Merhaba arkadaşlar.Benimde 2004 model sadece yazın kullandığım bir beat im var.Yakıt ekonomisi gerçekten harika benzin aldığım zamanı unutuyorum diyebilirim.Düzde gidişi sizi sıkmaz sanıyorum.Bizim ev Datçada tepe bi yerde rampa çıkarken özellikle 2 kişiyken hızı zamanla düşüyor.ama arkanızda çok kilolu bir artçınız bile olsa bulabileceğiniz en dik yokuşu(çıkarken geriye takla atacam sandım) bile çıkar ama hız çok düşer.frenler disk değil ama fena değil.fren sertlik ayarını yapmak çok kolay.Ben frenleri tamamen sıkmaya yakın getirene kadar tekerleri kitlemeyecek şekilde ayarladım.Ani durumlarda ikisine birden abanıyorum çok iyi duruyor.eğer elciğe değdirirsem kitliyor ki bu gereksiz.Yakıt konusuna gelince kullanma klavuzunda bu motosiklet 87 oktan ve üstü benzin için üretilmiştir diyor.98 oktan koyunca ses daha derinden geliyor elektrikli gibi oluyor sanki.Ama 95 te daha iyi çektiğini hissettim.Bi de benzin aldığınız yere göre değişiyor hemde çok.İyi bir istasyon bulun ve sürekli ordan almaya çalışın bence.Birde bu motorlara yağlı benzin koyanlar var daha iyi gidiyor falan dediler.Bunu yapmak egzos sisteminde kuruntu oluşmasına yol açar diyor kullanma klavuzunda bilginize.Ben hiç denemedim.
Merak edilen konularda bi bilgim varsa cevap yazmaya çalışırım
Motosikletimi vitesli motosiklet almak için satılığa çıkardım.2000km olmadı daha 1850ytl düşünüyorum.İlanlar bölümünde inceleyebilirsiniz.
Beat in malzemesi plastik activanın ki sac(metal).Activayla düşersen eğilip bükülür ayrıca çizilir.Sanayide çekiçle düzeltiyolar.Beat le düşersen ezilmiyor.Eğer devrildiysen yani bir nesneye çarpmadıysan kolay kolay kırılmıyor.ama çarparsanda kırılır tamamen değiştirmen gerekir.Sanırım beat te kullanılan malzeme daha pahalı sebep bu(bide beat daha yakışıklı;).Teknik olarak ayrıntılarına kadar aynılar:TYP-R adlı üyeden alıntı
Activa
Teknik Özellikler
Motor Hava soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindirli, OHC
Silindir çapı & strok 50 X 52 m
Silindir hacmi 102 cc
Sıkıştırma oranı 9 ; 1
Yakıt sistemi Karbüratör
Max güç 7 BG @ 7000 d/d
Max tork 7.85 Nm @ 5500 d/d
Ateşleme Elektronik avans tertibatlı dijital elektronik ateşleme
Çalıştırma Elektrik marşlı ve marş pedalı
Şanzıman Otomatik
Aktarım V Kayışlı
Boyutlar 1765 x 715 x 1130 mm
Teker arası mesafesi 1235 mm
Sele yüksekliği 760 mm
Yerden yükseklik 145 mm
Yakıt deposu 6 litre
Tekerlekler Ön 10 / 100 - 10 46J
Arka 10 / 100 - 10 46J
Süspansiyon Ön Hidrolik beşik amortisör
Arka Hidrolik yaylı amortisör
Frenler Ön 130 mm kampana
Arka 130 mm kampana
Ağırlık 104 KG
Beat
Teknik Özellikler
Motor Hava soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindirli, OHC
Silindir çapı & strok 50 X 52 m
Silindir hacmi 102 cc
Sıkıştırma oranı 9 ; 1
Yakıt sistemi Karbüratör
Max güç 7 BG @ 7000 d/d
Max tork 7.85 Nm @ 5500 d/d
Ateşleme Elektronik avans tertibatlı dijital elektronik ateşleme
Çalıştırma Elektrik marşlı ve marş pedalı
Şanzıman Otomatik
Aktarım V Kayışlı
Boyutlar 1765 x 715 x 1130 mm
Teker arası mesafesi 1235 mm
Sele yüksekliği 760 mm
Yerden yükseklik 145 mm
Yakıt deposu 6 litre
Tekerlekler Ön 10 / 100 - 10 46J
Arka 10 / 100 - 10 46J
Süspansiyon Ön Hidrolik beşik amortisör
Arka Hidrolik yaylı amortisör
Frenler Ön 130 mm kampana
Arka 130 mm kampana
Ağırlık 104 KG