istanbulda eşine ve sana 2 adet 125cc motosiklet ?
yanlış anlamadım değil mi ?
napıcaksınız grup sürüşü halinde mi gezeceksiniz? pardon!!
istanbulda eşine ve sana 2 adet 125cc motosiklet ?
yanlış anlamadım değil mi ?
napıcaksınız grup sürüşü halinde mi gezeceksiniz? pardon!!
CBF'nin de kasası pek bir kaba hocam. Fakat dediğinizi düşüneceğim. Özellikle şu yokuşta bayılma muhabbeti ilginç.
Yorum içim teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------
Aynen öyle. Biz zaten epey sık kampa çıkıyoruz, dolayısıyla da mat-tulum-çadır falan derken epey araç gereç oluyor. Tek motorda iki kişi varken hem malzemeler problem yaratabilir, hem de daha yeniyken bu yükle bir de artçı almak problem olabilir... diye düşündük. Ek olarak, fiyata da baktığınızda, 2 adet 2. el CB125E yaklaşık 6,000TL yapıyor. İki kişiyi yükle birlikte taşıyacak bir motor da 5,000TL civarı. Onun yerine 6,000 verip iki motor almayı düşündük.
motora amblem yapmışlar kanat takmışlar gerisi yalan dolan =)
fiyat uygun diye sadece
ybr den vazgeçme
yada bi tane cbf al 3 tane canta taktır işinizi görür.
yoksa eşin yüzünden trafikte cok kavga edersin..
kışın niye alıyorsun ki martta al bin rahat rahat ..
yazın her gün 1 2 saat üstünde seyahat ediyorum
kışın haftada bir yapıyorum yatışta motosiklet
10 kez düştüysem 7 si kışın dikkat etmeme ragmen
# motosikletle.blogspot
Bence de cbf150 alın.Kışın kullanmak için de önce lastiklerini değiştirin.Orijinal lastikler ıslak zeminde fena kayıyo.Ayrıca elcik koruma takmanızı tavsiye ederim.Elleri soğuk rüzgardan korur.Kalın kışlık eldiven de alırsanız çok güzel olur.Hatta elcik ısıtma bile takabilirsiniz.Yerler kuru olduktan sonra ister 5 derece olsun hava.Motor her havada kullanılır.Termal içlik , hava geçirmeyen güzel bir mont giyerseniz kışın da motorla gezmek baya keyiflidir.Ancak yerler ıslak olursa ön tekerden sıçrayan çamur dizinize kadar bulaşır.Yağmurda kullanmanızı tavsiye etmem.
Aslında biz de ilk başta YBR125 düşünüyorduk, fakat 2007 ve sonrası seride üretim Japonya'dan Çin'e geçtiği için motorun işçiliği eskisi kadar iyi değilmiş diye duyuyoruz. Mesela kuryelere baktığımda altlarında sıklıkla CBF 150, CB 125E ve Apache görüyorum, ama şu güne kadar bir tek 2011-2012 model YBR 125 görmedim.
Düşündüğünüzde ortalık YBR ile dünya turu yapmış adamla dolu, ama onların hepsi eski modeller, yeni Çin üretimi değil.
Bu arada kışın süreceğiz dediğim, karda yağmurda çıkmayız daha ilk senede. Heee hava günlük güneşliktir, yola çıkmışızdır, sonrasında yağmur yağar o ayrı.
kardeşim arkadaşım yada abim diyeyim sana
kulaktan dolma şeyler bunlar
1 YBR 125 HİÇ BİR ZAMAN JAPONYA DA ÜRETİLMEDİ
2 YBR 125 İ YAPAN FİRMA JİANSHE MOTOSİKLETTİR (yamahanın yüksek oranla ortak oldugu bir firma) çinde üretimi yapılıyor
3 YBR SINIFIN EN İYİ MOTOSİKLETİDİR SAGLAMLIK OLARAK
4 YBR NİN CÜSSESİ biraz ufak oldugu için kuryeler ve ticari amacla kullananlar yüzünden pek tercih edilmezler canta seti olmuyor cbf150 deki konfor yok
5 dünya turunu da o adamlar jianshe den cıkan motosikletle yaptılar
http://tr.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YBR_125
şu linkten bak incele oku anlarsın ne demeye calıştıgımı
apache ve cbf tercih etmelerinin sebebi konfor canta seti uyumu ve biraz daha hızlı seri olmaları ybrye göre
# motosikletle.blogspot
hondaya güven olmaz bi bakmışsın yarım saat sonra kitlemiş olur zammı. o yüzden alacağınız varsa alın güzel günlerde binersiniz
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
Sev sevme ama YBR'ye laf yok hacı.. inan bak.. üstelik şansın şu: kuryeler cbf ve apache'a kilitlendiği için trafikte ve kullanıcılar arasında artık ybr'ye eskisi gibi soğuk bakılmıyor..
ben tonla sivil kullanıcı gördüm altında ybr olan.. ama elbette zevk meselesi.. dünyanın en güzel aleti de olsa senin zevkine hitap etmiyorsa, iş bitmiştir.
ne var ki ybr düşünürsen, çok isabetli bir karar almış olursun.. paşa gönlün bilir ;-)
Ben hiç kışın motor kullanmadım ama konuyla ilgili fikrimi belirteyim .
Şahsen ben kışın çok tehlikeli görüyorum motoru 4 tekerli arabalar bile duramıyor kayıyor . Heleki 2 tekerli araç hiç duramaz kayarsada zaten düşersiniz . Erkek adam belki daha dayanıklıdır fakat yanınızda eşinizde olacak .Ben eşimi böyle bir riske atmak istemem şahsen . Bence bekleyin belki daha çok beğeneceğiniz bir model çıkacaktır tabiki bu şahsi fikrim yanlıs anlamayın kesinlikle . Kazasız sürüşler herkeze
Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?
Hocam bu her motosiklet için böyle değilmi, yani ben yaznızı şu şekilde okudum : " CBF alacağınıza VTR 250 şiddetle tavsiye. Çünkü eskiden VTR kullanıp şimdi CBF kullananlara göre CBF motor değil bisiklet. Hiç güven vermiyor insana.
Yokuşlarda bayılıyor. Tanıdıklarım VTR ye geri dönüyor... ..." Bunu genişletirsek arkadaşımızın başlangıç motosikleti olarak BMW K1600 falan alması lazım ki oldu bu iş desin.
Ben şahsen %90 artçılı kullandığım CB ile yokuşlarda sollamaya çıktığım oluyor! Hadi çok dik bi rampa artçım+ben+çanta 130 kg, diyelim ki hızımı bir türlü arttıramıyorum, 1 vites düşürüp istediğiniz hıza ulaşıyorsunuz hertürlü.
Bayılıyor dediğiniz 5. viteste 90 derece yokuş ise o doğru çıkmaz 5. viteste
Ki arkadaşımız artçısız kullanacak! Ben böyle bir sorun yaşayacağını hiç sanmıyorum açıkçası, CB torku yerinde bi motosiklet 125cc commuter sınıfında.
Tek bir CBF alıp artçılı + yükleriyle kullandığında mı bayılma dediğiniz olay yaşanır, artçısız CB ile mi ? Bence bunun cevabı çok açık, 25cc bir kişiyi taşımaz!
Yakıt konusunda CBF test etmedim ama, %90 artçılı, (İstanbulda düz yol bulmak zor, hep 7 tepe tırmandım), şehir içi/dışı karma ortalama 60-70 ile 511km yolu 38 Lirayaya yapıyor CB (55 TL benzin alan bi deposu var)
Arkadaşımız sık kamp gezilerinden bahsetmiş, CB başlığında keyfi uzun yollarda sıkıştırmadan yakıtı 1.66 lt lerde tutan arkadaşlarımızda var.
Yakıt, tek CBF, kamp malzemeleri ile artçılı konfor ve kontrol kaybına katlanmaya değermi bilemiyorum, iki ayrı tura çıkıp test etmek lazım!
Bence mantık doğru arkadaşım, CBF / YBR / CB farketmez, hangisi aklınıza yatıyorsa, ama iki adet Herhangi bir durumda, birbirinize bağımlı olmadan da yol alabilecek motosikletlerinizin olması başka bişey
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
[QUOTE=ferdinandd;2811191]Hocam bu her motosiklet için böyle değilmi, yani ben yaznızı şu şekilde okudum : " CBF alacağınıza VTR 250 şiddetle tavsiye. Çünkü eskiden VTR kullanıp şimdi CBF kullananlara göre CBF motor değil bisiklet. Hiç güven vermiyor insana.
Yokuşlarda bayılıyor. Tanıdıklarım VTR ye geri dönüyor... ..." Bunu genişletirsek arkadaşımızın başlangıç motosikleti olarak BMW K1600 falan alması lazım ki oldu bu iş desin.
Sen yazımı yanlış okumuşşun arkadaşım VTR 250cc motor. Yani hem fiyat olarak hem güç olarak CBF ile arasında uçurumlar var. CBF ile VTR kıyaslanır mı? Ancak CB125 ile CBF kıyaslanır neden mi çünkü Honda CBF yi artık getirmeyip ONUN YERİNE CB125 i getireceğini açıkladı da ondan.
Saygılar.
2. el alacaksan kasımda iner fiyatlar gibime geliyor.
yaşadıgın şehir çok soguk olmuyorsa sıkıntı çekmezsiniz. istersen tek motor alıp arkana 3lü çanta taktır istersen çift motor al tek başına seyehat et sana kalmış bisi ama 250 cc tek motor almanı tavsiye ederim. anladıgım kadarıyla araziye filan gireceksiniz bu motorlarla cbf nin ybrnin amasitörleri pek iyi degil gibime geliyor cb 125 onlara göre daha kalıplı yukarda duruyor.
motosiklete binmek sex yapmak gibidir bi defa bindigin zaman sürekli binmek istersin
Full koruma + Fulll dikkat...
Yaş:57, 3 çocuk babası ve 1 torun dedesi...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)