Maxi scooter seni zorlar rahat haraket etmek için, pcx 125 tavsiye ederim. yakıt desen ondan tasarruflu scooter yoktur diye düşünüyorum. tek kişi oldukça rahat, görünüşü çok güzel ve honda
Gökyüzünün güzelliğini görmeyenler, kuşların neden uçtuğunu asla bilemeyecekler
sym ve kymco tercih edersem 0 vade farksız bulabiliyorum ama sanırım honda tercih edersem vade farklı almam gerekecek ?
yarın kısmet olursa SYM - KYMCO ve HONDA bayilerini gezicem. başka marka tavsiyeniz varsa çıkmışken orayıda ziyaret edeyim ?
bi de yamaha bayine ugra Yamaha Xenter e bi bak.motor aldıktan sonra Yamahayı dusunmedim demessin.şimdiden bak ölç tart.bence bütün tercihlerin güzel yamahanın Xenteride o tercihlerin,n tam arasında bir scooter
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
Yamahanın xcenter i ile Hondanın ps150i si arasında 1000 tl fark var neredeyse. cc lerine varana kadar özellikleri birbirine yakın motorlar üstelik.ps150 i 6740 tl sitesinde. Yamaha xcenter 150 ise 7550 tl...ps150i 153cc iken xcenter 155 cc...Güç ve tork neredeyse birbirinin aynı. Aklıma gelen yegane fark ps150 i nin tekerlekleri 13 inch, xcenterinki ise 16 inch. Bu fark için 1000 tl fark verilirmi. Biri kymco ya da sym, öbürü yamaha olsa haaaa marka farkı var diyeceğim ama honda ile yamaha arasında bu kadar fark normalmi ya da benim bilmediğim başka bir özellik de mi var bilmiyorum açıkçası...Kymco düşünülecekse People 200 i modeli var 173 cc ve enjeksiyonlu 16 inch tekerlek yalnız hava soğutmalı. Birde Like 200i modeli var People dan daha ucuz ve küçük tekerli diğer özellikleri aynı. Birde agility city 200i modeli var. O da 16 inch. Kymconun tüm modelleri (Dink 200i hariç) hava soğutmalı.
açıkcası yamaha cynusx sizin için uygun bir model. koltuk altı bagajıda geniş. fiyat olarakta aynı sınıftaki rakiplarinden biraz daha uygun.
yalnız şu da var. eger güzergahınız çukurlar tümsekler yamalı yollar ile doluysa büyük tekerlekli bir scooter almalısınız. ama tekerlek çapı büyüdükçe yakıt sarfiyatınız artar. scooterler için genelde böyledir.
yine bu sınıfta honda pc 150 de gayet başarılı ve 4 yıldır piyasada olan bir modeldir. ama yedek parçaları pahalıdır.
eger saglam sorunsuz uzun yıllar binilecek bir scooter arıyorsanız vespa bakabilirsiniz. fiyatları ne alemde bilmiyorum ama scooter deyince ilk akla gelen markadır.
son olarak gilera runner de düşünülebilir. görsel anlamda çok begendgim bir modeldir.
arkadaşlar bayileri gezdim. Yanlız aklıma birde CBR250 takıldı. şuan sadece bu iki seçenek arasında kaldım; SYM GTS 250i EVO ve Honda CBR 250R . vitesli kullanırım sorun deyil çekincem yok ve etrafımda bana yardımcı olacak birçok insan var. fakat şimdi beni düşündüren nokta cbr beni istanbul trafiginde yorarmı acaba ? konfor olarak sym daha güzel geldi bana. şimdi diyeceksiniz ki ikisi farklı motorlar fakat ben ikisinide beyendiğim için karar veremiyorum. sizce bu iki model arasında hangisini seçmeliyim.
Benim PCX 3.2 yakıyodu ya ?
Yaptığım gezilerde 2.2 ye iniyodu.. Kullanım çok önemli.
Eğer 10 binlik bütçenin tamamını motora vermek istemediğini söylemeseydin ben de XMax tavsiye edecektim..
Bu arada absli versiyonu 12 bin abssiz versiyonu 11 bin tl..
PCX te gayet uygun bi motordur..
İkisini de kullandığım için ikisini de gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim..
Amaa PCX le biraz uzun bi yola gideyim derseniz çoğu zaman yetersiz kaldığını anlayacaksınız.
Şahsen geçen yaptığım gezide mühendislerine küfür etmekten çenem ağrıdı.
Geniş güzel bi otoyola çıkıp araçlara ayak uydurmaya çalışıyorsunuz ama sadece 107 km/h hıza kadar ayak uydurabiliyorsunuz..
Bu arada kymcolar da hoşuma gidiyor ama kullanmadığım için bi yorumda bulunamayacağım.
x Fikirler, zorla ve şiddetle, top ve tüfekle asla öldürülemez! -Mustafa K. ATATÜRK-
Acemi Motorcunun El Kitabı: -http://acemimotor.blogspot.com/-
-arcadiril.blogspot.com-
"Pist yarış motosikleti sınıfı ve şehir içi trafik" benim en uyuşturamadığım ikili oldu hep, yasal hızların 30km / 50km / 70km olduğu, herkesin ortak hareket etmek zorunda olduğu yollarda.
Öncelikle şunu belirteyim hiçbir motor deneyimim yok! demiştiniz şimdi ise yarış motosikleti üstelik 250 cc ile İstanbul trafiğinde hergün en az 80 km yoldan bahsediyorsunuz :/
Az yakması benim için önemli ve konforda benim için önemli. CBR250 ortalama 100km/3.5lt yakar, devirli kullanmaya başlarsan 4.5 lt ye kadar çıkabilirsin.
165 kg kuru ağırlığı var + depo 13 lt + kendi ağırlığın+ belki artçı...
Yeni başlayan biri olarak motosikletine bu ağırlığı taşıtmaya alışman epey zaman alır ki, trafik+vitesler+26.5 beygiri kontrol etmekde var bunun yanında
Konfor dersek, yarış motosikleti sınıfındaki muadillerine göre oturuş pozisyonu rahat fakat bu İstanbul trafiği için hergün 80km yolda, rahat olduğu anlamına gelmez bence ( şahsi fikrim )
Yeri geldiği zaman 2kişi seyahat rahatlıkla edebilmeliyim demiştin buradaki kasıt motosiklet zorlanmadan ise, CBR 250 hiçmi hiç zorlanmaz,
Bu rahatlık konfor ise "Artçıdan Nağmeler" adlı şarlıyı sık sık dinleyebilirsiniz
Bunun yanında şehir içi bi banka işlemi için durdunuz içeriye dizlik, dirseklik, mont, kask... ... gireceksiniz mecburen Pist yarış motosikletine çanta takılabilir ama o durumda... Neyse o bende kalsın
Bence kafanız iyice karışmış, biraz zaman tanıyın kendinize ve daha derin içi dolu yazılar okuyun bol bol. Scooter den, CBR 250 ye gelmek pek hayra alamet değil başlangıç için Kolay gelsin.
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
öncelikle yorumunuz için teşekkürler. aslında aklımı karıştıran nokta çevremdeki insanların scooter alacağına vitesli bir motor al demeleri. çok çabuk sıkılacaksın ve değiştirme ihtiyacı duyacaksın deniliyor. vitesli motor olarak alsam sadece cbr250 alırım. ama sürücünün oturuş tarzı biraz tedirgin ediyor. sıkışık bir trafikte ve uzun yolda ciddi bel ağrısı yapacağını düşünüyorum. diyelimki uzun yola çıkmak istedim arkamdaki yolcununda cbr 250 de pek rahat edecegini sanmıyorum açıkcası gönül cbr dan yana fakat dediğim gibi işte bu tür etkenler kafamı kurcalıyor biraz.
arkadaslar son yorumlarınızı alayım HONDA CBR 250R mı yoksa SYM GTS 250i EVO mu.
Ben sizi kararsız görüyorum tecrübeniz yok scooter tercih edin motor otomatik olunca kullanımınız rahat olur benim tercihim ps 150 olurdu boy ve kiloda aynıyız benim yaşım kemale erdi sizinkini bilemem
2004 senesinde honda aktiva aldım şimdiye kadar yaz kış devamlı bindim hiç masraf yapmadım satılığa çıkardım hemen satıldı vede aldığım fiatın üstünde sattım yani marka çok önemli
---------- Post added at 04:36 ---------- Previous post was at 04:19 ----------
Birde şunu belirteyim geçen ay 7 ülke gezdim motorları izledim bilhassa Honda sonra vespa birazda yamaha dışında diğerlerine rastlamadım taktir sizin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)