Bir arkadaşım ybr sine dereceli eksantrik ve 150 cc piston taktı. Ayrıca üst kapağı kestirdi ve piston üzerinden biraz aldırdı. Bunların motora bi zararı olur mu acaba biliyor musunuz ?
@ Motor 170 e kadar geliyor tek kişi.
Bir arkadaşım ybr sine dereceli eksantrik ve 150 cc piston taktı. Ayrıca üst kapağı kestirdi ve piston üzerinden biraz aldırdı. Bunların motora bi zararı olur mu acaba biliyor musunuz ?
@ Motor 170 e kadar geliyor tek kişi.
Üst kapağı taşlatmıştır o Ama birden golf gti 2.0 abf motor modifiyesimi diye girdim ama ybr çıktı.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Ybr ler genelde cc yükseltmede pek ayar tutmuyor, pek sağlıklı olmaz.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
burdada vardı bi ybr ile 170 e çıktığını idda eden arkadaş. Kolu alçıdaydı. Motorun nerde dedim, pert e çıktı dedi
Antalyada oturan varsa deneyebiliriz şu çok güvendiğiniz hyosung 250 cbr 250 ler ile
YBR?170?WTF?
Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)
Üst kapagi kestirme ve piston üzerinden biraz aldirma mevzusunu ben pek anlayamadim.
Biraz daha açabilirmisin?
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
ybr nin göstergesinde 170 var mi? Bütün bu efsanelerin de ybr üstünde dönmesi garip aa unutmadan;
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-322-km-h.html
üst kapak taşlandı diyelim ee pistonuda tepesini bir miktar traşladın bu motor kesinlikle eski orjinal haline geri dönmüş oluyor yani modifiye olmuyor hızıda çekişide değişmez
eğer şanzıman dişli oranlarını değiştirmessen YBR 125 e 200 hp hayabusa motoru tak (ama şanzıman ybr kalıcak ve hayabusa motoru ybr nin çevirdiği devri geçmeyecek) hızı değişmez
amma bilimsel yazdım he
Freni, zinciri, dişliyi söküp, kafaya uzaylı kafası kask ile YBR üstüne yatıp yokuş aşağa, nur ışığına doğru sallanırsa rahat 170 görür zaten.
Piston, kapak, eksantriğin derecesinin... önemi yok, boşa emek harcanmış
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Hangi 150cc 170 yapıyor ya Ybr kendini 2 zamanlı sanıyor sanırım
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
170 i bırak 120 le bile giderken panik fren yapılması gerekirse o küçük motorun tepkisi ne olur çok merak ediyorum, muhtemelen 3. sayfa haberi olur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)