110 ft mondial bir motor aldım hızlandırmak istiyorum ne yapmalıyım hiç bir bilgim yok yardım edermisiniz
110 ft mondial bir motor aldım hızlandırmak istiyorum ne yapmalıyım hiç bir bilgim yok yardım edermisiniz
sonra motoru durduramayıp Allah'ım sana geliyoruuuuuuuuuuuum.
Sonra motor kilitlendi diye konu açarsın
Kullandığın motosiklet ufaktan başlangıç yapmaya, şehir içi ekonomik şekilde oraya buraya gitmeye, belki de hafiften şehir dışı kısa mesafelere uzamaya uygun bir model.
Sana sağladıklarıyla yetinirsen kendine ve ailene iyilik yapmış olursun.
Forumu görünce "ahha buldum" diye sevinçle daldın belki, ama sonuç senin için hayal kırıklığı olacağa benziyor.
Biz burada apaçi yetiştirmiyoruz
Haklısınız ama motorun biraz daha güçlü olmasını istemiştim ufak bi motor farkındayım ama bende daha öğrenciyim durumum bukadardı apaçi konusuna gelince apaçilik yapmıyorum modifiyeli ve güçlü motorlar hoşuma gidiyor
Güçlü motor istiyorsan para kazanıp alacaksın. Ne kadar ekmek, o kadar köfte hesabı. O 100' lük motoru da fazla zorlama, ona da yazık.
arka dişliyi 1-2 diş küçültürsen 5-10 km son hızın artar...
veyada ön dişliyi 1-2 diş büyüt...
benim 250 cc çapırın önde 14 vardı, arka da 42 ...
şuan da önde 17 arkada, 38 var...
izin dönüşü arkaya 32 diş aldımda.. zincir janta sürtüyor takamadım... 34 alacağım...
cuplara göre 125lik silindir ve üst kapak filan war araştır onlaradan takabilirsin fakat ustaya sor orjinal krankta sorun yaşanabilir belki ama 110 ft krankları 125 likleri kaldırıyor diye biliyorum...
abim onun şasesi ona göre sen eşekle at gibi gidersen seni üzerinden atar sonra benim arka teker niye dönmüyor dersin yavaş git 5 dkkka hatta 2 saat geç git ama saglam git burda adamların gs 1200 r6 sı var ama sor gezerken yavaş yavaş giderler tadını çıkara çıkara sende öle yap bence forumdaki üyelerimizin trafik kazası yada başka bişeyden allah korusun ölmesini sakatlanmasını istemeyiz ona harcayacagın paraya iyi bir kask alabilirsin yanlış anlama seni kötülemiyoruz iyiligini istiyoruz burda kimse senin kötülügünü istemez dostum...
PİSTON SARMIŞ HAYATIMA SEGMAN ATSAN NE FAYDA...
Modifiyeyi bilmem ama güçlü motorlar hepimizin hoşuna gidiyor.
Zaten ufak bir motor ile başlamakla (istemeden de olsa) en iyisini yapmışsın. İşin kuralı budur. En azından biz öyle kabul ederiz.
Şimdi bu ufak motorla 2 tekerin özelliklerini kavrayacaksın, trafiği öğreneceksin, viraj almayı, tüm koşullarda emniyetli frenlemeyi öğreneceksin.
Bu senin daha üst modellere, yani daha hızlı ve güçlü modellere geçmen için basamakların ilk adımı olacak.
ferhatkars'ın dediği gibi en azından ön veya arka dişli değişikliği ile hızını 3-5 km artırabilirsin, ama bu sefer de çekişin düşer pişman olursun.
Zaten öğrenci olduğuna göre modifiye için maddi durumun pek el vermeyecek ve uydurma yöntemlerle başına daha büyük sıkıntılar alacaksın.
Daha fazla hıza uygun olmayan bir motosiklet ile hayatını tehlikeye atacaksın.
Bak sen para istedin biz akıl veriyoruz. Dua et daha ehliyet ruhsat ve korumaları sormadık
teşşekkürler yardımın için bunu araştırıp yapmaya çalışıcam ilk motorum daha bişeyler yapmak istiyorum ama arkadaşlar yardımcı olmuyorlar sana teşşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------
çok saolun Başka bir problemim olursa sizlere sorabilirim diye düşünüyorum iyi akşamlar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)