Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kilo başa bela ...113...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Merhabalar ...

    Hatırlarsanız mondial 150 mash le max 90 gidebiliyorum acaba neden diye sormustum ama 90 gerçek hız abartma değil yinede az gelmişti ...

    Dün tartıya çıktım :D çıkmaz olaydım bi baktım 113 :D 113 kilo nedir ya :D

    Motor zaten 115 kilo :D

    Motor demekki ondan 90 ı geçmiyo :D

    60-70 kilo biri binse 100 ü geçer mi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    yol tutuşun iyi olur.
    sırf ol sebepten 115'i devirdim
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  3. #3

    Üyelik
    30 Temmuz 2012
    geçer tabiki, ben de arkada yük taşıyınca geçmiyor motor yüksek sürata.

  4. #4
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Yol tutuşum acayip canım :D motor titreyemiyor bile :D:D
    zenon bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    30 Nisan 2012
    Motosikleti
    Kawasaki ZL600
    Benimde kilo sorunum var, normal insan boyutlarına inince motorsiklet performansınında artacağını sanıyorum . Adamlar boşuna profesyonel SS motorlarının yapabildikleri her yerini hafif karbon malzemeden yapmıyor

  6. #6
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Aynen öyle ya bende diyorum neden 90 ı geçmiyor 150 lik motor :D:D dün farkettim neden 90 ı geçmediğini :D:D

  7. #7

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Kiloyla okadar da ilgisi yok aslında ben artçı ile beraber 140 kilo civarı oluyorum düzde 110a rahat çıkıyor motor.

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Kişisel olarak şunu düşünürüm,
    Kilolu insanlar ulaşımı kolaylaştırmak icin scooter tarzı motorlara biniyorsa ulaşım kolaylaşır ama kilolar da artar.
    Doğru tarzda motosiklet kullanımı ise ciddi olarak kilo vermeye de yardımcıdır.
    O motor yerine bir kros motor alıp her fırsatta araziye çıkabilirsen ciddi olarak kilo da verebilirsin.
    Kros motor alınca illa atlayıp zıplaman da gerekmez,hafif ve orta zorluktaki parkurlarda çalışıp,bünyeyi de susuz bırakmadan günlük 2-3 saatlik çalışma sonunda farkı terazide hemen görmeye başlayabilirsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:03 ----------

    İlk başta tarz değiştirmeden elinizdeki mevcut motorla bile bunu deneseniz farkı hemen görebilirsiniz,Yıllardır 90 kilolarda dolaşırken son 8 ayda 13 kilo verdim,bunda iki şey etkili oldu,
    Soğuk havalarda salonda yapılan haftada bir günlük bir saatlik spor ve iyi havalarda her hafta arazide motor kullanmak.Şu an 4-5 saatlik orta zorluktabir arazi çalışmasında 1,5-2 kilo verebilecek kilo verme kondüsyonuna ulaştım.
    Orta zorlukta arazi çalışmasından kasdım da şu :yine atlayıp zıplamıyorum,Zaten atlayıp zıplayacak yaşı gecmek üzereyim,48 yaşından sonra kol bacak kırmanın anlamı yok,önceden bilgisayarda google earth açıp arazide tarla yollarından 100-120 km lik bir rota belirliyorum,yerine göre tarla yollarından çıkıp patikalardan hatta yol iz olmayan yerlerde sürüyorum,tepelere inip çıkıyorum,derelerden geciyorum,Bu çalışma sırasında sıvı kaybedilmediği sürece sağlık açısından fevkalade iyi sonuçlar alınabiliyor.
    ferdinandd bunu beğendi.

  9. #9
    serdar60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2011
    Şehir
    Tokat / Zile
    Motosikleti
    Fz6 Fazer
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kişisel olarak şunu düşünürüm,
    Kilolu insanlar ulaşımı kolaylaştırmak icin scooter tarzı motorlara biniyorsa ulaşım kolaylaşır ama kilolar da artar.
    Doğru tarzda motosiklet kullanımı ise ciddi olarak kilo vermeye de yardımcıdır.
    O motor yerine bir kros motor alıp her fırsatta araziye çıkabilirsen ciddi olarak kilo da verebilirsin.
    Kros motor alınca illa atlayıp zıplaman da gerekmez,hafif ve orta zorluktaki parkurlarda çalışıp,bünyeyi de susuz bırakmadan günlük 2-3 saatlik çalışma sonunda farkı terazide hemen görmeye başlayabilirsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:03 ----------

    İlk başta tarz değiştirmeden elinizdeki mevcut motorla bile bunu deneseniz farkı hemen görebilirsiniz,Yıllardır 90 kilolarda dolaşırken son 8 ayda 13 kilo verdim,bunda iki şey etkili oldu,
    Soğuk havalarda salonda yapılan haftada bir günlük bir saatlik spor ve iyi havalarda her hafta arazide motor kullanmak.Şu an 4-5 saatlik orta zorluktabir arazi çalışmasında 1,5-2 kilo verebilecek kilo verme kondüsyonuna ulaştım.
    Orta zorlukta arazi çalışmasından kasdım da şu :yine atlayıp zıplamıyorum,Zaten atlayıp zıplayacak yaşı gecmek üzereyim,48 yaşından sonra kol bacak kırmanın anlamı yok,önceden bilgisayarda google earth açıp arazide tarla yollarından 100-120 km lik bir rota belirliyorum,yerine göre tarla yollarından çıkıp patikalardan hatta yol iz olmayan yerlerde sürüyorum,tepelere inip çıkıyorum,derelerden geciyorum,Bu çalışma sırasında sıvı kaybedilmediği sürece sağlık açısından fevkalade iyi sonuçlar alınabiliyor.
    abi bmw r 1150 gs ile mi yapıyorsun bunları?

    maaşallah bu arada.

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı serdar60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi bmw r 1150 gs ile mi yapıyorsun bunları?

    maaşallah bu arada.
    1150Adv ile günlük 500-600 km yol yapmayacaksam kontağı bile açmak istemiyorum.Bir de ADV ile aramızda acaip bir aşk var,onu toza toprağa sokmaya kıyamıyorum,kıysam bile 253 kiloluk bir motorla arazide yarım saatlik yol,1 saatlik antrenman gibi oluyorSonuç itibariyle tüm enerjimi de yol dışı rotalarda gereksiz şekilde tüketmenin anlamı olmayacaktır,Enerjinin geri kalanının da kullanılacağı yerler var
    Araziye çıkarken oğlumun XL 200 ünü kullanıyorum,saatlerce dolaşsam bile depo hep dolu kalıyor,acaip,ekonomik bir motor,hafifliği yüzünden her yere girebiliyorum.Safkan kros motorlar kadar olmasa da onların gecebildiği her yerden,çıkabildiği her tepeden çıkabiliyor.

  11. #11
    serdar60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2011
    Şehir
    Tokat / Zile
    Motosikleti
    Fz6 Fazer
    bende öyle tahmin etmiştim Allah daim etsin aşkınızı abi.
    iptaluyelik02 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)