SupertSport tarzı seviyorum ama...
-
SupertSport tarzı seviyorum ama kulaktan dolma bilgiler sayesinde bi sürememe korkusu falan geldi şimdi. Daha hiç vitesli motor kullanmadım. Honda CBR125r istiyorum. Nasipse lise bitince alıcam. Motoru'da sıfır almayı düşünüyorum biliyosunuz kilometreyi geri sarmalar, yanlış rodajlar, tek teker hastalığı falan motoru hırpalıyor. Burdaki bilgi sahibi abilerimden rica ediyorum '' motor seçimim iyi mi ? 250lik te alabilirim. herhangi bir öneriniz var mı ? '' yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim
Boy: 1.82cm
Kilo: 70-75kg arası değişiyor
Reklamlar
-
İşte burda benim fikrimi ortaya koyma vakti; senin gibi racing seven ama scooter gibi de otomatik kullanmayı isteyenler için RACİNG GÖRÜNÜMLÜ SCOOTER yapsalar 10 numara olur Ve cbr125 ile başlangıç yapabilirsin tabi ki biraz da kabiliyet ve paran varsa 250 daha güzel olur.
-
Ehliyetini herşeyden önce al sürmek için biraz piş vs motora baslamak maliyet isteyen birşey lise ogrencısıyım dıyorsun . Herşeyi göz önüne getir ve moto sohbet kısmında bi başlık var " Az once gerceklesen motosiklet kazası " diye ordakı ressımlere ve yorumlara bak eğer orda ki arkadaş gibi motor alıp suruceksen hiç sürme daha iyi . Şimdiden hayırlı olsun dostum
-
evet o fotoğrafları gördüm. yaklaşık 12bin bütçem var. CBR125 7.500 ehliyet 500 plaka 1.000TL desek 3.000 liralık koruma ekipmanı alabilirim.
-
bende senin gibi yeni başlıcam ama senin kadar bütçem olsa saniye düşünmez 250 r alırım neden dersen? ben cbr almak için bayağıdır uğraşıyorum ve gördüğüm tüm 125 r kullanıcıları 'iyi motor güzel motor ama biraz ağır' diyorlar. para varsa 250 den şaşma. ve sıfır alma
-
peki güzel de yeni başlayan için 250cc uygun mu ? bi zorluk yaşatmaz mı ?
-
Racing motosiklet her erkeğin motosikletle alakalı olmayan erkeğin bile rüyasıdır.Hava atmak için 1 numaralı araçtırAma bakımı,parçaları masraflı,kendine hakim olamazsan hızlı ve tehlikeli bi tutkudur.Alıp ben zaten fazla hız yapmam diyen bi sürü yalancı vardırHız üzerine kurulu bi motorla zaten neden yavaş gidesin.Günümüzde 100 cc bile küçümsenmeyecek hızlara çıkabiliyor.Mopet gibi değil.Racing motorda kendine engel olmak çok zor.Yanından biri hızlı geçsin yeter.Hemen kendini ıspatlama egosu giriverir kanına.Bence biraz vitesli motosiklet tecrübeni geliştir.İmkanın varsa eğtim kurslarına yazıl.Ülkemizde motosikletlere karşı zaten bi önyargı ve trafikte hiçe sayma olayı var.Üstüne sende tecrübesiz olarak yanan ateşe benzin dökme.Bilinçli kullanıcı olma yönünde kendini geliştir.
-
Anafikir vitesli motora racing ile başlamayın.. ) bu fikirlerin hepsini değerlendiricem cok teşekkür ediyorum herkese.. zaten 2014 mayıs-haziran gibi forumda başınızı çok ağrıtıcam yeni başlayan motoru adı altında :D
-
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/121873-baslangic-motoru-secimi-ve-oncesinde-dikkat-edilecek-hususlar-nelerdir-buyrun.html
Her şey sokaktan geçen o ihtişamlı CBR 600 F ile başlar bir gün alma umudu ile yavaş yavaş tırmanırsın ...>CBR 125 ...> Hyosung GT 250 R ...> ve sonunda umut ettiğin o ihtişamlı makine altında asfalt ile arandaki tek şey oluvermiştir CBR 600 F ...>
-
bence alabilirsin 250cc bana bilinçli bir kullanıcı olursun gibi geliyor (güçte bir dalgalanma seziyorum :D ) ama ondan önce eğitimlere katılmanı tavsiye ederim.
bu arada lisedeyken almıştım ben de tüm korumalıklarımı. aradan 3 yıl geçtikten sonra alabildim motoru. paran varsa şimdiden al motivasyon sağlar :D
-
Madem ki Racing istiyorsun Boyutunda iri Bir Honda cbr 125 veyahut pek tavsiye etmesemde Yamaha yzf r125 işini görür dostum bence ilk bi - 150 cc ile başlamalısın...
Her şey sokaktan geçen o ihtişamlı CBR 600 F ile başlar bir gün alma umudu ile yavaş yavaş tırmanırsın ...>CBR 125 ...> Hyosung GT 250 R ...> ve sonunda umut ettiğin o ihtişamlı makine altında asfalt ile arandaki tek şey oluvermiştir CBR 600 F ...>
-
bence önce ehliyetini al adam akıllı eğitim vermiyorlar zaten sonra 500 700e bi cup al plakasız olsun fark etmez trafiğin olmadığı yerde biraz sür düş kalk sonra da 300 500 ne ise sat fazla zarar etmezsin hem vitesli motora ilk adımın da olur ben öyle yaptım önce cupla başladım dedemindi kafa dağıldı yandaki rüzgarlık mı neyse o kırıldı sinyal kırıldı ondan sonraki sene bana motor aldı şuan motorumda çizik dahi yok tavsiye ederim böyle başlamanı
-
Önce ehliyet ve güvenlik ekipmanları. Sonra 2. el CBR125 (birlikte eğitim). Daha sonra sıfır ninja yada cbr250.
-
Bende motor arifesindeyim kısmetse şubatta alıyorum bazı bir kaç ödemelerım vs var birikmişimin üstüne koyuyorum fln . motoru aldıgım gün ekıpmanlarımı alıcam herşeyiyle adım adım ilerlemek ıstıyorum yoksa şuan ehlıyet kursumda ki motoru alıp apaçi gibi yollara düşe bilirim ama hem görünüş olarak apaçi olmak hemde kelle koltukda gitmek ıstemem . Kendı motorumu alıcam kısmetse 250cbr alıcam aldıgım haftada art oto akademiden egııtım alıcam art oto ya biraz bak ınternetten dostum
-
gerçekten tavsiyeleriniz için çok çok teşekkür ediyorum arkadaşlar ve abilerim bugun bi naked kullanan bi abiyle tanıştım (Suzuki GSR600 ü var gümüş rengi) izmit barlar sokağında 250cc ile başlamamı tavsiye etti sadece ivmelenmesi 125e göre daha güçlü dikkatli olman gerekir dedi. boyum ve kiloma 250cc daha uygunmuş pek zorluk çekmiyceğimi söyledi ve suzuki gw250 inazuma yı önerdi ne dersiniz ? CBR250 - Ninja 250 - Gw250 İnazuma ??? naked motorlarda pek fena değil aslında
-
125cc falan hikaye. 250 ideal. Üstü çok gelir, altı da ölüm kaçmak istesen kaçamazsın. inazuma enfes bir motosiklet son derece kaliteli. Ama ivmelenmesi o para için rezalet. Ben de bir naked sever olarak almadan önce çok düşünmüştüm acaba inazuma mı baksam diye. İyi ki de almamışım gtrın ivmelenmesi ucu ucuna tatmin ediyor. Ninjayı o fiyattan satıldığı sürece geçecen aga. Ona vereceğin ekstrayı koy kenara ilerde büyüteceğin zaman üstüne eklersin. Cbr 250 de aynı şekilde kaliteli motor ama cok cılız haberin olsun. Hyosung kullanıcısı olarak gt 250 naked ve r modellerini de incelemeni tavsiye ederim fikirlerin arasında bulunsun. Ama eski, canı alınmış, apaçiler tarafından kullanılmışlarına bakma yanlış fikir sahibi olursun.
-
cbr-250 önerırım . altın elbıselı adamı ızle . cbr-250 yaz youtube'da gt250 biraz kaslı motor gıbı 250 lılıklerın arasında çift silindir baslangıc ıcın agır gele bılır kendım ıcınde öyle dusunuyorum ve teknık donanım olarak gt250'yi övmeyenler var kullanan kullanır ama ben cbr'cıyım nedense şık ve zarif geliyo gozume cunku
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)