Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Gt250r den 1000rr a geçmek

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    hellboys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ/Muratlı
    Motosikleti
    Honda CBR 600FA 2013
    geçiş için hangi motordan geçtiğin mi önemlidir yoksa yaptığın km mi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    ben 7-8 senedir 125-150cc motorlara bindim belki 50bin 60km tecrube bi kere 600luk surme fırsatım oldu bir kerede 1000liğe artçı oldum.bunun yanında iyi bi sürücüyümdür kendi sınıfımda virajlarım tepkilerim gayet iyidir.

    o aletler kolay değil arkadasım 600f e bindim ki yumusak makınadır rr lara gore 2.vitese attım sonra kenara cektım çünkü oyle hızlanıyor ki inanılmaz
    1000likte ise 280-300e kadar cıktık saglam viraj yaptık zevk aldın mı dersen alamadım neden mı çünkü o an tek düşündüğüm motora tutunmaktı vites geçişleri o kadar güçlü ki sana yakından pompalı tufekle ates edilmiş gibi itiyor.

    benden sana tavsiye karar vermeden once 4 silindirli motor sur demiyorum sadece artçı ol sonra kararını ver.eminimki 2 silindirli 500-600lük motor almak isteyeceksin

    yasını bilmıyorum ama ne olursa olsun belki eşin var coluk cocuk var olmasa bile anne baban var bu acıyı onlara yaşatma
    saygılar.

  3. #23
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    alcaksın bi cbr 600f 2011 model falan modelli olcak motor elinde kalmıcak
    sonra eğer Türkiyede yapan usta varsa beygirini beyinden mi nerden oluyorsa kıstırcaksın 35-50 beygi arası bişeye sonra 4 silindirin sesini duyarak huzur bulacaksın
    benim yeni yazda yapabilirsem bunu yapcam
    avrupada 600luklerin falan beygirini azaltıolarmış

  4. #24

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    2013 S1000RR Hp4
    Vurmayın öldü.
    zafer5959 bunu beğendi.

  5. #25
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Yoğun ısrarları üzerine 2 farklı kişiyi artçı olarak 10 km'lik mesafe taşıdım. Sonrasında ben teklif etmeme rağmen bir daha artçı olmadılar

  6. #26
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    çok uzun yazdım ama sildim.

    150 cc ile başladım 5 ay önce,6000 km kullanıp 90 model 1200cc 130 hp 110nm torklu 260 kg makineye geçtim.neler oldu?

    --düşük hızda manevralarda gazı kullanmak,düşük hızda manevra yaparken gazı kullanamadığım için 260 kg ağırlığı kontrol edememek.başka bir sıkıntı yaşamadım.agresif oluyorlar evet ve milim gaz hareketi motoru bir anda 1-2 boy atınca başın derde girebilir.

    ++konfor,fren,viraj çok çok daha iyi olduğu için en azından daha rahat oluyorsun alıştıkça.

    ha ama şuda var,150likten buna geçince hissettiklerimi bundan 1000liğe geçince hissederim heralde.150cc motorumun max hızını 1. viteste görüyor şimdiki motorum.aynı şekilde senin alacağın 1000rr da birinci vitesi senin 250liğin bittiği yerde bitecek.olayın mantıksızlığı burdan belli birkere.

    1000cc racinge binipte her viteste redline yapabileck adam tek tük zaten diyorlar,o yüzden cebindeki parayla 1000cc eski model yerine çok daha yeni 600lük 80hp f makineler ile sıralı 4ün tadına bakıp isteğin ve güvenin varsa 1000e göre daha yeni daha temiz 600lük racinge geçmeni öneririm.benim imkanım olsa öyle yapardım,düşündüğüm oydu hatta ama denk geldi böyle oldu.sadece hızlanma duygusu ve yüksek hıza alıştım.ve işin tehlikesinin bilincinde olunca sadece daha konforsuz gözüküyor yüksek hız ve çabukl hızlanma. o yüzden şimdi boş yolda bile 10.000 devir makinede 5000 devirde vites atıp 120-130u geçmeden kullanıyorum.içimden bile gelmiyor gazlamak.bir heyecanı kalmadı daha 3 aylıkken bile.

    ben bir haftalıkken eğitim almıştım ve grup şürüşte 3000kmden fazla yol yaptım.şuan hiçte kötü kullanmıyorum.virajımda çok iyi.2 senedir motor kullanıp1000lik racing makineye sırf şekil için geçen adamlardan daha iyi virajım dengem frenim olduğunu da söyleyebilirim
    wolrath, İmportant ve zafer5959 bunu beğendiler.

  7. #27
    hissizadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Puch Maxi - Hyosung GT 250 Naked
    öncelikle bazı şeyleri tekrar etmemek adına alıntı yaptım.

    Alıntı emocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    demin bişeyler belirtmeye çalıştım .
    arkadaş ne 600 lüğü ne 1000 liği gt250R bile sana fazla açık söylüyorum .
    hyo yu 2012 model demişin o motor götünü yırtsa devir kesici öncesi hafif aşağı yokuşta son göreceği belki göremeyeceği hız 170 .
    yani sen 30 beygirlik motoruna bunu yapıyosan vay o 1000 lik makinede yapacaklarına
    ÖLME .
    sen 50.000 km yol yapmış olabilirsin ama psikolojik olarak hazır değilsin CC yükseltmeye .
    GT250R ın motor kapasitesi seni hayatta tutmuş . 1000 lik affetmez .
    50.000 km. diyorsun, yeni başlayan ve daha 500 km yapmamış biri olarak ahkam kesmek bana
    düşmez belki ama kesin alacağım, kararımdan dönmem diyorsan en güzeli ikisinden de kirala
    bir süre kullan, üstüne buradaki tecrübeli arkadaşların yorumlarını da ekleyerek kararını kendin
    ver. ama sınırları zorlamayı ve hızı seven bir yapın var gibi, o nedenle güvenlik ekipmanlarına da
    en az motor kadar önem ver. naçizane düşüncelerim bunlardır. 50.000 km. saygı duyarım
    Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.

  8. #28
    Wazaa.35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2012
    Şehir
    Bornova
    Motosikleti
    İnnova 125 (7.000km) 07
    Senin için en iyi olan 600cc bi ss tir.Sakın ha 600 ile 1000 cc yi aynı kategoriye koyma birbirinden çok çok farklı konumdalar.
    600lük motoru zaptetmen çok daha kolay olacaktır.Gtr dan sonra onlar seni yormaz daha hafif daha kıvrak makinalar.
    Gaza gelmediğin sürece hiç bir sorun olmaz gtr gibi değiller 200km/h üzerine çıkınca sen ister istemez o gazı kapatıcaksın çünkü 170 ile 200 arasında bile o hızlarda korkutucu oluyor.Bana sorarsan 600cc gitmiyor ama bana sorarsan tabiki.Şuanda senin için o güç çok ciddi anlamda fazla.
    Ama yinede gaz kolu sende onu yönetmekte senin elinde.
    Unutma motor düşmez sen düşersin sen ne istersen o onu yapar.

  9. #29
    HEROCAN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha Xenter
    250 cc den direk 1000 cc ye keşke söylendigi kadar kolay olsa aşırı özgüven çok iyi bişey degildir kaç yaşındasın bilmiyorum belki benden büyüksündür o zaman bi kardeş tavsiyesi

    kullandıgın makina ne olursa olsun son haddine zorlama zorlama ki hem motorun canına okuma hem sıkıştıgında veya ihtiyaç duydugunda extra bi güç devamlı elinin altında olsun

    yaşım 33 onbeş yaşımdayken pederin motorunu gizli gizli alarak başladım motor aşkına 17--18 senedir motor kullanıyorum 18 yaşıma girdigimde B+A2 ehliyet aldım çogu kez kendi motorum haricinde arkadaşlarımın motorunuda onlarda ehliyet olmadıgı için

    şehir dışına çıkıcakları zaman şöförlük yaptım şu kadar km kullandım diyemem ancak 50 bin km yi 3 veya 4 e katlamışımdır

    şu saatte bana desen al şu 1000r ın anahtarı bin gez , para dahi teklif etseler yinede binmem 250 cc mi ? kullandım ancak 1000 lik makinemi aman diyim şimdilik benden uzak dursun ki bence sendende uzak dursun 250 lik makinayla 170 yap sonra 100 e zıpla sonrası teleffuz etmek istemedigim şeylerle dolu

    arkadaşlar binlik ss si olupda bu arkadaşı artçı olarak almak isteyen birisi yokmu
    hissizadam bunu beğendi.

  10. #30
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Olay kendini bilmekte kendini bilirsen sorun olmaz.

    Alıntı Wazaa.35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin için en iyi olan 600cc bi ss tir.Sakın ha 600 ile 1000 cc yi aynı kategoriye koyma birbirinden çok çok farklı konumdalar.
    600lük motoru zaptetmen çok daha kolay olacaktır.Gtr dan sonra onlar seni yormaz daha hafif daha kıvrak makinalar.
    Gaza gelmediğin sürece hiç bir sorun olmaz gtr gibi değiller 200km/h üzerine çıkınca sen ister istemez o gazı kapatıcaksın çünkü 170 ile 200 arasında bile o hızlarda korkutucu oluyor.Bana sorarsan 600cc gitmiyor ama bana sorarsan tabiki.Şuanda senin için o güç çok ciddi anlamda fazla.
    Ama yinede gaz kolu sende onu yönetmekte senin elinde.
    Unutma motor düşmez sen düşersin sen ne istersen o onu yapar.
    600 var 600 var 80beygir bi yana 1000 kovalayan 120 beygir bi yana
    Sinan Aksu ve flame bunu beğendiler.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  11. #31
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olay kendini bilmekte kendini bilirsen sorun olmaz.



    600 var 600 var 80beygir bi yana 1000 kovalayan 120 beygir bi yana
    670 cc 50 beygirleri unutmayalım Ali Sözde 670 cc

    Kardeş gel sana NC'yi satayım. Valla çok güzel. CBF 150 den geçtim, hiç pişman olmadım. Sırada 3 silindirli var, sonra 4 inş. 4 silindirli dediğim de 160+ beygirler değil hee, 100-140 arası. Acelen ne, önümüzde inş uzun bir hayat var. Basamakları yavaş yavaş çıkalım
    Felon bunu beğendi.

  12. #32
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    1000 lik makina kullananların doğuştan gelen yetenekleri yok. Alışırsın. Tecrüben yeterli. Burada benim canımız sıkan makinayı üst sınırına kadar zorlama isteğin-alışkanlığın. 250 lik neyse de 1000 liği son sınırında kullanırsan parçalarını asfalttan kazırlar. Kendini frenleyebileceğine inanıyorsan al, yoksa alma.

  13. #33
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Herkes farklı şeyler söylemiş.

    Şehsen hiçbir tecrubem olmasada arkadaşlarımı kaybettim bu aletler yuzunden, çoguda bol metalli kemiksiz takılıyorlar, az çok uzaktanda olsa bilirim

    Benim mantığım ise şudur, Ş içi Ş dışı max sürat nedir 120kmh, hadi nadiren coştun, sollamaya çıktın falan diyelim 140-150, dahi kanın kaynıyor deliriyorsun yerinde duramıyorsun ölesin var 160-170 hadi 180km/h, +10da benden olsun.

    Artık yasakları deldin, suç işleyen bi tipsin, suçlusun nede olsa

    Bunun üzerinde bile daha dahaaaa diye bişeyler aramak bi tuhaf geliyor mantığıma. Kullanamayacağın 500-600cc boşu boşuna seninle braber heryere gelecek, çünkü o güçte bi aletin 300-400ü kadarcık gaz açmak korkuyu salacak alttan alttan

    Madem kullanılmayacak veya kırk yılın başı bi sıkımlık bişey alınacak, bari araba falan al, boşa 2-3 koltuk, tekerlekler, bi ton metal felan gezdir yanında mantık aynı mantık. Sonuca bakarsan bari bi işe yarıyor dieri yaramıyorda

    Adrenalin salgılamam lazım şart olmazsa olmaz diyorsan o işi zaten yolda yapmayacağını düşünerek, bilinçli kullanıcı olduğumuzdan, eeee nerede yapacaksın pistte.

    Pist fiyatına o adrenalinin kralını birçok şekilde salgılayabilirsin. Ne oldu 1000 lik yine çürüdü. Nereden tutsan elde kalıo abi, çok boş iş ya

    AK-47 daha iyi bir suç aleti bence kim ne derse desin, %deye vurursek daha az insan öldürmüştür
    ybalci bunu beğendi.

  14. #34
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Eski kasa 1000 lik yerine daha modelli 600 lüğü tercih ederim

  15. #35
    Linwelin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25 / 2016
    Daha ölmemiştir, az daha vurun can çekişmesin
    Forumun çikolata renkli bi maddeye donmesi sonucu pek fazla takılmayı düşünmüyorum artık. İsteyen iletisimdeki facebook veya skype adreslerinden iletisebilir. Sağlıcakla..

  16. #36
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    670 cc 50 beygirleri unutmayalım Ali Sözde 670 cc

    Kardeş gel sana NC'yi satayım. Valla çok güzel. CBF 150 den geçtim, hiç pişman olmadım. Sırada 3 silindirli var, sonra 4 inş. 4 silindirli dediğim de 160+ beygirler değil hee, 100-140 arası. Acelen ne, önümüzde inş uzun bir hayat var. Basamakları yavaş yavaş çıkalım

    Nc abov Bir de Aprillia Rs 250 var Malossi kitli 67hp :p


    Sitede birlikte gezi yaptığım,sosyal olarak görüştüğüm ilk motosiklet tecrübesi Yamaha Xj6 olan sodalimon Emre abimiz mevcut.600cc kullanıyor.Sıralı 4 silindir ve yabana atılmayacak gaz tepkimeleri olan bir araç.Topspeed'i düşük belki ama gayet tadında ve sert bir motosiklet.

    Dikkat edin ilk motosiklet ve gayette iyi bir sürücü.Ben şaşırdım açıkcası Yıllarca otomobil ile 1000lerce km yol yapması etkili.Yaşı ve karakteri gereği nerede ne yapacağını çok iyi bilen bir abimiz.Temkinli ve gerektiğinde gaz açıp tecrübe kazanmayada çalışıyor.

    Bu da bir örnek.İş kişide biter.Sadece altınızda ki makineyi bilin.600cc 1000cc farketmez.Supersport derseniz alayı tehlikeli ve zordur.Oturuş pozisyonu ve verdiği tepkiler itibari ile...
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  17. #37
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Bence hız iyidir bu yolda devam et, 1000cc ile 300 yaparsın muhteşem .

  18. #38
    Wazaa.35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2012
    Şehir
    Bornova
    Motosikleti
    İnnova 125 (7.000km) 07
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olay kendini bilmekte kendini bilirsen sorun olmaz.



    600 var 600 var 80beygir bi yana 1000 kovalayan 120 beygir bi yana
    Karşıdaki kişinin kendini nekadar bildiğini ve nekadar hazır hissettiğini bilmediğimiz için 600cc öneriyor olabilirmiyiz? Bu durumda kaybedecek birşey yok bu işler kuralına göre oynanmalı,fakat 1000cc de tehlike arz eder.
    Belkide sana nasip olmadı 1000cc ile gaz açmak.
    Bunlar kötü şeyler başkan karşındaki 1000likte pilot yoktu belkide.
    2007 r6 nekadar sıksada gsxr 1000 ufukta nokta oluveriyor.
    (Stock olarak bahsediyorum)
    Hayallerim var benim,
    Hala ulaşamadığım>KTM 690SMC-R..!

  19. #39
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    benim de küçük cc ile 60000 km tecrübem vardır
    2 ay önce bi er5 e bindim 2 atamadan indim tecrübe bi yere kadar önemli olan kendi cc 'in
    eğer kendine fazla güveniyorsa 600 ü geçme

  20. #40
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Ben un helvası sevmiyorum. İrmik helvası yaptırın.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)