Bu 2 motor arasında bi kıyaslama yapabilirmiyiz :/
Bu 2 motor arasında bi kıyaslama yapabilirmiyiz :/
Dört teker bedenini, iki teker ruhunu taşır...
Daelim hakkinda barkin abimizin son programinda belirli 250cc suruculeri motorlari degistirerek surus yaptilar ancak hicbir kullanici daelimi begenmedi ama bumoto hakkinda bi skntisi olani gormedim herhalde sadece sogutmasi yetersiz kaliyo onada ek bir parca ile kolay bir sekilde cozuyolar isi hatta bizim burda bi beyaz rengi var gayet tip ve ses olsun kalite bakimindan yeterli gosteriyor
Motosikletleri tanımıyorum ama zamanında (6-7 sene önce) Daelim ve Kymco arasında scooter tercihi yapmak zorunda kalmıştım. Kararımı Kymco' dan yana kullandım. Fakat Daelim' i kaliteli bir motosiklet üreticisi olarak bilirim. Bence Daelim classmanı ne olursa olsun BuMoto dan daha iyidir ...
Edit: Daelim hali hazırda Kore üretimi. Sanırım Çin' de üretilmiş, montajlanmış bir motosikletten daha iyidir. Tabii en iyi eleştriyi ikisinide kullanmış birileri yapabilir ...
Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.
Yerinde olsam Daelim'i alırdım nihayetinde kore malı.Bu moto da güzel ama her ne olursa olsun çin malına ülkemizde pek iyi gözle bakmıyorlar.Daelim enjeksiyonlu bu moto karbüratörlü karar senin...
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
Sürüş deneyimini bilmiyorum ancak fuarda Daelimede Calibreyede binip göz atma şansına sahip oldum kalite olarak daelim daha iyi durumda bide oturuş pozisyonu falan çok rahat gelmişti kalite olarakta fiyatını bence karşılıyor ondan malzeme kalitesi 1 2 bin daha fazla olan ürünler mevcut ne kadar ekmek o kadar köfte misali.
Bir arkadaşımda daelim var 2 kişi çok rahat 170 falan yapıyor tek başına 185 görmüş en son kalkışı gayet tatmin edici parça olarak kalite bilemicem ama ön taraf ibre tarafı berbat :/ bitane ufacık bişeyler koymuşlar bomboş çok ilginç bi ön ibre tarafı var
Dört teker bedenini, iki teker ruhunu taşır...
gectiğimiz haftalarda cbf150 isimli baslık acıp cbf150 yi kötüleyip karar verdim A_P_A_Ç_İ alıcam demiştiniz. Apaçi bile daha kalitelidir 2sinden diye düşünüyorum. tabi para sizin mal sizin...
Benim demek istediğimde ortalama o hesaba geliyor makina görüyor ancak motorun kadrana ulaşan hızının teker ve rüzgar sürtünmesiyle ortalama 10 kilometre hız kaybettiği aşikar gpslerde rahatlıkla belli oluyor onun için 150-155 gibi bir hız belirttim ki zaten 250 sınıfı bir motor için çok güzel hızlar bunlar fazlası çok tehlikeli.
Yalnız teker o hızda dönmüyorsa, kadran "şu kadar yapıyor" demez. Elektronik redüktör var hızı ölçen. Yani rüzgar varsa ve motosiklet gitmiyorsa zaten ibrede az gösterir.
Pekçok kişi GPS baz alıyor ama kimse 2 GPS i yanyana koyup bakmıyor aralarındaki farka. Ben bu güne kadar Kymco dışında ibresi yanlış gösteren motosiklet görmedim : ).
Mesela Hysoung GT 250 motosikletler 160 / 170 km sürat yapıyor. Ben inanıyorum 29 Hp bir motosikletin o süratleri yapabileceğine. Bendeki 19 Hp Xcitin rampa aşağı 2 kişi 150 / 155 görüyorsa, 29 Hp bir motosiklete 160 / 170 az bile : ) ...
Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.
Benim fikrimce daelim iki kişi düz yolda 170 gibi bir hıza ulaşması mümkün değil orjinal haliyle dişlilerle oynamadan tek kişi 185 olayına hiç girmiyorum bile
ben daelim alacağım bence güzel ve o paraya o yani
hız işine gelince bi satıcı ben 170 gördüm dedi bana samimi bir insandı sesi öyle geliyordu telefonda tabi kesin bişey söylemek olmaz
Fakat dediler honda cbr 125 155 gören var diye konu açtım face.... grubunda 130 geçemez diyen kullanıcıları oldu tak birisi video attı 140 tak başkası attı 155 :D 140 atan bizzat arkadaşım abimdi yani bence kullanıcıdan kullanıcıya fark ediyor benim sürücü kursundan hocam ise benelliyle 212 km hıza çıkıp fotoğraf çekmiş :D kursun motoruyla :D benelli 250 siz anlayın gerisini sorsan benelli 180 yapamaz ama :D
kaç basar kafasından bir çıkın arkadaşım o motor 170 yaparsa çok sağlıksız olur oynamadık yeri kalmaz şans ya silindir sana yumruk atmadan bi kaç metre gidersin motorun limitlerini bilin. Bravo 250cc makineyi 212 yaparak ömrünü çok güzel kısaltmış makinenin. Sonra bu çin değil kore diye bastığın zorladığın makine arıza verirse anaaa çin değildi bu koreydi ya la niye bozuldu ki şimdi dersin. O kadar mühendis cbr yzf gibi makinelere limitor atıyorsa bi bildikleri var.
Evet çok haklısın bir motosiklet alırken öncelikle son hız kaç ona bakıyoruz.Eğer son düşükse o motosikletten uzak duruyoruz.Titreşim,konfor,yakıt tüketimi,oturuş pozisyonu,yedek parça-servis durumu,tasarım,parça kalitesi,yol tutuşu,fren ve daha sayamıyacağımız bütün özelliklerin hiç bir önemi yok.Sadece son hız bize yeter.
Bu arada şu hız denemesi yapan arkadaşlarının motosikletlerinin bir zahmet plakasını versene 2. el motosiklet alırken millet o hurdalardan uzak dursun.Cidden saçma sapan hız denemelerinde tiksinti geldi.Adam alıyor 125 cc motoru bayır aşağı Allah ne verdiyese abanıyor aaa bak 155 yaptı diye video çekiyor ondan sonra temiz hor kullanılmamış sorunsuz CBR diye satışa çıkartıyor.250 cc motorla aynı şekilde.Bir de bunu kurs hocası yapıyor orası zaten ayrı olay.Hyosungların bu arkadaşlar yüzünden adı kötüye çıktı zaten.Adam 250 cc motorla 190 yapıyor ondan sonra bu krank kırdı kaka motor.Senin üstüne binip sana 190 km yaptırsalar sende krank kırarsın.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)