Profesyonel Yarışçı Gibi Manevra
Reklamlar
-
29 Ağustos 2012, 02:36
#1
nasıl yapılabilir? hayır merak ediyorum. öyle böyle yan değil adam bildiğin yatarak gidiyor yahu.. sadece tecrübe açısından sormuyorum. fiziksel özellikler dışında bir şey gelmiyor aklıma. zayıf olacaksın filan.. test ederek de öğrenilecek bir şey değil. sadece doğuştan yetenek mi gerek sizce?
https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater
bu adamlar analarının karnında öğrenmemişler herhalde bu çılgınlığı
Reklamlar
-
29 Ağustos 2012, 02:38
#2
sende yatır. Neyin eksik? Kaldıramazsan karışmam ama.
-
29 Ağustos 2012, 02:40
#3
adem80 adlı üyeden alıntı
sende yatır. Neyin eksik? Kaldıramazsan karışmam ama.
soru biraz saçma olmuş olabilir ama cevabı ciddi istedim.
-
29 Ağustos 2012, 02:42
#4
Bisiklet hoplatır gibi gidona asılıp motor döndürülmez, ön tekerdeki ağırlığı azaltmaktan başka bi işe yaramıyo. Kontra dedikleri zımbırtıdan yapmak yani motoru yatıracağın taraftaki elle gidonu ittirmek gerek, ben bir de bazen motorun dışına sarkıyorum maymun gibi virajın iç tarafına, az yatırarak daha hızlı dönebiliyosun.
-
29 Ağustos 2012, 02:44
#5
lastikler pist lastiğidir. 1 kullanımlık. Yol da cila gibidir. Takma kafana. Biz motoru devirmeden, kaza yapmadan nasıl süreriz ona bakalım.
-
29 Ağustos 2012, 02:46
#6
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bisiklet hoplatır gibi gidona asılıp motor döndürülmez, ön tekerdeki ağırlığı azaltmaktan başka bi işe yaramıyo. Kontra dedikleri zımbırtıdan yapmak yani motoru yatıracağın taraftaki elle gidonu ittirmek gerek, ben bir de bazen motorun dışına sarkıyorum maymun gibi
virajın iç tarafına, az yatırarak daha hızlı dönebiliyosun.
evet o kontra olayını geçenlerde izlemiştim youtubeda. bir tarafla iterken diğeriyle çekmemek lazımmış filan.
-
29 Ağustos 2012, 02:48
#7
Ayrica motosiklet ne kadar hizli giderse, yatışı o kadar güvenli olur.
Şimdi bunu yazdim diye denemeye kalkma sakin.
Bunun bi çok tekniği var.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
29 Ağustos 2012, 02:50
#8
SinanAksu adlı üyeden alıntı
Ayrica motosiklet ne kadar hizli giderse, yatışı o kadar güvenli olur.
Şimdi bunu yazdim diye denemeye kalkma sakin.
Bunun bi çok tekniği var.
yok usta cahil değilim. ama normal bir eğitime giderek ve sadece tecrübe ile böyle sürülemez hatta yanından bile geçilemez. şu koyduğum videoyu her gün izliyorum. içim bi tuhaf oluyor, rüyalarıma giriyor
-
29 Ağustos 2012, 03:26
#9
1:30'daki kaza nedir öyle adam bildiğin HAKK 'a uçuyor! :S :S :S Önce düştüğü yerde kalıyor sadece motor yuvarlanıyor sandım sonra dikkatli baktım adam da biraz daha yandan bayır aşağı uçuyor :S
-
29 Ağustos 2012, 03:33
#10
altaygncasln adlı üyeden alıntı
1:30'daki kaza nedir öyle adam bildiğin HAKK 'a uçuyor! :S :S :S Önce düştüğü yerde kalıyor sadece motor yuvarlanıyor sandım sonra dikkatli baktım adam da biraz daha yandan bayır aşağı uçuyor :S
o kazayı bende merak ettim. adamın durumu noldu acaba. çok ünlü yarış bu arada bu isle of man yıllardır yapılan bir organizasyonmuş.
-
29 Ağustos 2012, 03:35
#11
Tecrüben olacak , imkanın olacak , eğitimin olacak , yeteneğin olacak ve gözün kara olacak. Bunların biri olmadan olmaz.
Yarıştıkları parkur her ne kadar tehlikeli de olsa kapalı parkur. Çoğu teknik pist tekniği , trafikte uygulanmaz.
Yani ben de böyle gideceğim diye kasarsanız bir yerlere yapışabilirsiniz dikkatli olun.
Böyle bir yarışa dünyada hala nasıl izin veriliyor o da ayrı bir konu.
-
29 Ağustos 2012, 03:47
#12
atid adlı üyeden alıntı
o kazayı bende merak ettim. adamın durumu noldu acaba. çok ünlü yarış bu arada bu isle of man yıllardır yapılan bir organizasyonmuş.
Yarışçı ölmedi bol kırıkla kurtuldu ....
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
29 Ağustos 2012, 05:16
#13
street tt bayılıyorum bu yarışlara daracık caddelerde nasılda rüzgar gibi esiyorlar
ben de virajda motoru yatırmayı çok denedim ama oldukça tecrübe isteyen bişey ve yerine göre hızlı olmanızı gerektiren bir olgu yoksa motor yatmadan da dönüyor virajı
hem hızlı olucan... hem motoru kontrol edecen... virajı okuyacan... yatıracan ;zor iş hocam
DEMİR AT'A YOLLAR DAYANMAZ
-
29 Ağustos 2012, 16:21
#14
Valla uçan uçana bir yarış olmuş. Ama sağlam gidiyorlar. Zamanla benim gibi işi öğrenecekler.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
29 Ağustos 2012, 21:49
#15
haber geldi! 1.30. daki adam hala uçuyormuş beyler
-
29 Ağustos 2012, 21:54
#16
Isle of Man TT Dunyanin en tehlikeli motor sporlari organizasyonu bugune kadar mefta sayisi 2012 dahil 237 kisi tam listeyede burdan ulasabilirsiniz http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...atal_accidents topraklari bol olsun . valla sastim kaldim' bugune kadar boyle bir manyakligin yapildigindan haberim yoktu aslinda.
Youtube videolarini inceleyin akil disi bir organizasyon.
-
29 Ağustos 2012, 22:02
#17
Ankarada incek tuluntaştan, temelli'ye doğru giden köy yolları var, 3-4 farklı parkur diyebileceğim çok fena virajlı bol inişli çıkışlı yollar var. Bazen oralara gidip gazlıyorum, düzlükte 80-90 yapıp sonra motor freni ile 50'ye kadar düşüp keskin viraj almak harika bişey. Asfalt kalitesi şaşırtıcı derecede iyi, yer yer bozukluklar olsa da kaza yaptıracak kadar bozuk bi yer yok. Ama fazla gaza gelen acemi de birinin virajlarda yoldan çıkması işten bile değil, sonra al başına belayı en yakın köye 6-10km arası uzaklıktasın, çoğu yerde cep telefonu çekmiyor.
-
29 Ağustos 2012, 22:20
#18
ibopaşa adlı üyeden alıntı
haber geldi! 1.30. daki adam hala uçuyormuş beyler
dalga geçilecek bir konu mu bu? yazıklar olsun insanlığınıza.
-
29 Ağustos 2012, 22:31
#19
bu adamları sakın örnek alma çünkü çok ileri düzeydeler...çok prestijli bir yarış ama herkes öyle giremiyor...ben her seyretmemde motoru artık bu sefer yakacam diyorum bizim trafikte mümkün olmayan hareketler...ancak kontra çok faydalı bir teknik...drift gibi birşey...sola dönmek istersen sağ el ile gidonu itiyorsun yada sağa dönmek istersen sol el ile gidonu öne ittiriyorsun..yalnız çok değil birkaç milim...düşük süratte önerilmiyor...biraz antrenmanla hemen anlarsın...tabi motor karakteri ve lastikte çok önemli,yerlere kadar yatmak istersen...
birde viraja düşük viteste gir ve girer girmez gaz açmaya başla bırak motor bağırsın...içeride döneceğin yere bak çünkü motor baktığın yere gider....
iyi bir eğitim en güzeli ama bol pratik yapmayınca bunlar kağıt üzerinde kalacaktır...honda'nın her bayide bulunan sürüş eğitimi cd'sini izlemeni tavsiye ederim...
birde youtube'dan valentino rossi'nin yavaşlatılmış çekimdeki viraj dönüşlerini izle tam kontra için eğitim videosu gibidir...mesela
http://www.youtube.com/watch?v=no978V7-kPk tekerin viraj dışına bakışını gör,birde nereye bakıyor viraj içinde dikkat et...
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
-
29 Ağustos 2012, 22:56
#20
atid adlı üyeden alıntı
dalga geçilecek bir konu mu bu? yazıklar olsun insanlığınıza.
Ya şimdi azımın tadını bozma arkadaşım insanlık felan deyip espri yapıyoruz şunun şurasında..bizimde kemiklerimiz kırıldı bizde uçtuk!! sen uçtunmu?? motorcuyuz motorcu! uçarızda,kırarızda,parçalanırızd!a kaportanın kendin olduğunun farkındaysan bineceksin o motora!!!
yaşın baya var senin heralde espri anlaşını seveyim...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)