Evet dediğiniz gibi farklı bir silindir yerleşimi var Guzzi'nin. Bütüm modellerinde yüzyıla yakındır bu formatı kullanıyor. Açılı bir boxer gibi düşünülebilir.
Bmw'nin boxerlarında rölantide gaz verince bir tarafa sallar ya bunda pek o kadar hissedilmiyor.
Sürüş hissi olarak hareket halindeyken farklı bir hissiyat yok aslında. Güzel bir tork eğrisi var, klasik V motordaki titreşim yok çok daha pürüzsüz bir çalışma karakteri var.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Vay be eski motoru da paylaşmıştım burada. Zaman çabuk geçiyor
2014 Yamaha Xj6 N
Hayırlı olsun sahip olmuşsun Nuda'ya R modeli olsaymış keşke hayırlı sürüşler
[QUOTE=hasmet;3990726]Honda ST1100 ve ST1300 de aynı şekilde konumlandırılmış V4'e sahip.[COLOR="Silver"]
Tesekkur ederim hocam.
Ufak ufak farkinda olmaya basladim. O videodan da sonra.
Arabalarda longitudinal ve inline (boyuna ve enine) yerlesimleri, amerikan arabalarinin gaz verince niye sallandigini arastirirken ogrenmistim yillar once. Motosikletleri dusunmeyi akil etmemistim hic.
Hondanin modellerine de bakacagim gunduz.
Keyifli forumlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)