Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Motor tavsiye

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    gokhanarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Naked
    Bir Hyosung sahibi olarak Hyosung'u kötüleyen insanlar hayatında Hyosung'u kullanmamış adamlardır. Hyosung'a atılan çamurlar vs marka fanatiklerinin çekememesidir. Yalnız gel gelelim 250 cc ile vitesli motora geçmen sıkıntı kardeşim. Bana kalırsa al bir 125 kullan uzun bir süre vitesliye alış sonra 250 cc'ye geçiş yaparsın. Lakin 250 cc'nin torku beygiri yüksektir ve dönüşte keseceğin gaz veya vereceğin gaz ile yerden öpücük alman an meselesi olur. Uyarı bizden gerisi senden... Başlangıç için 250 cc uygun değildir!!!
    Alfist ve T.T bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Alfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '13 NC700 XA
    gokhanarslan'ın ilk söylediklerine kesinlikle katılıyorum. Hyosung düşmanlığını anlamak güç. Benim başlangıç motorum GT 250 Comet'ti, yaklaşık 7 ay kullandım. Hiçbir sıkıntı yaşamadım. Çok da memnumdum. CC yükseltecek noktaya geldiğime inandığım için değiştirdim. Eğer kullanıcının fiziksel özellikleri yeterli ise başlangıçta güçlü motor iki noktada problem yaşatacaktır. Birincisi gaz kolunu iyi ayarlayamazsan motoru zaptedemezsin, hatta altından uçar gider (Comet'teki ilk deneyimlerimde birkaç kez ipin ucu kaçtı, toparlamak zor olmadı). İkincisi de virajlarda yüksek hızın farkına varamayabilir ve yeterli viraj deneyimin ve tekniğin olmadığı için ciddi tehlikelerle karşı karşıya kalabilirsin. Bu iki önemli madde dışında da birçok husus var tabiki. Ama ilk motoru Comet olan bir motosiklet sürücüsü olarak "başlangıç için 250'lik uygun değildir" diyemem. Belki de insan faktörünü de (Kurallara riayet vs) işin içine alarak değerlendirmek gerekir.

  3. #23
    gokhanarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Naked
    Alıntı Alfist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gokhanarslan'ın ilk söylediklerine kesinlikle katılıyorum. Hyosung düşmanlığını anlamak güç. Benim başlangıç motorum GT 250 Comet'ti, yaklaşık 7 ay kullandım. Hiçbir sıkıntı yaşamadım. Çok da memnumdum. CC yükseltecek noktaya geldiğime inandığım için değiştirdim. Eğer kullanıcının fiziksel özellikleri yeterli ise başlangıçta güçlü motor iki noktada problem yaşatacaktır. Birincisi gaz kolunu iyi ayarlayamazsan motoru zaptedemezsin, hatta altından uçar gider (Comet'teki ilk deneyimlerimde birkaç kez ipin ucu kaçtı, toparlamak zor olmadı). İkincisi de virajlarda yüksek hızın farkına varamayabilir ve yeterli viraj deneyimin ve tekniğin olmadığı için ciddi tehlikelerle karşı karşıya kalabilirsin. Bu iki önemli madde dışında da birçok husus var tabiki. Ama ilk motoru Comet olan bir motosiklet sürücüsü olarak "başlangıç için 250'lik uygun değildir" diyemem. Belki de insan faktörünü de (Kurallara riayet vs) işin içine alarak değerlendirmek gerekir.
    Tabi ki insan faktörü de önemli. Fakat arkadaş 125'lik için zorlandım ettim demiş. Sonuçta şuan benim atlımda ki motor Hyosung GT250 Naked 29 beygirlik 170 kiloluk bir motor. Torku kuvvetli debriyajı hızlı çektiğin an tekere geliyor, patinaj çekiyor. Keskin bir virajda hafif gaz verdiğin an arkanın ufaktan yol aldığını hissedebiliyorsun. Virajlarda Alfist'in söylediğin gibi viraj kabiliyetini daha önceden edinmiş olman gerekiyor. 120 kiloluk 10 beygir bir motoru zaptedemeyen 29 beygirlik 170 kilo motorla aman allahım. Kardeşim daha yaşın genç dediğim gibi al 125'ini kendini bir vitesliyle tanı öğren, vitesli motorla viraja dal çık, ani frenlemeler yap herşeyiyle öğren sonra 250'ye geç...
    Alfist bunu beğendi.
    MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME

  4. #24

    Üyelik
    24 Mayıs 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gt 650 naked
    pardon arkadaslar sız hyo nun motor parcalarının fıyatını bılıyomusunuz bılmıyosanız ıns hıc bılmezsınız veya motoru hangı ustaya toplatacagınızı nasıl buldunuz o ustadan randevu ıle gıdıp 3 haftaya motorun cıkmasını beklemek (adam ısını yapıyo ama tek calısıyo) bunları gormemıssınız bence gorsenız bana hak verırsınız ıns hıc gormezsınız !!!!!!

  5. #25
    Alfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '13 NC700 XA
    Alıntı langırt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pardon arkadaslar sız hyo nun motor parcalarının fıyatını bılıyomusunuz bılmıyosanız ıns hıc bılmezsınız veya motoru hangı ustaya toplatacagınızı nasıl buldunuz o ustadan randevu ıle gıdıp 3 haftaya motorun cıkmasını beklemek (adam ısını yapıyo ama tek calısıyo) bunları gormemıssınız bence gorsenız bana hak verırsınız ıns hıc gormezsınız !!!!!!
    Az önce dediğim gibi ciddi sıkıntı yaşamadım. Kullandığım süre içinde sadece arka amortisör değişti, netten sipariş verdim bir haftada elime geçti. 350 TL'ye mal oldu. Ben Anadolu yakasında GKN Motor'a götürüyordum. Servis konusunda da sorun olmadı.

  6. #26

    Üyelik
    24 Mayıs 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gt 650 naked
    ben enjeksıyonlu 2008 model motor kısmı cok hırpalanmıs 30 000 km aldım toplamam cogu parca cıkma oldugu halde hersey dahıl 2500 lıra cok cıddıyım cıktı sımdı sız benım yerımde olsanız hya ıcın ne soylersınız benım motorum satıldı ve ben yıne hyo pesındeyım ama temız olması sartı ıle beykozda cetın ustayı bulana kadarda bı ton dert edındım

  7. #27
    Alfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '13 NC700 XA
    Emin olun 2008 model motor kısmı çok hırpalanmış 30.000 km'deki bir Honda ya da Kawasaki de size aynı şeyleri yaşatacaktı.

  8. #28
    gokhanarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Naked
    Fiyatları biliyorum parça fiyatları örneğin ön amortisör, karbüratör ve deposu yeni bir Hyo fiyatında fakat allah ihtiyaç ettirmesin. Servis konusunda İstanbul'da sıkıntımız yok Hyosung Merkez Motor var Şişli'de aynı gün içinde halledip veriyorlar.
    MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME

  9. #29
    Bugraaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    14'Honda CBR250R Repsol - Triumph Daytona 675 Red
    Herseyden once duzgun bir egitimle baslamalisin, bu egitimlerde sana hersey ogretilecektir (durma,kalkma,viraja girme, virajdan cikma, oturma, kalkma vs vs ) sonra gonul rahatligiyla motosiklet kullanabilirsin . Cc seciminde egitim aldigin hocayla konus o seni yonlerdirir ve en sagliklisida bu olur


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)