- Katılım
- 4 Haz 2009
- Mesajlar
- 2,147
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar Samsung Galaxy S2 Cihazımı ( beyaz renk ) motosiklet.net üyelerine 950 tl nakıt
olarak satıyorum. cıhaz beyaz renk olup kutusu vardır garantısı devam etmektedır
yanında 3 adet kılıfda hedıyem olacakdır.
Cıhazımı Satma Sebebım Motorumu Gt250 R a yukseltmek ıcındır.
olarak satıyorum. cıhaz beyaz renk olup kutusu vardır garantısı devam etmektedır
yanında 3 adet kılıfda hedıyem olacakdır.
Cıhazımı Satma Sebebım Motorumu Gt250 R a yukseltmek ıcındır.