Motosiklet için apartmanda kapalı garaj yapımı ?

Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
87
İyi günler cümleten,

Antalyada müstakil ev bulmak konusu başlı başına kasıntılı bir durum. Böyle olunca bizim gibi arkadaşlar kilit'di branday'dı alarm sistemleriydi vs gibi pratik çözümlere başvuruyor. Hayırlısıyla Runner ST yi alacağım kesinleşti. Düşünüyorumda, 130 kiloluk motor. 2 veya 3 kişi gelse kaldırıp bi kamyonete yükleyip götürse kimin ruhu duyacak ? Kim görecek gecenin bi yarısı ? Sonuçta olan bizim 9.000 TL mize olur.

Şans eseri google da geçen gün bu konuyu araştırırken 1-2 forumda konular gördüm. Bazı arkadaşlar evlerinin bahçesine duvara sabit olmakla beraber kendi imkanlarıyla şöyle garajlar yapmışlar. Güzel bir çalışma olmuş ancak bu apartman için sorun çıkartır zira görüntüyü vs bozuyor diye laf yapacak adam çok olacağından eminim.

VppZ7Z.jpg



XWWn5D.jpg



YPldAA.jpg


nPz0oa.jpg



Bunun apartman versiyonunu şöyle düşündüm. (şuanda resim atamıyorum gece ekleme yapacağım, garajın yerini )

Şimdi apartman girintisinin olduğu bölüme yani üst tarafı otomatikman kapanıyor zaten, 2 parça demir veya çimento yardımıyla U şeklinde bi panel tuttursak. Bu panelin alt kısmına U nun üstü yani 2 delikle ölçümden sonra gerekli boy ve ebatta dönen U parça eklesek bu parçalarıda tente yardımıyla birleştirsek. Silikon vs olabilir ona daha karar veremedim, hem taşınabilir hemde şık bir görüntü elde edebilir miyiz ?
Anlamayan arkadaşlar için şöyle bir video var, ilham veren bu oldu zaten bunu apartmana göre yapacağız.




Öneri ve yorumlara oldukça açığım, ona göre şekillendirme yapacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------

1_G.jpg


6_G.jpg


Aha buldum, işte bunu yapıcaz
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
220
Bana Mail adresini verirsen benim garajımın fotosunu yollıyım.
Bence Gunluğu 100 Tlden 2 gunde bitecek 200 Tl Usta masrafı,Tuğla ve Cimento masrafı 150 200 Tl Çatı kısmı içinde Ya Sandewich Panel yada Demirden Lambiri Yapabilirsin kapısı falan filan derken 1000 Tlyi bulur.Bu şekilde yapmak kalıcı ve daha sağlıklı olur gibi geliyor bana Göndermiş olduğun resımdeki garajı Demır testere ile kesmek kolay ama Tuğlaları yıkmak biraz zor ve Gurultulu oldugundan hırsızlar çekinir gibi geliyor
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
İzmir Torbalıda oturuyorum,Apartmanda sorun çıkardılar,Harley Davidson motorumun gireceği kadar bir garaj yaptırdım ilginenlere uygun fiata vermeyi düşünü[email protected] 05383867385 tel.Yukarıdaki gibi paslanmaz galvaniz ve gemi boyasıile artı boyalı.(epoksi)
 
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
87
İzmir Torbalıda oturuyorum,Apartmanda sorun çıkardılar,Harley Davidson motorumun gireceği kadar bir garaj yaptırdım ilginenlere uygun fiata vermeyi düşünü[email protected] 05383867385 tel.Yukarıdaki gibi paslanmaz galvaniz ve gemi boyasıile artı boyalı.(epoksi)

Garajın detaylı resimlerini ve boy ebat ölçülerini mail atar mısınız? Özel mesajla adresimi yolladım ayrıca fiyatıda tabii.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
İzmir Torbalıda oturuyorum,Apartmanda sorun çıkardılar,Harley Davidson motorumun gireceği kadar bir garaj yaptırdım ilginenlere uygun fiata vermeyi düşünü[email protected] 05383867385 tel.Yukarıdaki gibi paslanmaz galvaniz ve gemi boyasıile artı boyalı.(epoksi)

fotoğraf gönderebilir misin, ben şöyle bir şey yaptırdım..

http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/133476-motosiklet-garaji-yapimi.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst