Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
RoofRoof Hakkinda

Temel Bilgiler

RoofRoof Hakkinda
Yer:
Edirne
Motosikleti:
DRZ400SM
Mesleği:
ATT
Kan Grubu:
O Rh+

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.703
Günlük Ortalama Mesajlar
0.66
Genel Bilgiler
Son girişi
15 Ocak 2022 13:00
Üyelik
13 Mayıs 2017

9 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 9 of 9

627 Beğeni

1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu
  1. pinkcrow7
    pinkcrow7 bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Cf moto 250 sr
    Motopixel kanalı tam bir kanser.Video yükleyen eleman da kahvedeki dayılardan fazla motosiklet bilgisi varsa başka bişi demiyorum.
    Tarih: 17 Ekim 2021, 12:29
  2. otopsici
    otopsici bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : KASK SEÇİMİNDE DOĞRULAR VE YALNIŞLAR..
    3. maddede o kadar zorlanıyorsanız gidin AX8 EVO alın.Hayvan gibi görüş açısı var. Ayrıca bana bu kaskın kurtardığı kazanın diğer tür kasklarla yaşansaydı nasıl olurdu onu açıklayın. ...
    Tarih: 26 Eylül 2021, 06:48
  3. tommygun
    tommygun bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : İşteburadayız nasıl bir site?
    Hocam ekipman şirketleri batıyor gibi tek tek.Motomax zaten küçülmüştü geçen Held eldivenler gelecek mi diye arayayım dedim hiç boşuna bekleme abi yeni modeller gelmeyecek filan dedi.Feyizoğlu filan...
    Tarih: 31 Ağustos 2021, 19:46
  4. greyhorse
    greyhorse bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : İşteburadayız nasıl bir site?
    Bende webike'tan almaya başladım.Euro vs olmadığı için biraz ucuza geliyor.Fren disklerinin benim motorun 1000 tlye buldum kargosu da 100-200 mü neydi.Neredeyse türkiyedeki fiyatlara denk geliyor. ...
    Tarih: 31 Ağustos 2021, 12:40
  5. espresso
    espresso bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : yanlış yağ koymuş olablirim
    Pahalı motor olsa tamam diyeceğim de cup gibi motorlarda usta denilen hırsızlara götürmeyin.Oturun evde kendiniz yarım saatte yapın.Emin olun %99.9'unun lafına güvenilmez.
    Tarih: 26 Ağustos 2021, 12:40
  6. Ekrem_06
    Ekrem_06 bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Honda XLR 125 ve XL 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Hocam facebook gruplarına baktınız mı?Oradan daha hızlı yardım bulabilirsin.
    Tarih: 31 Temmuz 2021, 11:40
  7. espresso
    espresso bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : BİM in elinde kalan motosiklet malzemeleri
    Aliexpresste aynı fiyata daha kalitelisi varken almanın mantığı yok
    Tarih: 13 Temmuz 2021, 13:20
  8. panic adak
    panic adak bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Aprilla CAPONORD 1200 RALLY Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Türkiye'de nadir bulunan motosikletlerin ticareti facebook gruplarında dönüyor daha çok.Benim SM'i facebooktan almıştım.Hem 1-2 ay takılınca kim motoruna iyi bakıyor kim bakmıyor anlıyorsunuz ona...
    Tarih: 01 Haziran 2021, 15:29
  9. Kerem34_
    Kerem34_ bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Kenan Sofuoğlu Dünyanın en hızlı ferrarisini aldı!
    Adam meclise gitmiyor ne talebi taşıyacakmış
    Tarih: 25 Mayıs 2021, 21:07
  10. berk_cglr
    berk_cglr bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : İkinci eldeki haşat motosikletler
    Motoru 60k bilmem kaç küsüratta aldım.Aldığımdan beri 3-4 bin bindim.Bi statör arızası verdi değiştireyim diye içini bi açtım en önemli parçaların çoğu yok.Nasıl motor kendini yememiş anlamadım.1-2...
    Tarih: 25 Mayıs 2021, 12:30
  11. MR.BERK
    MR.BERK bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Türkiyede 2 bin liraya satılan intercomu çinden 60 $ aldım inceledim
    İnterkom arazi kaskıma olsa direk takardım hiç düşünmeden.İnterkom uzun yolda uyku kaçırır,podcast dinletir,arkadaşlık eder.Şehiriçinde navigasyon olur hatta bazıları radyo bile oluyor.Güzel bir...
    Tarih: 18 Mayıs 2021, 18:08
  12. espresso
    espresso bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Kripto para madenciliği
    Önceden de yazıldı borsalardan aldığınız kripto paralar oradan çıkarana kadar sizin değil.Eğer orada tutarsanız aldığınız yerin oluyor.Batınca şirket kripto paralarınız da gidiyor.Onun dışında öyle...
    Tarih: 04 Mayıs 2021, 09:27
  13. espresso
    espresso bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : CHAMPIX ile sigarayı bırakıyorum. Günlük günlük yazıcam.
    En güzeli açıkcası.Bende ayda yılda 1 kere içki masasında 1-2 tane yakarım onun dışında hiç içmem.Hissedilmiyor ama gerçekten leş gibi kokuyor.İş yerinde bi kız vardı o kadar kötü kokuyordu ki...
    Tarih: 02 Mayıs 2021, 17:27
  14. mesut hoca
    mesut hoca bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : bitik zincir
    Kargo yapıyor mu hocam bilginiz var mı?
    Tarih: 01 Mayıs 2021, 09:24
  15. espresso
    espresso bunu beğendi, post by RoofRoof Açık thread : Kripto Tosuncuk 2 Milyar Dolarlık Para İle Tayland'a Uçtu!
    Sanırım Thodex aracı firma paranı bunların hesabına atıyorsun bunlar da senin yerine kripto para alıyorlar.Şimdi aldığın kriptoları kaydetmezsen şirketle beraber yok olur giderler ama kaydedersen...
    Tarih: 25 Nisan 2021, 13:46
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu