Yeni üyeyim ve bir kaç sorum olacak :)
-
Reklamlar
-
Yas kac ? EHLİYET(EGLİYETTT) VARMİİİ ?
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
Yaş 18 Ehliyeti yaz bitiminden sonra almayı planlıyorum (sebebi B+A2'yi beraber almak istemem)
Asfalt motorsiklet seçmez...
-
cruiser mı seviyorsun enduro mu önce ona karar ver.cruiser ile başlarsın 250 likle.yok enduro istiyorum diyorsan zs 200 ve türevleri var 1500 le 2500 arası fiyat aralığında.2 sinden de kullandım ama zs 200 kesinlikle daha zevk veriyor ve daha sağlam.
-
Şimdi ikisindende hoşlanıyorum fakat endrularda biraz uzun sürdüğün zaman rahat olmuyor diyorlar ikiside olabilir gönlüme yatan modellar arası 250 mct,Tay200,kanuni tiger,mondial 150 tre max var
Asfalt motorsiklet seçmez...
-
evet endurolarla uzun yol yapılmıyor(çinli sınıfı,yanlış anlaşılmasın).benim ilk vitesli motorum 250 mctydi.sıfır almıştım ama kalite olarak hiç memnun kalmadım,arkadaşımla aynı anda almıştık o da sıfır tay 200 almıştı.onun motor sapa sağlam giderken benim motor dökülmeye başladı,hemen sattım.daha sonra zs200 aldım 2005 model motor çok hırpalanmıştı ama banamısın demiyor her yolda gidiyor gerçekten sağlam motorlar.
asya tay da parça bulmak çok sorun oluyor,örneğin debriyaj balatası her motorun 30-40 lira iken biz 2 hafta balatayı aradık bulamadık en son 600 rr balatasıyla aynı olduğunu gördük tabii fiyat 120 lira.
kanuni tigerla ilgili bir fikrim yok görüntüsü dolu ama kalitesini bilmiyorum.
mondial 150 bir arkadaş kullanıyor pek memnun değil,bence mondialden uzak dur.
-
Hm anladım önerileriniz için sağolun bir bir arkadaşım jinlun 250 almıştı motor doluda gözüküyordu ve bana beni hiç yolda bırakmadı filan demişti
Asfalt motorsiklet seçmez...
-
2500 TL heba edip görüntüsü olan ama kalitesiz bişey almaktansa ben olsam tasarımını beğenmesem bile 2. el bi YBR veya sıfıra yakın bi Salcano wolf s gibi commuter düşünürdüm hiç motosiklet kullanmamış biri olarak.
Özellikle bu fiyatlardaki crouser motosikletlerden arkadaşlarımın hepsi illallah etti, enduro ise bambaşka bir sınıf ve araştırdığında fazla kıvrak ve denge için çaba harcaman gerektiği ile ilgili çok fazla yazı bulabilirsin.
Commuter sınıfına bu parayı ayırırsan, daha kaliteli, daha dengeli, daha konforlu, daha az yakıt harcayan, 2. elde daha hızlı satabileceğin bi motosikletin olur. Böyle bir başlangıç seni motosiklet kültüründen soğutmaz,
daha kaliteli ve güçlü bi motosiklet için sabırsızlanarak tecrube kazanmanı sağlar. Bence beğenmesende bi düşün, saydıklarında en ufak sorunda lanet edeceğine, motosiklet kullanmak ne büyük bi keyifmiş diyeceksin eminim.
Şimdi lanet edeceğin mi daha güzel, kontrolsüzce gülümseyerek rüzgarda aktığın sorunsuz bi motosiklet mi ? O gün ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksın Kolay gelsin.
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
salcano wolf ybr makina bulunuyor
borada da ybr patentli motor bulunuyor
yada 2. elde rahat gitsin diyorsan ybr al ikinci el
mondiale filan bulaşma
-
29 Temmuz 2012, 02:15
#10
Mondial 125 Mh drift bak bence..Mondialin son modelleri cok iyi.
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
29 Temmuz 2012, 04:09
#11
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Yas kac ? EHLİYET(EGLİYETTT) VARMİİİ ?
Destur bi yaw :D hemen ehliyet trafik polisi gibisin knka :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:05 ----------
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Mondial 125 Mh drift bak bence..Mondialin son modelleri cok iyi.
Gözlerim yaşardı bu sözü İzzetmi söylüyor D
Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)