- Katılım
- 29 May 2014
- Mesajlar
- 3,557
- Konu Yazar
- #1
Vallahi sizde benim gibi motora yeni basliyorsaniz, su yuksek cc ile baslanirmi forumlarini bayagi okumus olmalisiniz, bende bayagi okudum, yas 40, 20 kusur yillik arac kullanirim, bir aydir gozum bozuldu sahibinden.comda motor bakmaktan, egitimleri ybr 125 ile aliyorum ama aksam eve gelince ver elini Honda Hornet, o olmadi er6 (hani 600cc canim orta karar diye dusunuriz ya), temiz bir F650 gs bulabilsem, eski ama bu bmw 800xt de guzelmis az gazi acarim diye dusnur durudum taki dun kapali alanda onume atlayan benden acemiden hallice arkadas gorunce on frene asilmak sureti ile (hayir fren yapamadim teker falanda kitlenmedi) magnet mi diyorlar onu kapana kadar gazi ac sen , beynim farkli komutlar vermeye basladi sag el heyecandan kilit gazi actim kapatamiyorum , allahin 125cc si gazi acinca geriye atti el kilitlendi motor bagiriyor ben panikliyor o sirada onume atliyan elemanin kaskinin icinden portleyen gozlerini kismen hatirliyorum bu adam ne yapiyor die , birde baktigimiz yere gidiyoruz ya mermi gibi elemana dogru tapagaz gidiyorum
) sonra beyin sivilari yerine oturup ulan olum sol elde debriyaja basta artik yeter rezil oldugun diyor asiliyprum debriyaja oh sonra aklima sag ayakdada fren vardi ya la, onada asil, hop motor yanima gelsin, durup duruken carsafa dolanan ben bayagi rezil oldum anlayacaginiz... Sonra bundan cikan ders, tum 600 cc, 250cc favorileri cikar listenden , 125 lik hatta 100 luk olsun, eger o anda 600 luk sifirdan 100 e 3.5 saniyede cikan bir motor olaydi kapali alandan acik alana duvari yikmak sureti ile gecis yapardim... Hani ne oldu gazi dikkatli acardim usul usul giderdim? Yas 40 doldurusa gelmez efendi giderdim ne oldu? Ehliyeti almadan 600 lugu kapiya cekerim sinava kadar ufak ufak alistirma yapardim ne oldu? Hepsi badem oldu, demekki oyle dusunmuyoruz ustaliga gecene kadar beyin yerine omurilik ile kullanmaya basladigimizda ne zikkimsa gidip aliyoruz, bana gore bu en az 10bin km demek ben bunu cikarttim, aman sakin acemi arkadaslar gaza gelip yuksek cc almak yok, bir acemiden size tavsiye olsun....