Kanuniye göre normal
Servislerle ilgili sorununuz varsa Kanuni müşteri hizmetleri ile görüşüp parça fiyatları ve işçilik ücretleri ile ilgili bilgi alın. Sonrasında sizin ödediğiniz fiyat ile müşteri hizmetlerinin verdiği fiyat arasıda bir fark var ise kanuni@kuralkan.com.tr adresine e-mail atın. 24 saat içerisinde kesin dönüş yapıyorlar.
tırnağın varsa kaşınırsın hocam.
bütün tamirciler böyledir. motorcu dediğin kamyoncu gibi olacak. yağından anlıyacan, suyundan anlıyacan.
ben motorumun işlerini kendim yapıyorum. hem kafam rahat, hem param cebimde...
bence ufaktan başla tamir işine başla. 1-2 bozar öğrenirsin.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Servislerin hatasını firmaya maal etmeyin. Firma ile mutlaka görüşün. Benim motorumun distribütörü de kanuni. Motoru servise götürdüm bakım yaptı. Ama adamın yetkisi yokmuş. Garanti dışı kalır dedi Adana da ki servis. En sonunda verdiğim mail adresine durumu açıklayan mail ve telefon numaramı yazdım. Motosikletim şuanda garanti kapsamına girdi. Arızasının tespiti içinde arıza kontrol cihazı gönderiyorlar şimdi. Üstelik beyni falan da gönderdiler her ihtimale karşı
Önemli olan nereye gittiğin değil, seni bekleyenlere sağ sağlim dönmektir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)