Geçmiş olsun.
Ekipman önemli hakikaten.
Geçmiş olsun.
Ekipman önemli hakikaten.
Kaza haberlerine uzulsemde bu tip bilincli ve tam Koruma ekipmani ile ilgili ders olacak sekilde ornekleri gorunce ve kazada yara almadiginizi gorunce seviniyorum.
Gecmis olsun.
ALLAH bir daha gostermesin.
"KAZASIZ SURUSLER"
Geçmiş olsun cana gelen mala gelsin . Hastane masraflarıyla uğraşacağına en azından motorunun sinyal ön far korumasına para harcayacaksın
Büyük geçmiş olsun hocam allah beterinden saklasın.. Far grenjına yada farın ordaki çizilen yere mat folyo yani kafalığa mat folyo ile kaplayanikirsin en azından kötü görüntüyü biraz olsun saklamış olursun die aklım geçti fikir açısında paylaşmak istedim topca'seyide iyice bi temizleyip ( eğer çizikler derin değilse tabi ) güzel bi parlatıcıyla parlatırsan en azından ordaki görüntüyüde dikkatli bakılmadıkça gizlemiş olursun.. Tekeriniz her daim düz bassın..
geçmiş olsun kardeş motor önemli değil sende bişey yoksa salla gitsin...
Geçmiş olsun ; cana gelen mala gelsin derler , motor koruma demirlerinin aslında en büyük özelliği motorbisikletin motor bloğunu korumasından ziyade , sürücü düştüğünde düşen kişinin ayağının motor ile zemin arasında kalarak sıkışmasını yada sürücünün motorbisikletle beraber sürünmesini engellemesidir. Motorbisiklete gönül vermiş ve motorbisikletsiz bir hayat düşünemeyen tüm kardeşlerimin motorun görüntüsünü bozar mı acaba düşüncesinden bir an önce kurtularak motorbisikleti satın aldıgında bayiden teslim almadan önce bu korumayı muhakkak taktırmaları gerekmektedir.Zaten öyle fahiş bi fiyatıda yok.Çizilen büzülen kırılan yada dökülen her malzeme zamanla yerine getirilebilir ama platin takılan bir ayak yada kol asla eski orijinal haline getirilemez , sağlıcakla kalın , saygılarımla.
Çok çok geçmiş olsun,bi arkadaşın nc 700 üne araba sürtmüştü,boya kapatıcı kalemle kapattık bi bak onlara kafa grenajı için
Hocam çok geçmiş olsun. Senin de belirttiğin gibi asfalt lastiği ile stabilize yolda gitmek çok riskli. Dün bir dağ yolundan Bayramiç - Çanakkale yolculuğu yaptım. Birkaç risk atlattım. Yol asfalt devam ederken bir anda stabilizeye giriyor. Stabilizeye hızlı girince de savrulmalar başlıyor. Bir daha o yolu kullanmam asla.
Umarım en kısa zamanda canını sıkan şeylerden kurtulursun.
Sağolun arkadaşlar, hepimizin tekeri düz bassın allah kaza bela vermesin.
Yarın koruma demirini zımparalayıp boyuycam, ondan sonra diğer kısımlara geçicem yavaş yavaş.. Son durumları bu konuda paylaşırım.
Bugun koruma demiri ve topcasei hallettim sayilir. Fotograflari ekleyecegim yakinda.
Bir iki çizik için yenisini alma. Uygun fiyata boyatabilirsin. Yenisine bir ton para vereceksin. Milli servet sonuçta... Sağlam parça niye çöpe gitsin?
Geçmiş olsun..
Bende 5-6 sefer ufak tefek kazalar atlattım. daha büyük bir kaza geçirmedim Allah göstermesin inşallah. ilk kazamda çok panik yapmıştım ne kask vardı ne mont nede ehliyet 30km'hızla öndeki arac ani fren yapmasıyla arkadan girmiştim.
Geçmiş olsun kardeşim, Koruyucu ekipman önemlidir, bunu bir kere daha anladık. Ekipmanın sayesin şu an sadece motosikletinin dertlerini düşünüyorsun. Allah daha büyük kaza vermesin.
Teşekkürler hocam. Ekipman fazlasıyla önemli.. Bazen bakıyorum adamın altında 25-30 bin liralık ss motor var ama kafasında 20 liralık bile bi kask yok.. Üzülüyorum gördüğümde Herkese bol keyifli ve kazasız sürüşler dilerim..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)