantık kurabimlirim, 100 cc kullanırken 90 km/h civarı hızlarda canım çıkıyordu motor zorlandıkça bende zorlanıyorum. Ancak 250 cc binince 90-100 km/h hızlar bana çok normal geliyor çok daha rahatım.

  9. #9
    Guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2005
    Şehir
    HATAY-ANTAKYA
    Motosikleti
    Crf 250 L
    Alıntı stronglife adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada bmw r1200 gs 2 silindir abicim. zaten cogu adventure 2 silindir bildiğim.
    Çoğu değil, hepsi iki silindir Boxer motora sahip.

  10. #10
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Birkaç kez sadece 5-6 saniyeliğine 200 lü hızlara çıktım ve hemen aklıma binbir türlü seneryo geliyor korkup yavaşlıyorum. Bir hayvan çıkabilir, yola mazot dökülmüş olabilir, hayvan leşi v.b beklenmedik sürprizler olabilir, lastik patlayabilir bir ton kötü seneryo ihtimalini hesaplamak lazım. Ki ben bunları, 0-200 ü 8 sn olan bir motoru kullanan birisi olarak düşünüyorum. Hiç radar olmasa, yol dümdüz olsa dahi uzun süre 200 ile gidilecek cesaret var mı ki pes doğrusu.

    Soruya gelecek olursak; Yüksek hızlarda rüzgar insanı geriye doru itiyor, racing motorlarda da öne eğik oturduğumuz için hızla orantılı olarak kollara binen yük azalıyor. Enduro, naked gibi tarzlarda ise hız fazla iken geriye gitmemek için gidondan güç dahi almak zorunda kalınıyor. gs1200 hiç kullanmadım ama 200 ve üstü hızlar için belkide ss kadar rahat olmayabilir. Diğer durumlarda ss e göre çok daha konforlu olduğu aşikar.

  11. #11
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Bir motosikleti 200 km/h hıza sabitlemek bence daha yorucu.

    İsteyen denesin

  12. #12
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    200 km hiza ciktiginda kafandaki son soru isareti yorgunluk olur

    Bu arada tek uc sikindirli adv motoru ingilizler yapiyor trumph bu a bir ornektir. Onun disindakilerin tamami iki silindirdir.


    "KAZASIZ SURUSLER"

  13. #13
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Arabada bile sürekli o süratlerde gitsen yorulursun. Dikkatin hep en üst seviyede oluyor. İki motor türüyle de böyle bir deneme yapmadım ama ss ile 200 ile giderken GS ten az rüzgar alıyorsun. Yalnız sürekli öne eğildiğin için daha yorucu olabilir. GS ile 200 le sabit gitmek cebe zararlı olacaktır. Namussuz içiyor yüksek hızlarda. SS candır

  14. #14
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    En iyisi Dl 650 ile 150 ile gitmek
    RAMİREZ bunu beğendi.

  15. #15
    ocbedir93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    r 65
    Rüzgardan koruması mı, yoksa oturuş pozisyonu mu önceliğiniz ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:31 ----------

    Eğer oturuş pozisyonu ise gs konforludur. fakat gs'de 200 km/h de rüzgar biraz yorabilir insanı. Önceliğinize göre tercih yapmalı.

    Sayılar Ömer.

  16. #16
    sereye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    DÜZCE - 1959
    Motosikleti
    '08 Burgman 400 Siyah
    Alıntı canerol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu hangi gs ya 2 silindir benim bildiğim 3 silindir hepsi
    GS'ler 2 silindir.
    Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen

  17. #17
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Bir 1200 gs kullaniyorsan tur camı yükselticinde varsa her halukarda herhangi bir ss den cok daha konforlu seyahat edersin.
    Soyledigin sey tarafimdan 1 saatlik (trafige gore hizin düştüğü yerler oldu) bir sürüş ile test edilmistir
    ocbedir93 bunu beğendi.

  18. #18
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    limitine yaklaşmış bir enduro ile o hızlarda cruise gitmek?

    200le giderken konfor değil stabilite ve güven aramak lazım,o da ss veya sport touringde var tabiiki
    ocbedir93 bunu beğendi.

  19. #19
    onr ayaztuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha
    En iyisi iki motorlada bu ihtimali düşünmeyip daha yavaş gitmek az yorar


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)