Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Yaziklar olsun bana

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    aynı şeyi defalarca yaşadım. kendim de motosikletçiyim ama direksiyona geçince ben de görmüyorum motorları... çözüm sarı yelek ve DRL...
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Arkadaşlar her taksi şöförü Remzi Bey gibi bu tip şeyleri kendine dert etmez biliyorsunuz. Biz dikkat edeceğiz bu kadar basit. Paranoyak gibi gezeceğiz. Kafamızda led tabelalar ile bile gezsek görünmediğimizi bileceğiz. Sezon (ne demekse) açıldı. Motosiklet dernekleri, sürüş okulları, bireysel eğitmenler neredeyse her hafta eğitim düzenliyorlar. En uygun bulduğunuz bir tanesine katılmanızı tavsiye ederim. Hem farkındalığınız hem sürüş becerileriniz artacaktır. Dün böyle bir eğitimdeydim. Daha önce defalarca katılmama rağmen hala belirgin alışkanlıklarımı sürdürdüğümü "fark ettiler". Bakın fark ettiler diyorum çünkü kendi başıma belirleyemeyeceğim şeyler bunlar. Uzman gözler ile gözlemlenmek gerekiyor. Trafikte hayatta kalmak ve motosiklet sürmenin keyfini almak için sürüş şeklinizi ve alışkanlıklarınızı değiştirerek başlayabilirsiniz.

    1- Hız sınırlarına riayet edin. Aslında bunu böyle söylemek değil tam olarak anlatmak istediğim. Güvenli gördüğünüz hızda gidin. Eğer bomboş bir Edirne otobanı söz konusuysa isterseniz 500 basın. Ama akıcı bir E-5 trafiğinde 80'i geçmeyin. Bir şekilde şehir içi yollara girdiyseniz 50 sizin üst limitiniz olsun, yol kenarında insan veya hayvan varsa 30 km/h i sınır kabul edin. Bu şekilde belayı kendinizden kat be kat uzak tutabilirsiniz.
    2- Görünürlüğü artırmak için (yukarı bakmayan) sis farları ile destekleyin ön görünüşünüzü. Koyacak yeriniz varsa sisybar'ınızın üst noktasına bir fren lambası daha ekleyin. KAskınızda ve kıyafetinizde reflektör özellikli malzemeler kullanın.
    3- Yol ayrımlarında kati surette ayrım olduğu taraftan kimseyi geçmeyin. Hatta ayrımdan uzaklaşıp önceden konumunuzu orta şeride taşıyın.
    4- Sürüş sırasında gergin veya sinirli olmanızı gerektiren bir durum olursa ya kenara çekip biraz nefeslenin veya benim taktiği kullanın. Alttaki fotoğraf eve sağ salim dönmemi bekleyen sevgilime ait. Bu fotoğrafı yarım saniye gözümün önüne getirdiğimde ne stres kalıyor, ne trafikte önüme kıran taksiciye kinim. Öneririm. Sevdiklerinizi unutmayın...

    Serdarrr bunu beğendi.
    Gökhan YAŞDAL

  3. #23
    aparat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ist/ümraniye
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Remzi geçmiş olsun kardeşim...işin güzel tarafı her ikinizede birşey olamamış...Rabbim kazadan beladan sakınsın ....
    ...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
    Drift Religion

  4. #24
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    geçmiş olsun abicim...
    3 aydır aktif olarak araba ve kamyon kullanıyorum (öncesinde şoförlük yapmıyordum sadece motosiklet kullanıyordum)
    bu kamyonun aynası...bununla bir sıkıntı yok...
    ama arabaya bindiğimde gerçekten de zor fark ediliyor....bir de motorcu slalom yapıyorsa bir anda gözden kaçıyor...
    şu ana kadar kimseyle bir sorunum olmadı ama hep son anda fark ettiğim için (biraz da soldan ilerleyen trafiğe yeni alışmamdan dolayı aşırı dikkatliyim) kurtarıyorum...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)