Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Profesyonel bisikletçinin motosiklet izlenimleri

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Mart 2010
    10 yıllık lisanslı bisikletçi 2 aylık(1700km) motorcu olarak.

    merhaba ben daha düne kadar lisanslı bisikletçiydim motorla 30 ile indiğim evin önündeki dik yokuştan bisikletle 50-55-60 ne varsa yardırıyordum hemde kafamda bisiklet kaskı ile bilirsiniz sadece kafanızı korur alın bölgesini bile korumaz tek koruma o kask.10 kg ağırlık incecik tekerlekler basit frenler ve hızın hırsı. bisiklet ile hızlanmak zordur güç sarf etmeniz gerekir bu yüzden yavaşlamamak için motosikletin 50 katı tehlike alırsınız motorla durup baktığım yere bisikletle frensiz girdiğimi şehir içinde arabaların arasında pedallara abanıp deli gibi makas attığımı,yavaşlamamak için kırmızı yanarken sağıma soluma hızlıca baktığımı yavaşlamadan geçtiğimi bilirim sadece ben değil çoğu bisikletçi böyledir hızını zorla almışsın kırmızıda durulur mu .Neden peki

    bisiklet masum öldürücü bir araç değil algısı altı üstü bisiklettir karne hediyesidir.

    Motosiklet ise auvvv kesinlikle öldürücü tehlikeli manyaklık parçalanan kafalar kopan kollar bacaklar.

    Oysa motosikletin frenleri çok güçlü ağır bir araç bisiklete göre çok iyi durabiliyor kafamda tam kapalı kask eldiven dizlik ama bisiklete göre çok daha az risk alıyorum çok daha dikkatli kullanıyorum komik ama daha yavaş kullanıyorum 45 ile makas ata ata gittiğim şehiriçi yolda 30 ile şeritimi takip ediyorum.

    bisikletin üstüne kapanıp arkadan rüzgar alınca 80 ile indiğim yolu motorla 60 ile iniyorum.

    Bisikletle çok defa kamyon arkasına takıldım motosiklet ile yaklaşmıyorum bile

    neden

    Motosiklet tehlikeli.

    Bisiklet ise karne hediyesi masum.

    Aynı yollardan bisikletle nasıl gittiğimi hatırlar ne manyakmışım derim.
    cbr1907, ilkeronat, khayyam ve 6 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Osırıs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2013
    Aslında hız olmasa motordan düşenler ayağa kalkıp kendilerine gülerler,motor zararsız hız öldürücüdür.. ama bizim bütün derdimiz hız
    Bende uzun yılar bisiklet kullandım köylere gezmeye giderdim hatta kaç kere hendeğe bile uçtum

  3. #3
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Profesyone bisikletçiyim diyorsunuz ama fren mesafesi daha uzun diyorsunuz ne alaka Ne yaman çelişki bu.Bisiklet kontrolü daha kolay çok daha sağlık ve FREN MESAFESİ DAHA KISA bir araçtır.

    Açıkcası ben size inanmıyorum.
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  4. #4
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Alıntı flame adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Profesyone bisikletçiyim diyorsunuz ama fren mesafesi daha uzun diyorsunuz ne alaka Ne yaman çelişki bu.Bisiklet kontrolü daha kolay çok daha sağlık ve FREN MESAFESİ DAHA KISA bir araçtır.

    Açıkcası ben size inanmıyorum.
    Alper abi zaten bu kullanıcı düzenli olarak hergün 1 konu açıyor.

    Ve bildiğin sallıyor, aklınca eğleniyor.

    Forum pek farkında değil herhalde ki cevap veriyorlar birde bu şahısa.

  5. #5

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Alıntı Osırıs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında hız olmasa motordan düşenler ayağa kalkıp kendilerine gülerler,motor zararsız hız öldürücüdür.. ama bizim bütün derdimiz hız
    Bende uzun yılar bisiklet kullandım köylere gezmeye giderdim hatta kaç kere hendeğe bile uçtum
    Kesinlikle motosiklet öldürmüyor hız öldürüyor

    motosiklet adı ile ürkütüyor bir canavar gibi aileniz karşı çıkıyor kavga gürültü akrabalarınız arkadaşlarınız.

    Bisiklet ile masum ilk bisikletiniz henüz yaşınız tek hanede iken karne hediyesi olarak alınır bu masumiyet güvensiz bir kaskla motosiklete göre çok daha tehlikeli kullanmaya neden oluyor.

    Benim için ailemin çok karşı çıktığı motosiklet bisiklete göre çok daha güvenli

    Ha tabi bu konu bizim gibi düşük güçlü motor kullananlar için litrelik motorlar konu dışıdır

    ---------- Post added 15-11-2013 at 00:22 ---------- Previous post was 14-11-2013 at 23:37 ----------

    Alıntı flame adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Profesyone bisikletçiyim diyorsunuz ama fren mesafesi daha uzun diyorsunuz ne alaka Ne yaman çelişki bu.Bisiklet kontrolü daha kolay çok daha sağlık ve FREN MESAFESİ DAHA KISA bir araçtır.

    Açıkcası ben size inanmıyorum.
    Çok tahrik edici bir mesaj kırmızı ışıkta gazı köklemek gibi birşey.

    hemen başlayalım

    Bisiklet nedir

    bisiklet 2 tekerlekli pedal gücü ile ilerleyen bir araçtır.

    dinamiklerine bakalım

    tekerlekler: genelde 26 prof. olanlar 30 inç civarındadır

    kadro: 38 cm ile 58 cm arasında gezer ortalaması 48 cm

    Frenler: v fren, hidrolik v fren, mekanik disk fren, hidrolik disk fren

    lastikler: yarış / yol bisikletlerinde genelde kalınlıkları 23 mm civarındadır evet parmak kadar üstüne dişsizdir dağ bisikletlerinde daha kalındır ama dişlidir cross motorlarındaki gibi yere 3-4 diş basarlar.

    Lastik basıncı: yarış/yol bisikletlerinde 90-120 psi arasındadır. dağ bisikletlerinde normal kullanım 50 psi spor kullanım 70 psi yani lastikler taş gibi olmalı ki sürtünme azalsın hızlanmak kolay olsun.

    Amortisörler: yol bisikletlerinde yoktur. dağ bisikletlerinde vardır ama oldukça serttir frende falan oynamaz yerinden ani darbelerde kapanır hatta kalbur üstü bisikletlerde amortisörler kilitlenebilir çünkü motor yok pedala basınca yumuşak amortisör inip kalkarsa güç boşa gider sert olmasına rağmen tam verim için darbe kapanmasın denir ve kilitlenir.

    Maşa: Gidon açısı tamamen diktir.

    Ağırlık dağılımı dengesizdir

    Gelelim bisikletle fren yapmaya

    Lastiklerimiz taş gibi maşa dik tekerlekler kocaman iki teker arasında el kadar mesafe var

    Lastikler çok sert olduğundan tekerlekler yola tutunamaz zaten spor sürüşte tekerlekler yola dokunsun istenir yapışmasın dokunsun aksın gitsin.

    amortisör yok demiştik motorda kural nedir barkın abi söylüyor limon sıkar gibi yani amortisör kapansın ağırlık öne gelsin öyle sık freni

    e bisiklette amortisör yok ağırlık nasıl öne gelecek lastikler taş gibi zaten esneme payı yok hareketsizken nasıl sa fren anında öyle işte burada dananın kuyruğu kopuyor

    arkadaki ağırlığın öne gelmesinin 1 yolu var oda arkanın havalanması ve bu yöntem pek tercih edilmez çocukken hatırlarsınız 1. viteste bile hızlanıp arkayı kaldırabilirdiniz hızınız taş çatlasın 10 15 km peki 50 km hızla giderken arka kaldırmak takla atmak ile aynı anlama gelir.

    neden

    çünkü tekerleğin yere teması nasıl motosiklet gibi eğimli değil gidonla tekerek arasında dümdüz bir boru var tam 90 derece açı ile kesen ağırlık öne bir gitti mi tam gider taş gibi lastik yolu o ağırlıkla tutamaz kendinizi havada bulursunuz bir chopper tekerleğinin açısı ne kadar fazladır bir spor motosikletin ise azdır ama bisiklet kadar değildir bisiklet tamamen diktir.

    frenlemeyi etkileyen diğer faktör şu tekerlekler kadroya göre aşırı büyük buda deli gibi arka tekerleği kaldırmaya iter evet bu normaldir

    nedeni şu resimde oldukça açık



    yukarıdaki motorun ani frende arka tekerleği havalandırması çılgınlıktır

    ama alttaki motorun yapması ise olağandır alttaki motor spor kullanım içindir bu sayede çabuk hızlanır çabuk durur ağırlık dağılımı mükemmeldir frenleri özeldir vs

    bisikleti ele alalım

    gidon açısı tamamen dik affetmez aks mesafesi kısa affetmez lastikler ince ve taş gibi affetmez ağırlık dağılımı dengesiz affetmez yüksek hızda hafifliğinden dolayı affetmez en ufak taş zıplatır yoldan çıkarır.

    HALA BİSİKLETİN FREN MESAFESİ KISA OLDUĞUNU MU DÜŞÜNÜYORSUNUZ.

    ---------- Post added at 00:31 ---------- Previous post was at 00:22 ----------

    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alper abi zaten bu kullanıcı düzenli olarak hergün 1 konu açıyor.

    Ve bildiğin sallıyor, aklınca eğleniyor.

    Forum pek farkında değil herhalde ki cevap veriyorlar birde bu şahısa.
    Yazdığım yazıyı okuyun salladığım ve yazarken aynı zamanda mezdeke çalarak 3. satırda yorulup harmandalı oynayarak devam edip eğlendiğim mesaja farkındalığı olmayan bir forum üyesi gibi cevap verin.
    Okan Sinan Ocan, Reşit, Vitus ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #6

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    İşinin gücünün olmadığını düşünüyorum
    35Alperen35 bunu beğendi.

  7. #7
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı merak ederim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle motosiklet öldürmüyor hız öldürüyor

    motosiklet adı ile ürkütüyor bir canavar gibi aileniz karşı çıkıyor kavga gürültü akrabalarınız arkadaşlarınız.

    Bisiklet ile masum ilk bisikletiniz henüz yaşınız tek hanede iken karne hediyesi olarak alınır bu masumiyet güvensiz bir kaskla motosiklete göre çok daha tehlikeli kullanmaya neden oluyor.

    Benim için ailemin çok karşı çıktığı motosiklet bisiklete göre çok daha güvenli

    Ha tabi bu konu bizim gibi düşük güçlü motor kullananlar için litrelik motorlar konu dışıdır

    ---------- Post added 15-11-2013 at 00:22 ---------- Previous post was 14-11-2013 at 23:37 ----------



    Çok tahrik edici bir mesaj kırmızı ışıkta gazı köklemek gibi birşey.

    hemen başlayalım

    Bisiklet nedir

    bisiklet 2 tekerlekli pedal gücü ile ilerleyen bir araçtır.

    dinamiklerine bakalım

    tekerlekler: genelde 26 prof. olanlar 30 inç civarındadır

    kadro: 38 cm ile 58 cm arasında gezer ortalaması 48 cm

    Frenler: v fren, hidrolik v fren, mekanik disk fren, hidrolik disk fren

    lastikler: yarış / yol bisikletlerinde genelde kalınlıkları 23 mm civarındadır evet parmak kadar üstüne dişsizdir dağ bisikletlerinde daha kalındır ama dişlidir cross motorlarındaki gibi yere 3-4 diş basarlar.

    Lastik basıncı: yarış/yol bisikletlerinde 90-120 psi arasındadır. dağ bisikletlerinde normal kullanım 50 psi spor kullanım 70 psi yani lastikler taş gibi olmalı ki sürtünme azalsın hızlanmak kolay olsun.

    Amortisörler: yol bisikletlerinde yoktur. dağ bisikletlerinde vardır ama oldukça serttir frende falan oynamaz yerinden ani darbelerde kapanır hatta kalbur üstü bisikletlerde amortisörler kilitlenebilir çünkü motor yok pedala basınca yumuşak amortisör inip kalkarsa güç boşa gider sert olmasına rağmen tam verim için darbe kapanmasın denir ve kilitlenir.

    Maşa: Gidon açısı tamamen diktir.

    Ağırlık dağılımı dengesizdir

    Gelelim bisikletle fren yapmaya

    Lastiklerimiz taş gibi maşa dik tekerlekler kocaman iki teker arasında el kadar mesafe var

    Lastikler çok sert olduğundan tekerlekler yola tutunamaz zaten spor sürüşte tekerlekler yola dokunsun istenir yapışmasın dokunsun aksın gitsin.

    amortisör yok demiştik motorda kural nedir barkın abi söylüyor limon sıkar gibi yani amortisör kapansın ağırlık öne gelsin öyle sık freni

    e bisiklette amortisör yok ağırlık nasıl öne gelecek lastikler taş gibi zaten esneme payı yok hareketsizken nasıl sa fren anında öyle işte burada dananın kuyruğu kopuyor

    arkadaki ağırlığın öne gelmesinin 1 yolu var oda arkanın havalanması ve bu yöntem pek tercih edilmez çocukken hatırlarsınız 1. viteste bile hızlanıp arkayı kaldırabilirdiniz hızınız taş çatlasın 10 15 km peki 50 km hızla giderken arka kaldırmak takla atmak ile aynı anlama gelir.

    neden

    çünkü tekerleğin yere teması nasıl motosiklet gibi eğimli değil gidonla tekerek arasında dümdüz bir boru var tam 90 derece açı ile kesen ağırlık öne bir gitti mi tam gider taş gibi lastik yolu o ağırlıkla tutamaz kendinizi havada bulursunuz bir chopper tekerleğinin açısı ne kadar fazladır bir spor motosikletin ise azdır ama bisiklet kadar değildir bisiklet tamamen diktir.

    frenlemeyi etkileyen diğer faktör şu tekerlekler kadroya göre aşırı büyük buda deli gibi arka tekerleği kaldırmaya iter evet bu normaldir

    nedeni şu resimde oldukça açık

    http://img282.imageshack.us/img282/6037/1818tk.jpg

    yukarıdaki motorun ani frende arka tekerleği havalandırması çılgınlıktır

    ama alttaki motorun yapması ise olağandır alttaki motor spor kullanım içindir bu sayede çabuk hızlanır çabuk durur ağırlık dağılımı mükemmeldir frenleri özeldir vs

    bisikleti ele alalım

    gidon açısı tamamen dik affetmez aks mesafesi kısa affetmez lastikler ince ve taş gibi affetmez ağırlık dağılımı dengesiz affetmez yüksek hızda hafifliğinden dolayı affetmez en ufak taş zıplatır yoldan çıkarır.

    HALA BİSİKLETİN FREN MESAFESİ KISA OLDUĞUNU MU DÜŞÜNÜYORSUNUZ.

    ---------- Post added at 00:31 ---------- Previous post was at 00:22 ----------



    Yazdığım yazıyı okuyun salladığım ve yazarken aynı zamanda mezdeke çalarak 3. satırda yorulup harmandalı oynayarak devam edip eğlendiğim mesaja farkındalığı olmayan bir forum üyesi gibi cevap verin.
    Bu mesaja cevap gelecek mi merak ettim. Üşenmeden yazmışsın hocam, takdir ettim. Gayet aydınlatıcı..

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Şubat 2013
    bisiklet gurupları:
    gezilerimizde sigara içmediğiniz için tşk ederiz

    motor gurupları:
    sarhoşken sürmediğiniz için tşk. ederiz

    iki durupta sürüş yapmış biri olarak;
    bisikletliler atletik vücutlu, doğa dostu, entel insanlardan oluşurken
    motosiklet gurupları göbekli, mangal dostu, rahat insanlardan oluşur.

    en azından benim gördüklerim
    sardokar bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Alıntı drtayfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşinin gücünün olmadığını düşünüyorum
    Aslında işim var ama cuma günü resmi olarak istifa edeceğim evde hem ders çalışıp hemde part time aynı işimi yapacağım görünüşe göre şimdiden işsizlik moduna girmişim

  10. #10
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Bu zamana kadar velesbite bindim düz yolda hammallıktır yokuşlarsa eziyet pedal çevirmek bi yerden sonra yoruyor zevki kalmıyor

    Hafiften yokuş aşağı bi yer bul hafiften virajlı mirajlı yılan gibi kıvrılır giderim oralardan

    Frenlemeside herkesin kendi bildiği kendinedir önce arka freni hafiften yoklarmki ağırlık arkaya binsin aynı anda ön frenide hafiften yoklarım sonra sonrası Allah kerim

  11. #11

    Üyelik
    30 Nisan 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Wr250r
    O kadar yazmışsın ama ağırlıktan hiç bahsetmemişsin, birazcık bisiklet ve motosiklet kullanan biri bisikletin çok daha iyi durabileceğini, çok daha iyi manevra kabiliyeti olduğunu bilir. Yanlış bilgilendirmeyelim.

  12. #12

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Alıntı Mustan Oğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bisiklet gurupları:
    gezilerimizde sigara içmediğiniz için tşk ederiz

    motor gurupları:
    sarhoşken sürmediğiniz için tşk. ederiz

    iki durupta sürüş yapmış biri olarak;
    bisikletliler atletik vücutlu, doğa dostu, entel insanlardan oluşurken
    motosiklet gurupları göbekli, mangal dostu, rahat insanlardan oluşur.

    en azından benim gördüklerim
    Haklısınız çok sayıda entellektüel atletik abiler ve ablalar vardı hali vakti yerinde insanda çoktu benimki alt seviye prof. bisikletti ama ybr 125 fiyatında bisikleti olan kişi sayısı az değildi. Yurtdışından gelen alman bir abinin corractec sb carbonu vardı türkiye fiyatı 24 bin tl.

    zaten atletik olmak şart çok uzun yorucu turlar oluyordu. atletik değilseniz bile oluyorsunuz ufak ufak önce 20 sonra 50 km lik turlarla başlayıp göbeği eritip yardırıp giden abilerde vardı
    wampaa bunu beğendi.

  13. #13
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Uzun sure bisiklet kullandim, cok eski italyadan gelen bir turistten 70 li yillarda satin alinan bir yaris bisikleti ile en kondisyonlu zamanimda bayir asagi 60 yapabildim ki rekorumdu...80 yapsaydim ucardim diye tahmin ediyorum

    Bisikletcileri bende severim,gecenlerde emniyet seritsiz yolda zar zor yoncayi donmeye calisiyorlardi,denyo araba suruculeri kornayla taciz edip uzerlerine suruyordu! Bende arkalarina gecip yonca bitene kadar arabamla eskortluk yaptim adamlar ufo goren masum koylu gibi sasirdilar.. bence bisikletcilerin isi bizden daha zor..
    wampaa bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Alıntı kackinen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kadar yazmışsın ama ağırlıktan hiç bahsetmemişsin, birazcık bisiklet ve motosiklet kullanan biri bisikletin çok daha iyi durabileceğini, çok daha iyi manevra kabiliyeti olduğunu bilir. Yanlış bilgilendirmeyelim.
    Travian reklamları vardı bir ara

    "strateji herşey değildir tek başına köy kurulmaz"

    Aynı şekilde

    "Ağırlık herşey değildir tek başına ağırlık durdurmaz"

    Tutunacak yüzeyin oluşturduğu sürtünme yoksa 1000 tonluk gemide durmaz 1 g ağırlığındaki bilyede durmaz eğer geminin sürtünmesi ağırlığa oranla fazla ise 1 g lık bilyeden daha çabuk durur

    Motor: ısı enerjisini hareket enerjisine çevirir
    fren:hareket enerjisini ısı enerjisine çevirir.

    Bisikletin ana amacı şudur insanı insan gücü ile yüksek hıza çıkarmak buda nasıl olur az sürtünme oranı ile

    Bisikletle fren yaparken hareketin ısı enerjisine dönüşmesi gerekir peki nerede dönüşmesi gerekir.
    disk ve balata arasında.

    hareket nerededir

    yol ile lastik arasında

    fren yapılınca hareket ısı enerjisine normalde nerede dönüşürdü disk ve balata üzerinde e peki disk ile balata arasındaki tutunma lastik ile yol arasındaki tutunmayı aşarsa ne olur hareket enerjisi disk ile balata arasında ısıya dönüşmez nerede dönüşür

    yol ile lastik arasında buda demektir ki kayma

    bisikletin ağırlığı ne kadar 10-15 kg sürücü ağırlığı 60 kg toplam 75 kg kütle var elimizde

    bu kütle parmak kadar genişlikte 110 psi basınçtaki lastiğin üstünde durmak zorunda lastik demek akıl karı değil taş taş.

    Bisikletin ön lastiği kayamaz çünkü ön lastik kayma eğilimine girerken arka tekerlek otomatik olarak havalanır zaten gidon dik aks kısa ağırlık az olmasına rağmen tamamen az sürtünme üzerine kurulmuş bir aletin üstünde fren mesafesinin kısa olması düşünülemez.

    Gelelim manevraya

    Bisiklet 30 km hıza kadar motosikletten daha atik ve manevra kabiliyeti yüksektir dimdik gidon 360 derece dönebiliyor.

    ama 30 km hızı aşınca bisikletle ani manevra yapın sert dönüşte yatmaya çalışın düşersiniz çünkü lastik çok sert ve ince olduğundan yolu tutamaz ve büyük tekerleklerinden kaynaklı jiroskop etkisi bisikleti dik hale getirmeye çalışır istesenizde yatıramazsınız zorlarsanız ilk olarak arka tekerlek kendini bırakır.

    Ve çok önemli bir konu daha bisikletin ağırlık merkezi üsttedir yani sürücüsüdür devrilmeye eğilimlidir buda yüksek hızda ani manevraya izin vermez.

    ---------- Post added at 01:50 ---------- Previous post was at 01:46 ----------

    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun sure bisiklet kullandim, cok eski italyadan gelen bir turistten 70 li yillarda satin alinan bir yaris bisikleti ile en kondisyonlu zamanimda bayir asagi 60 yapabildim ki rekorumdu...80 yapsaydim ucardim diye tahmin ediyorum

    Bisikletcileri bende severim,gecenlerde emniyet seritsiz yolda zar zor yoncayi donmeye calisiyorlardi,denyo araba suruculeri kornayla taciz edip uzerlerine suruyordu! Bende arkalarina gecip yonca bitene kadar arabamla eskortluk yaptim adamlar ufo goren masum koylu gibi sasirdilar.. bence bisikletcilerin isi bizden daha zor..
    Gerçekten zor bisikletlilerin işi düz yol bile olsa hızlı akan trafikte ayak uydurmak diye birşey yok yolun en sağından gitmek zorunda emniyet şeridi yoksa ayvayı yedin solundan devamlı testere gibi araba geçmesi demek ben bunu çok yaşadım ve oldukça tehlikeli .

    Sağdan sağdan giderken mazgallara tekerleğin girme tehlikesini hiç saymıyorum

    80 yapmak akıl karı değil gerçekten resmen uçuyorsunuz hafif bir eğimde ön tekerlek yoldan kesiliyor

  15. #15

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    2013 S1000RR Hp4
    @merak ederim

    Güzel bilgiler. Aynı fikirdeyim.

  16. #16
    Murat2100 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    HONDA 600 RR
    Arkadaşlar Bende Bir bisiklet binicisi olarak en kötü ihtimal her gün 40 km yol gidiyorum. dün akşam izmir yağışlı olmasına rağmen 40 km parkuru gene tamamladım. + Şöyle bir şey diyeceğim motosiklet ve bisiklet arasındaki fren farkını soracak olursanız motosikletle 70 ile giderken 100 metrede duruyorsam bisiklette 30 metredi bu Disk Sistem hidrolik fren saygılar...

  17. #17
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı Murat2100 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Bende Bir bisiklet binicisi olarak en kötü ihtimal her gün 40 km yol gidiyorum. dün akşam izmir yağışlı olmasına rağmen 40 km parkuru gene tamamladım. + Şöyle bir şey diyeceğim motosiklet ve bisiklet arasındaki fren farkını soracak olursanız motosikletle 70 ile giderken 100 metrede duruyorsam bisiklette 30 metredi bu Disk Sistem hidrolik fren saygılar...
    Motosiklet ile "acil fren" çalışması yapmalısınız. 70 ile giden bir motosiklet "doğru" fren yapıldığında 20-25 mt arasında durur.

    Not: Mesafe hesabına Bisiklet veya motosiklet için fark etmediğinden İntikal süresi dahil edilmemiştir.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  18. #18
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    bisiklet ile manevra olayınını şahsen motordan daha iyi yapıyordum, kron xc250 ile yaklaşık 35km hızla sert manevrada defalarca dönüş tarafındaki pedalı asfalta çarpmışlığım vardır ki bu neredeyse yol ile bisiklet arasında 30 derecelik bir açıya denk geliyor.
    manevra, kaçış ve ani durma gereksinimlerini bisiklet ile daha rahat yapıyordum. özellikle kaçışlarda bazen ben bile kendime inanamazdım. darısı motorda aynı tecrübeye sahip olabilmekte

  19. #19
    Murat 48/30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    BODRUM/MUĞLA
    Motosikleti
    Salcano Wolf 11 (gri)
    %100 KATILIYORUM, HATTA İLK MOTOSİKLET ALIRKEN KONTROLSÜZ YOLLARDA NEREDEYSE DURAMAZDIM ALIŞKANLIKTAN ŞİMDİ GAYET YAVAŞ VE KONTROLLÜYÜM

  20. #20
    amaninmb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    QJ Motor- VPS 125
    bisiklet sonra motor ve sonra bisiklet sürücüsü olarak (motora devam), bisikleti kullanamadım.
    -Güvensiz , ne kıyafet ne kask...
    -Ayna yok. Geriye nasıl bakcaz...
    -itiş gücü....

    Ve bisikletlilere ve yayalara da sinir olurum motorlu olarak , ışıkta durmaz , yolun ortasından geçmeye alışırlar. kırmızıda dururuz , aralardan pıt pıt çıkar. dalacaz birine bigün görecek...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)