Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Kışın motor almak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    istanbulda eşine ve sana 2 adet 125cc motosiklet ?

    yanlış anlamadım değil mi ?

    napıcaksınız grup sürüşü halinde mi gezeceksiniz? pardon!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    01 Ağustos 2012
    Alıntı Bilalancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kışın iyi bir mont, pantolon, eldiven, bot ile terlenebilir bile.
    Yalnız başka birşeye dikkat çekmek istiyorum. Sıfır CB125 alacağınıza 2.el temiz bir CBF150 almanızı şiddetle tavsiye ederim.Çünkü CB125 bana ve birçok eskiden CBF kullanıp şimdi CB kullananlara göre motor değil, bisiklet. Hiç güven vermiyor insana. Yokuşlarda bayılıyor ve dolayısıyla yakıt olarak CBF ile aynı hatta daha çok yakıyor. Tanıdıklarımın %90ı CBF ye geri dönüyor veya geri dönmek istiyor.
    CBF'nin de kasası pek bir kaba hocam. Fakat dediğinizi düşüneceğim. Özellikle şu yokuşta bayılma muhabbeti ilginç.
    Yorum içim teşekkürler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------

    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    istanbulda eşine ve sana 2 adet 125cc motosiklet ?
    yanlış anlamadım değil mi ?
    napıcaksınız grup sürüşü halinde mi gezeceksiniz? pardon!!
    Aynen öyle. Biz zaten epey sık kampa çıkıyoruz, dolayısıyla da mat-tulum-çadır falan derken epey araç gereç oluyor. Tek motorda iki kişi varken hem malzemeler problem yaratabilir, hem de daha yeniyken bu yükle bir de artçı almak problem olabilir... diye düşündük. Ek olarak, fiyata da baktığınızda, 2 adet 2. el CB125E yaklaşık 6,000TL yapıyor. İki kişiyi yükle birlikte taşıyacak bir motor da 5,000TL civarı. Onun yerine 6,000 verip iki motor almayı düşündük.

  3. #23
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı vyazici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF'nin de kasası pek bir kaba hocam. Fakat dediğinizi düşüneceğim. Özellikle şu yokuşta bayılma muhabbeti ilginç.
    Yorum içim teşekkürler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------



    Aynen öyle. Biz zaten epey sık kampa çıkıyoruz, dolayısıyla da mat-tulum-çadır falan derken epey araç gereç oluyor. Tek motorda iki kişi varken hem malzemeler problem yaratabilir, hem de daha yeniyken bu yükle bir de artçı almak problem olabilir... diye düşündük. Ek olarak, fiyata da baktığınızda, 2 adet 2. el CB125E yaklaşık 6,000TL yapıyor. İki kişiyi yükle birlikte taşıyacak bir motor da 5,000TL civarı. Onun yerine 6,000 verip iki motor almayı düşündük.
    motora amblem yapmışlar kanat takmışlar gerisi yalan dolan =)
    fiyat uygun diye sadece
    ybr den vazgeçme
    yada bi tane cbf al 3 tane canta taktır işinizi görür.
    yoksa eşin yüzünden trafikte cok kavga edersin..
    kışın niye alıyorsun ki martta al bin rahat rahat ..
    yazın her gün 1 2 saat üstünde seyahat ediyorum
    kışın haftada bir yapıyorum yatışta motosiklet
    10 kez düştüysem 7 si kışın dikkat etmeme ragmen
    # motosikletle.blogspot

  4. #24

    Üyelik
    01 Ağustos 2012
    Alıntı zongoku adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kışın karlı dahi olsa dikkatli bir şekilde motor sürmek yazdan daha zevkli olacaktır. Bu sene tepelere karlar yağsın ben de karda güzel bir kaçamak yapıcam. Yani bence hevesinizi engellemeyin para sıkıntısı yoksa alın ama koruma demirli ve güzel bir lastikle birlikte alın ne olur ne olmaz önümüz kış
    Evet, herkes CB125E'nin lastiğini alır almaz değiştirin diyor. Ona dikkat edeceğiz. Yorum için çok teşekkürler.

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Mart 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Transalp
    Bence de cbf150 alın.Kışın kullanmak için de önce lastiklerini değiştirin.Orijinal lastikler ıslak zeminde fena kayıyo.Ayrıca elcik koruma takmanızı tavsiye ederim.Elleri soğuk rüzgardan korur.Kalın kışlık eldiven de alırsanız çok güzel olur.Hatta elcik ısıtma bile takabilirsiniz.Yerler kuru olduktan sonra ister 5 derece olsun hava.Motor her havada kullanılır.Termal içlik , hava geçirmeyen güzel bir mont giyerseniz kışın da motorla gezmek baya keyiflidir.Ancak yerler ıslak olursa ön tekerden sıçrayan çamur dizinize kadar bulaşır.Yağmurda kullanmanızı tavsiye etmem.

  6. #26

    Üyelik
    01 Ağustos 2012
    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motora amblem yapmışlar kanat takmışlar gerisi yalan dolan =)
    fiyat uygun diye sadece
    ybr den vazgeçme
    yada bi tane cbf al 3 tane canta taktır işinizi görür.
    yoksa eşin yüzünden trafikte cok kavga edersin..
    kışın niye alıyorsun ki martta al bin rahat rahat ..
    yazın her gün 1 2 saat üstünde seyahat ediyorum
    kışın haftada bir yapıyorum yatışta motosiklet
    10 kez düştüysem 7 si kışın dikkat etmeme ragmen
    Aslında biz de ilk başta YBR125 düşünüyorduk, fakat 2007 ve sonrası seride üretim Japonya'dan Çin'e geçtiği için motorun işçiliği eskisi kadar iyi değilmiş diye duyuyoruz. Mesela kuryelere baktığımda altlarında sıklıkla CBF 150, CB 125E ve Apache görüyorum, ama şu güne kadar bir tek 2011-2012 model YBR 125 görmedim.
    Düşündüğünüzde ortalık YBR ile dünya turu yapmış adamla dolu, ama onların hepsi eski modeller, yeni Çin üretimi değil.

    Bu arada kışın süreceğiz dediğim, karda yağmurda çıkmayız daha ilk senede. Heee hava günlük güneşliktir, yola çıkmışızdır, sonrasında yağmur yağar o ayrı.

  7. #27
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence de cbf150 alın.Kışın kullanmak için de önce lastiklerini değiştirin.Orijinal lastikler ıslak zeminde fena kayıyo.Ayrıca elcik koruma takmanızı tavsiye ederim.Elleri soğuk rüzgardan korur.Kalın kışlık eldiven de alırsanız çok güzel olur.Hatta elcik ısıtma bile takabilirsiniz.Yerler kuru olduktan sonra ister 5 derece olsun hava.Motor her havada kullanılır.Termal içlik , hava geçirmeyen güzel bir mont giyerseniz kışın da motorla gezmek baya keyiflidir.Ancak yerler ıslak olursa ön tekerden sıçrayan çamur dizinize kadar bulaşır.Yağmurda kullanmanızı tavsiye etmem.
    aklın yolu bir
    1 tane cbf 3 canta takarsın lastik değiştirirsin
    mont ve koruma malzemeye ayırırsın geri kalan parayı..
    değişmeli kullanırsınız motosikleti..
    ben böyle yapıyorum.. cok da iyi oluyor
    # motosikletle.blogspot

  8. #28

    Üyelik
    01 Ağustos 2012
    Alıntı NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence de cbf150 alın.Kışın kullanmak için de önce lastiklerini değiştirin.Orijinal lastikler ıslak zeminde fena kayıyo.Ayrıca elcik koruma takmanızı tavsiye ederim.Elleri soğuk rüzgardan korur.Kalın kışlık eldiven de alırsanız çok güzel olur.Hatta elcik ısıtma bile takabilirsiniz.Yerler kuru olduktan sonra ister 5 derece olsun hava.Motor her havada kullanılır.Termal içlik , hava geçirmeyen güzel bir mont giyerseniz kışın da motorla gezmek baya keyiflidir.Ancak yerler ıslak olursa ön tekerden sıçrayan çamur dizinize kadar bulaşır.Yağmurda kullanmanızı tavsiye etmem.
    Kesinlikle katılıyorum vesselam! Bence termal içlik vs. ile sıkı giyindikten sonra (karda ve yağmurda ilk etapta çıkmadığımızı varsayacak olursak) bence de kışın gezmek muhteşem olacak!

  9. #29
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı vyazici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında biz de ilk başta YBR125 düşünüyorduk, fakat 2007 ve sonrası seride üretim Japonya'dan Çin'e geçtiği için motorun işçiliği eskisi kadar iyi değilmiş diye duyuyoruz. Mesela kuryelere baktığımda altlarında sıklıkla CBF 150, CB 125E ve Apache görüyorum, ama şu güne kadar bir tek 2011-2012 model YBR 125 görmedim.
    Düşündüğünüzde ortalık YBR ile dünya turu yapmış adamla dolu, ama onların hepsi eski modeller, yeni Çin üretimi değil.

    Bu arada kışın süreceğiz dediğim, karda yağmurda çıkmayız daha ilk senede. Heee hava günlük güneşliktir, yola çıkmışızdır, sonrasında yağmur yağar o ayrı.
    kardeşim arkadaşım yada abim diyeyim sana
    kulaktan dolma şeyler bunlar
    1 YBR 125 HİÇ BİR ZAMAN JAPONYA DA ÜRETİLMEDİ
    2 YBR 125 İ YAPAN FİRMA JİANSHE MOTOSİKLETTİR (yamahanın yüksek oranla ortak oldugu bir firma) çinde üretimi yapılıyor
    3 YBR SINIFIN EN İYİ MOTOSİKLETİDİR SAGLAMLIK OLARAK
    4 YBR NİN CÜSSESİ biraz ufak oldugu için kuryeler ve ticari amacla kullananlar yüzünden pek tercih edilmezler canta seti olmuyor cbf150 deki konfor yok
    5 dünya turunu da o adamlar jianshe den cıkan motosikletle yaptılar
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YBR_125
    şu linkten bak incele oku anlarsın ne demeye calıştıgımı
    apache ve cbf tercih etmelerinin sebebi konfor canta seti uyumu ve biraz daha hızlı seri olmaları ybrye göre
    # motosikletle.blogspot

  10. #30
    eray_uluyazı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2010
    Şehir
    ataşehir, istanbul
    Motosikleti
    '07 HONDA CBF 500 (adriana ;)
    hondaya güven olmaz bi bakmışsın yarım saat sonra kitlemiş olur zammı. o yüzden alacağınız varsa alın güzel günlerde binersiniz
    KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
    NE MAKAM KALICI NE HEVES,
    ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES

  11. #31

    Üyelik
    23 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    Piaggio Carnaby 200 - Honda Wave 110i
    Sev sevme ama YBR'ye laf yok hacı.. inan bak.. üstelik şansın şu: kuryeler cbf ve apache'a kilitlendiği için trafikte ve kullanıcılar arasında artık ybr'ye eskisi gibi soğuk bakılmıyor..
    ben tonla sivil kullanıcı gördüm altında ybr olan.. ama elbette zevk meselesi.. dünyanın en güzel aleti de olsa senin zevkine hitap etmiyorsa, iş bitmiştir.

    ne var ki ybr düşünürsen, çok isabetli bir karar almış olursun.. paşa gönlün bilir ;-)

  12. #32
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Ben hiç kışın motor kullanmadım ama konuyla ilgili fikrimi belirteyim .
    Şahsen ben kışın çok tehlikeli görüyorum motoru 4 tekerli arabalar bile duramıyor kayıyor . Heleki 2 tekerli araç hiç duramaz kayarsada zaten düşersiniz . Erkek adam belki daha dayanıklıdır fakat yanınızda eşinizde olacak .Ben eşimi böyle bir riske atmak istemem şahsen . Bence bekleyin belki daha çok beğeneceğiniz bir model çıkacaktır tabiki bu şahsi fikrim yanlıs anlamayın kesinlikle . Kazasız sürüşler herkeze
    Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?

  13. #33
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı Bilalancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıfır CB 125 alacağınıza 2.el CBF 150 almanızı şiddetle tavsiye ederim. Çünkü eskiden CBF kullanıp, şimdi CB kullananlara göre motor değil, bisiklet. Hiç güven vermiyor insana.

    Yokuşlarda bayılıyor ve dolayısıyla yakıt olarak CBF ile aynı hatta daha çok yakıyor. Tanıdıklarımın %90ı CBF ye geri dönüyor veya geri dönmek istiyor.
    Hocam bu her motosiklet için böyle değilmi, yani ben yaznızı şu şekilde okudum : " CBF alacağınıza VTR 250 şiddetle tavsiye. Çünkü eskiden VTR kullanıp şimdi CBF kullananlara göre CBF motor değil bisiklet. Hiç güven vermiyor insana.

    Yokuşlarda bayılıyor. Tanıdıklarım VTR ye geri dönüyor... ..." Bunu genişletirsek arkadaşımızın başlangıç motosikleti olarak BMW K1600 falan alması lazım ki oldu bu iş desin.

    Ben şahsen %90 artçılı kullandığım CB ile yokuşlarda sollamaya çıktığım oluyor! Hadi çok dik bi rampa artçım+ben+çanta 130 kg, diyelim ki hızımı bir türlü arttıramıyorum, 1 vites düşürüp istediğiniz hıza ulaşıyorsunuz hertürlü.

    Bayılıyor dediğiniz 5. viteste 90 derece yokuş ise o doğru çıkmaz 5. viteste

    Ki arkadaşımız artçısız kullanacak! Ben böyle bir sorun yaşayacağını hiç sanmıyorum açıkçası, CB torku yerinde bi motosiklet 125cc commuter sınıfında.

    Tek bir CBF alıp artçılı + yükleriyle kullandığında mı bayılma dediğiniz olay yaşanır, artçısız CB ile mi ? Bence bunun cevabı çok açık, 25cc bir kişiyi taşımaz!

    Yakıt konusunda CBF test etmedim ama, %90 artçılı, (İstanbulda düz yol bulmak zor, hep 7 tepe tırmandım), şehir içi/dışı karma ortalama 60-70 ile 511km yolu 38 Lirayaya yapıyor CB (55 TL benzin alan bi deposu var)

    Arkadaşımız sık kamp gezilerinden bahsetmiş, CB başlığında keyfi uzun yollarda sıkıştırmadan yakıtı 1.66 lt lerde tutan arkadaşlarımızda var.

    Yakıt, tek CBF, kamp malzemeleri ile artçılı konfor ve kontrol kaybına katlanmaya değermi bilemiyorum, iki ayrı tura çıkıp test etmek lazım!

    Alıntı vyazici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF'nin de kasası pek bir kaba hocam. Özellikle şu yokuşta bayılma muhabbeti ilginç.

    Biz zaten epey sık kampa çıkıyoruz, dolayısıyla da mat-tulum-çadır falan derken epey araç gereç oluyor.

    Tek motorda iki kişi varken hem malzemeler problem yaratabilir, hem de daha yeniyken bu yükle bir de artçı almak problem olabilir... diye düşündük.

    Ek olarak, fiyata da baktığınızda, 2 adet 2. el CB125E yaklaşık 6,000TL yapıyor. İki kişiyi yükle birlikte taşıyacak bir motor da 5,000TL civarı.

    Onun yerine 6,000 verip iki motor almayı düşündük.
    Bence mantık doğru arkadaşım, CBF / YBR / CB farketmez, hangisi aklınıza yatıyorsa, ama iki adet Herhangi bir durumda, birbirinize bağımlı olmadan da yol alabilecek motosikletlerinizin olması başka bişey
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  14. #34

    Üyelik
    01 Ağustos 2012
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bu her motosiklet için böyle değilmi, yani ben yaznızı şu şekilde okudum : " CBF alacağınıza VTR 250 şiddetle tavsiye. Çünkü eskiden VTR kullanıp şimdi CBF kullananlara göre CBF motor değil bisiklet. Hiç güven vermiyor insana.

    Yokuşlarda bayılıyor. Tanıdıklarım VTR ye geri dönüyor... ..." Bunu genişletirsek arkadaşımızın başlangıç motosikleti olarak BMW K1600 falan alması lazım ki oldu bu iş desin.

    Ben şahsen %90 artçılı kullandığım CB ile yokuşlarda sollamaya çıktığım oluyor! Hadi çok dik bi rampa artçım+ben+çanta 130 kg, diyelim ki hızımı bir türlü arttıramıyorum, 1 vites düşürüp istediğiniz hıza ulaşıyorsunuz hertürlü.

    Bayılıyor dediğiniz 5. viteste 90 derece yokuş ise o doğru çıkmaz 5. viteste

    Ki arkadaşımız artçısız kullanacak! Ben böyle bir sorun yaşayacağını hiç sanmıyorum açıkçası, CB torku yerinde bi motosiklet 125cc commuter sınıfında.

    Tek bir CBF alıp artçılı + yükleriyle kullandığında mı bayılma dediğiniz olay yaşanır, artçısız CB ile mi ? Bence bunun cevabı çok açık, 25cc bir kişiyi taşımaz!

    Yakıt konusunda CBF test etmedim ama, %90 artçılı, (İstanbulda düz yol bulmak zor, hep 7 tepe tırmandım), şehir içi/dışı karma ortalama 60-70 ile 511km yolu 38 Lirayaya yapıyor CB (55 TL benzin alan bi deposu var)

    Arkadaşımız sık kamp gezilerinden bahsetmiş, CB başlığında keyfi uzun yollarda sıkıştırmadan yakıtı 1.66 lt lerde tutan arkadaşlarımızda var.

    Yakıt, tek CBF, kamp malzemeleri ile artçılı konfor ve kontrol kaybına katlanmaya değermi bilemiyorum, iki ayrı tura çıkıp test etmek lazım!



    Bence mantık doğru arkadaşım, CBF / YBR / CB farketmez, hangisi aklınıza yatıyorsa, ama iki adet Herhangi bir durumda, birbirinize bağımlı olmadan da yol alabilecek motosikletlerinizin olması başka bişey
    Uzunca bir cevap yazacaktım, sonra tek bir cümleyle olay toparlanabilir aslında dedim: ELİNİZE SAĞLIK.

  15. #35
    Bilalancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2009
    Şehir
    Samsun
    [QUOTE=ferdinandd;2811191]Hocam bu her motosiklet için böyle değilmi, yani ben yaznızı şu şekilde okudum : " CBF alacağınıza VTR 250 şiddetle tavsiye. Çünkü eskiden VTR kullanıp şimdi CBF kullananlara göre CBF motor değil bisiklet. Hiç güven vermiyor insana.

    Yokuşlarda bayılıyor. Tanıdıklarım VTR ye geri dönüyor... ..." Bunu genişletirsek arkadaşımızın başlangıç motosikleti olarak BMW K1600 falan alması lazım ki oldu bu iş desin.


    Sen yazımı yanlış okumuşşun arkadaşım VTR 250cc motor. Yani hem fiyat olarak hem güç olarak CBF ile arasında uçurumlar var. CBF ile VTR kıyaslanır mı? Ancak CB125 ile CBF kıyaslanır neden mi çünkü Honda CBF yi artık getirmeyip ONUN YERİNE CB125 i getireceğini açıkladı da ondan.

    Saygılar.

  16. #36
    EverHarD* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Honda Cb 125 Ace & HONDA Activa 100
    2. el alacaksan kasımda iner fiyatlar gibime geliyor.

  17. #37
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    Alıntı vyazici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF'nin de kasası pek bir kaba hocam. Fakat dediğinizi düşüneceğim. Özellikle şu yokuşta bayılma muhabbeti ilginç.
    Yorum içim teşekkürler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------



    Aynen öyle. Biz zaten epey sık kampa çıkıyoruz, dolayısıyla da mat-tulum-çadır falan derken epey araç gereç oluyor. Tek motorda iki kişi varken hem malzemeler problem yaratabilir, hem de daha yeniyken bu yükle bir de artçı almak problem olabilir... diye düşündük. Ek olarak, fiyata da baktığınızda, 2 adet 2. el CB125E yaklaşık 6,000TL yapıyor. İki kişiyi yükle birlikte taşıyacak bir motor da 5,000TL civarı. Onun yerine 6,000 verip iki motor almayı düşündük.
    yanlış anlama ama hevesinide kırmak gibi olmasın, allah akıl fikir versin diyorum.

    merak eder de niye diye sorarsan yazarım.

    hayırlısı olsun

  18. #38

    Üyelik
    13 Ağustos 2012
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    cbr 125 R
    yaşadıgın şehir çok soguk olmuyorsa sıkıntı çekmezsiniz. istersen tek motor alıp arkana 3lü çanta taktır istersen çift motor al tek başına seyehat et sana kalmış bisi ama 250 cc tek motor almanı tavsiye ederim. anladıgım kadarıyla araziye filan gireceksiniz bu motorlarla cbf nin ybrnin amasitörleri pek iyi degil gibime geliyor cb 125 onlara göre daha kalıplı yukarda duruyor.
    motosiklete binmek sex yapmak gibidir bi defa bindigin zaman sürekli binmek istersin

  19. #39

    Üyelik
    01 Ağustos 2012
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış anlama ama hevesinide kırmak gibi olmasın, allah akıl fikir versin diyorum.

    merak eder de niye diye sorarsan yazarım.

    hayırlısı olsun
    Merak ediyorum niye?

  20. #40
    007mac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2012
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    Yamaha MT 25 2020 alacağım
    [QUOTE=Bilalancer;2811261]
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bu her motosiklet için böyle değilmi, yani ben yaznızı şu şekilde okudum : " CBF alacağınıza VTR 250 şiddetle tavsiye. Çünkü eskiden VTR kullanıp şimdi CBF kullananlara göre CBF motor değil bisiklet. Hiç güven vermiyor insana.

    Yokuşlarda bayılıyor. Tanıdıklarım VTR ye geri dönüyor... ..." Bunu genişletirsek arkadaşımızın başlangıç motosikleti olarak BMW K1600 falan alması lazım ki oldu bu iş desin.


    Sen yazımı yanlış okumuşşun arkadaşım VTR 250cc motor. Yani hem fiyat olarak hem güç olarak CBF ile arasında uçurumlar var. CBF ile VTR kıyaslanır mı? Ancak CB125 ile CBF kıyaslanır neden mi çünkü Honda CBF yi artık getirmeyip ONUN YERİNE CB125 i getireceğini açıkladı da ondan.

    Saygılar.
    Arkadaş
    Ben 2013 CBF 150 almayı düşünüyordum.
    Honda CBF 150'yi getirmeyeceğini nerede ya da ne zaman açıkladı.
    Bildirirseniz sevinirim. Çünkü planlarım alt üst olacakç

    Saygılar...
    Full koruma + Fulll dikkat...
    Yaş:57, 3 çocuk babası ve 1 torun dedesi...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)