arkadaşlar marşa basınca akü kabloları çok ısınıyor bant bağladım bandı bile eritti normalmi bu durum çünkü ayak marşı olsa ısınmazda marş motoru aküyü çekiyor ve ısınıyor birde araba akü sü ile takviye etsem birşey olurmu
arkadaşlar marşa basınca akü kabloları çok ısınıyor bant bağladım bandı bile eritti normalmi bu durum çünkü ayak marşı olsa ısınmazda marş motoru aküyü çekiyor ve ısınıyor birde araba akü sü ile takviye etsem birşey olurmu
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir
Tesisatta sıkıntı olmasa o derece ısınmaz,sen tez zamanda tesisatına baktır yoksa yakarsın motoru allah muhafaza..
marşa fazla uzun basma 2 marş arası biraz bekle yoksa tesisatı yakarsın geç çalışma sebebini bulup düzeltmeye çalış
bujiyi söktüm simsiyah olmuştu aküde bitik buji kontrol ediyorum motor yavaş döndüğü için ateşlemede belli olmuyor ama akü bitmeden önce motor rahat çalışıyordu rolantida çalıştırdım gaz vermedim ondan siyah oldu herhalde çünkü yağ yaksa duman çıkar egzoz dan motor yerde 110cc atv motoru ne ayak marşı var nede vurdurma imkanı
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir
akü kablolarına sonradan müdahale edilip değiştimi çünkü gerekli akımı çekemediğinden ısınıyor kablolar ince kalıyor.kalın kablo ile değişirse sorun olmaz.
Daha Önce Akü ile veya tesisatla kablolarla oynandımı Kısa Devre olasılığı yüksek o yüzden kablolar çok ısınıyor olabilir. Elektrik Tesisatını servise göster. Durumu anlat
Marka model kilometre alabilirmiyim bide karbüratör ayarlarıyla oynadınızmı ?
Aküyü en kısa sürede şarj ettir uzun süre boş bekleyen akünün ömrü kısalır aküyü şarj ettikten sonra bujiyi sök tırnak arasını temizle buji deliğinin içine ince hortum yada onun gibi birşeyle çok az benzin dök büyük ihtimalle tek marşta çalışacaktır bujinin siyah olması genelde yanlış hava ayarından yada yanlış buji kullanıldığı içindir servisine götürüp kontrol ettirmenizde fayda var atv lerde ayak marşı değilde genelde elden çekme ip oluyor bi bakın sizin motordada olabilir
benim atv motoru 110cc cup motoru sadece vitessiz yani herşeyi aynı evet hava ayarı ile oynadım sıkıp 2 tur gevşettim kesin ondan oldu yeni ngk buji var akü olsa deniyeceğim birde marşa basınca akü çabuk bitiyor yaw
Bence kablolar incedir yada bir yerde iyi temas etmiyor olabilir.Veya bir yerde kiriklik olabilir.
kablolar ince 2-3 marşta alsa sorun yokta uzun süre marşa basınca oluyor
marş işlemi çok cidi güç isteyen bir iştir ve bir miktar ısınma olması normaldir. ısınma sadece marşa basmanızla alakalı ortaya çıkıyorsa, motor çalıştıktan sonra farlar açık durumda bir süre yolculuk yapın. sonra motoru durdurmadan bahsettiğiniz kabloların ısısını bir daha kontrol edin. ısınma yoksa marş bobini ve marş motorunun ve bunlara ait kabloları kontrol ettirin.
Tamamda buji kodu eski bujiyle aynımı bu önemli yoksa hava ayarını düzgün yapsan bile bir süre sonra buji kararır tekrar problem çıkarır yazın problem olmayabilir ama hava soğuyunca problem olur kitapcığı varsa bak orda hangi bujinin kullanılacağı yazar bide araba aküsüyle takviye yapabilirsin ama uzun süre marşa basmaman lazım ve 2 marş arası bi müddet beklemen lazım yoksa bu sefer tesisat yanar yani simdi yapacağın
1-bujiyi sök temizle
2-buji deliğinden az miktarda benzin dök bujiyi geri tak
3-takviye kablosuyla motoru çalıştır
4-rölantiyi yükselt ve motoru servise götür
Eski buji duruyormu marka ve modeli nedir
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)