Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Cg amorsitörleri düşürme

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Kasım 2013
    Şehir
    Söke
    Motosikleti
    As cg 125
    Arkadaşlar varmıdır cglerde böyle bir özellik


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    hangi amortısorlerı ?
    ön mü arka mı ?

  3. #3

    Üyelik
    14 Kasım 2013
    Şehir
    Söke
    Motosikleti
    As cg 125
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hangi amortısorlerı ?
    ön mü arka mı ?
    Ön amortisörleri yada arka amortisörleri.

  4. #4

    Üyelik
    21 Nisan 2014
    Motosikleti
    Asya 125
    var kardeşim arka amösörleri yaylarını cıkar amösörün içinde bi tane siyah takoz vardır amösrün başlığını sök araba takozları var ufak tamircilerde bulablirsin arasına koy yada yayları kese blirsin ön yaylarıda amösör yayları cıkar kendi iner ön taraf

  5. #5
    hayat2teker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2012
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    YBR 250
    Nedir bu CG lerin çektiği çile...

  6. #6

    Üyelik
    21 Nisan 2014
    Motosikleti
    Asya 125
    arka amösörler gibi yapablirsin

  7. #7
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    goruntu olarak sizinle hem fikirim gercekten orjinal halinden daha guzel duruyor. fakat...

    amortisorlerin gorevi sandigimizdan daha fazladir birkac tane sayalim nedir mesela.

    sadece yolculuk konforu sanariz lakalarda yaylansin isteriz vs vs.

    amortisorler agirlik merkezini on ve arka tarafa esit dagitirlar egerki amortisorler kesilirse gorevlerini yerine getiremezler.

    virajdayken motoru yatirdiginizda agirlik merkezinin dagilimi onemli oldugu icin esit miktarda agirlik dagilmaz ve motor dengesiz olabilir ozellikle virajda.

    gelelim en tehlikeli kismina frenaj..

    fren yaptigimizda lastikler ne zaman kitlenir ..

    ilk frene basarsiniz eger kademeli arttirarak basmayi becerebilirseniz amortisor avantajini kullanirsiniz yani teker kitlenmeden evel ilk amortisorler asagi cokene kadar tekerler kitlenmez amortisorde pay kalmadigi sirada tekeriniz kitlenir .

    demek oluyorki siz amortisorleri sifirladiginiz sirada on ve arka frene basar basmaz amortisor cokme mesafesi olmadigi icin direk kitleme yapabilir buda panik frende nerdeyse %100 dusme garantisi demek.

    secim sizin kardeslerim..
    AguilaNegra, crxforever ve shooter1 bunu beğendiler.

  8. #8
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    ben yükseltmek istiyorum herkes alçaltmak.
    cenkito bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    05 Nisan 2014
    Motosikleti
    Gsx-R 600
    Ne kadar gereksiz bi işlem bu. Zevkler ve renkler tartışılmaz ama bu zevk falan değil bambaşka bişey çünkü bi insan bu kadar zevksiz olamaz arkadaş

  10. #10
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    siyah motora pembe jant hakkaten zevk namına bir şey yok gereksiz işlerle uğraşıyorsunuz

  11. #11
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Motorumu bu yaz artık satmam lazım


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)