Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bu motor 1.500 tl yaparmı ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Ahmet_Tascı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kuba Cg 200
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5029573/detay/

    İlan onay sürecinde daha.başka bi siteden buldum ben orada tek resim vardı şimdi adam ben göreyim ve başka kişilerde detaylı görsün diye sahibindene koymuş.ilan onay süresinde.

    Arkadaşlar motor temiz tamam ama 1.500 tl yaparmı ? adam ad ve soyad olarak adaşım çıktım

    sadece iş ev arası gidip geldim.bir kere sideye,kemere gezmeye gitmiş sonra hep iş ev.motoru aldığında motor 8 bindeymiş.ben kendim 14.bin km yaptım dedi.bi km saati bozuk geri kalan herşey sağlam.bi yardım edin ??

    fiyat en son 1.400 olur biraderim dedi.ben araştırma yapayım dönücem size dedim tamam dedi.ne yapayım ? ?
    Tutkudur Motosiklet


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    DarkEvents - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2013
    Şehir
    Kastamonu/Merkez
    Motosikleti
    Ybr 125
    Senin motosikletin bundan değil mi zaten?

  3. #3
    Ahmet_Tascı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kuba Cg 200
    Alıntı DarkEvents adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin motosikletin bundan değil mi zaten?
    Evet bundan ama memnun değilim biraz kötü )
    Tutkudur Motosiklet

  4. #4
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Hani sana bu motor zevk vermiyordu ? Aklıma sanki kendi motorunun reklamını yapıyorsun gibi geliyor ... ?

  5. #5
    Ahmet_Tascı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kuba Cg 200
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hani sana bu motor zevk vermiyordu ? Aklıma sanki kendi motorunun reklamını yapıyorsun gibi geliyor ... ?
    Şuan ki motorumun pek zevk verdiği söylenemez bu benim motorum değil zaten.şuan ki mtorum 2008 model classic 39.00 km de yani pek iyi değil diyorum.1.400 tl net param var.adama bunu dedim tamam olur dedi.ilan daha onay sürecinde galiba açılınca bi bakın da olurmu olmaz mı söyleyin.1.400 diyor en son.
    Tutkudur Motosiklet

  6. #6
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    xj6 diversion S
    aynı motoru satıpda geri 14000 km de motor almak pek akıllıca gelmiyor bana.

  7. #7
    Ahmet_Tascı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kuba Cg 200
    Alıntı astorojna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı motoru satıpda geri 14000 km de motor almak pek akıllıca gelmiyor bana.
    Haklısın ama çarem yok ki.para biriktirecek durumum da yok.o yüzden bari aynı motorumun bakımlısı alayım diyorum.
    PowerGarage bunu beğendi.
    Tutkudur Motosiklet

  8. #8

    Üyelik
    20 Temmuz 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 (2013)
    Benim eski cupu satıyım kardeşim sana Yeni motor aldım zaten bunuda sana satıyım otobüs bilet paranı giderken motoru otobüse bindirme parasını hepsini düşerim 200lira fazla satıp bekliceğime hem forumdan birinin işine yarar Tertemiz makina faceden eklerim şimdi seni ordan bakarsın istersen

  9. #9
    DarkEvents - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2013
    Şehir
    Kastamonu/Merkez
    Motosikleti
    Ybr 125
    Aynı motordan 2 tane mi kullanıcaksın akıllı işi değil, elinde ki motoru satıp nakit parayla daha iyi bir motosiklet almanı tavsiye ederim kardeşim

  10. #10
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    bence fiyat çok. ben deluxe modeli yani önde disk fren ve döküm jantlı modelini satamadım 1500 e 2012 model 9 bin km deydi üzerinde m-seki marka üçgen çift sesli egzoz(100tl), performas beyin (30tl) performans ateşleme bobini (30 tl), 32 litre arka çanta (45 tl) 4 ledli gösterge ışıkları motor altında 3 çipli ledler vs (25-30 tl civarı ) vs. var orjinal parçalarınıda verecektim 9-10 aylık motor du gayet te temiz di bakımlarını kendim yapardım her 1000 kmde yağ değişimini mutlaka yaparım. kararı sen ver artık

  11. #11
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    yok
    al honda bak keyfine çin işi alıp çin işine geçmen senin için kötü olur


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)