yamaha r125 kullanan warmı forumda acaba sele yüksekliği 82 benım boy 17o sizce yetermi ???? deliricem yetmezde alamazsam off offf
yamaha r125 kullanan warmı forumda acaba sele yüksekliği 82 benım boy 17o sizce yetermi ???? deliricem yetmezde alamazsam off offf
Bir boy aldı gidiyo yav forumu ama bence değil cbr al derim..
Nezaketi zayıflık sanma, suskun olduğuma aldanma. Dizüstünde durduğumuz içindir, sebebim olup ayağa kaldırma.
yeterli ama tam yere oturmaz ayakların
deliricem ölçüp duruyorum )
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------
kullanılabilicek kadar bassa yeterli
burdan ne söylesek yanıltır sizi
Bir yamaha bayiine gidip denemeniz daha mantıklı olur
Ayrıca internette resimlerde hayal ettiğiniz motorda olmayabilir. (internette çok kalıplı albenili dururken yanına gittiğinizde aneee bu ne böyle diyebilirsiniz yada başka hoşunuza gitmeyen ayrıntılar olabilir)
Son olarak kullanım rahatlığı açısından motorun üzerinde otururken ayak tabanınızın yere tam basması önerilir. Sonuçta 100kiloluk bir yükden bahsediyoruz ve şehir içi dur kalklarda parmak ucunda kullanmak çok rahat olmayacaktır.
sele yüksekliği 82 cm biraz kasabilir seni..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
cüzdanımla alakası nedir ??? bakalım hayırlısı bayisınde su anda yok geldıgınde denicem
cbr bak derim ben hocam hemde bir milyarin filan cebnde kalir
yamaha yzf 125r daha kalıplı ve daha serii cbr den bence yamahaa
şimdi bayiden geldim oturdum baktım ınceledım parmak ucları ancak deyiyor ıkı ayak aynı anda parmak ucları tek ayakla basarsam tamamı deyiyor bılmıyorum kararsızım ama olur heralde ya
166 boyundayım 1000rr aynı sele yüksekliği ama motor 200 kg ve kullandım bi sorun yaşamadım o kadar hafif motosiklette sorun yaşamassın
ybrnin ön amortisörü oldukça yumuşak. ayrıca arkasını da kilona göre ayarlarsın. oturunca 3-4 santim çöküyor zaten motor (80 kiloyum ve motorum daha 3 aylık) eski kasanın amortisörleri biraz daha serttir yeniye göre ama o da 3-4 cm değil 1-2 cm esner
ayrıca karenajlı olduğu ve parçaları çok pahalı olduğu için yeni başlayana cbr önermem
hocam arka amortisörü biraz yumuşatırsın biraz daha alçalır. ayrıca tek ayağının tabanının tamamının yere değmesi bence yeterli.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
R125 kullanıcısıyım cinli motor alacak kadar zengin olmadığım için bunu aldım. Yükseklik dengeyle alakalı boyum 1.70 ayağım yere değmedi düştüm diye bişey yok arka amartisör ayarı yok
Altın elbiseli adamın YZF-R125 testini bi izle kafanda baya bişeyler şekillenir. http://www.youtube.com/watch?v=VHpbRbiF__g
Bu da CBR 125 testi bunuda izle fikir açısından. http://www.youtube.com/watch?v=NwNHNYGYHOQ
Daha önce motor tecrüben varsa vitesli 2000-3000 km kadar o zaman yatırma düşürme ihtimali açısından daha şanslısın demektir..Yoksa sele yüksekliği ve gidon alçaklığı daha fazla sıkıntı
AEA şu mantıktan gitmiş bence. Fiyatı yüksek 9.000 lira ve dizayni 600 lüklere en yakın - 250 cc motor. Böyle olunca performansı biraz daha yermiş cbr 125 testine göre(halbuki aynı-beklenti yüksek). Ses olayda şekil makina olduğundan 4 silindir beklentisi insanlarda tavan yapıyor onu vurgulamak istemiş.
Ama deviri yükseltmesi aylar yıllar alıyor muhabbeti sanki rakiplerine göre 125 cc nin hakkını daha az veriyor gibi bi anlaşılmaya yol açmış
yasinde yzf var bende cbr
cbr ne kadar iyiyse yzf o kadar iyi
sekil semal arti katiyor
param olsa yzf alirdim o ayri mesele
Aslında dizaynı çok hoş tam bir başlangıç race. ama fiyatının ederi 8 bini geçmez buda bi gerçek. Deviri bence gayet ideal artıyor.keşke Aea insaflı davransaydı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)