Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

NX4 Falcon vs gt 250 naked

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    rica ederim. siteden bulmadım mustafa 2004 senesindeki ikiteker dergisinin aralık sayısındaki test bu. yani kullanıcı yorumu değil profesyonel test


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rica ederim. siteden bulmadım mustafa 2004 senesindeki ikiteker dergisinin aralık sayısındaki test bu. yani kullanıcı yorumu değil profesyonel test
    benim komşuda vardı. nedense şöyle alıcı gözüyle bir kaç kere bakıp da içime sindiremedim.

    gt250 ile türkiyenin her yerini gezmiş arkadaşım var. daha öncesinde DL 650 kullanıcısıydı.

    kendisi, DL 650 ile kıyasladığında, çıplak olduğu için 130 - 140'dan sonra rüzgar DL 650 ye göre daha çok rahatsız ediyor derdi.

    onun dışında genel konforda ciddi fark yokken, yakıtta epey düşme olurmuş.

    NX4'ün tek silindir olması, düşük devirlerde rahatsız bir sürüş ama yüksek tork, yüksek devirlerde ise aşırı yakıt sarfiyatı demek benim gözümde.
    ---------------------------------------------------------------------

    Eğer genel olarak yalnız seyahat edeceksen, bence gt250, nx4'e göre çok daha iyi olacaktır.

    Lakin, gt250'nin arka selesi uzun mesafeli seyahatlerde artçı için pek de rahat değil. daha çok 10 - 20 km menzil bana sorarsan artçılı. ama artçı yok ise 1000 - 2000 km yollar gt250 için problem değil.

    nx4 kullanmadım. gt250 de kullanmadım. ama oturuş pozisyonu ve konfor gt650 ile aynı sayılır. gt650 ile 1600 km yol yaptım. ortalama seri süratlerle. ki aynı seyir süratlerini gt250 de rahatlıkla karşılıyor. ancak falcon'un uzun yolda 100 km den sonra gt250 kadar rahat bir sürüşe sahip olacağına kesinlikle inanasım gelmez.



    kaliteye gelince. yamaha haricinde bir çok markanın değişik motorlarına sahip oldum sayılır. hani, hyosung'un çıkarabileceği muhtemel arızaları honda yada suzuki de çıkartıyor. motor gücü ve ömrü bakımından bence hondayla filan rahatlıkla boy ölçüşebilir.

    he, daha önce gt250r kullanmış, ve suzuki DL650 kullanmış şimdi de gt650 kullanan birisi olarak, şu anki gt650'nin süspansiyon bakımından DL650 ye yakın bir konfor sağlarken, DL650 ile girmeye korkacağım bozuk asfaltlara gt650 ile gözümü kapatıp girebiliyorum....

    hani gt250r'ın krankını indiremedim ama suzuki bandit krankını indirdim aşağı.

    hani marka bağımlılığım yada antipatim yok.

    Ama motorunuzu seçerken, " ya bu eninde sonunda honda abi " gibi bir yoruma kulak asmayın derim ... ikisini de 200 - 300 km sürmeden hangisinin size uygun olduğunu anlayamazsınız..

    Seyahat edeceğiniz yollarda yol dışına çıkmanız gerekmeyecekse, ve amacınız uzun seyahatlerse, yada şehir içinde günlük kullanım ise, nx4'ün gt250'ye göre hiç bir avantajı yok bana sorarsanız. ha, toza toprağa çamura da girmem gerekebilir derseniz gt250 bi yere kadar yer. sonra yemez çamuru tozu toprağı.
    !?

  3. #23
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim komşuda vardı. nedense şöyle alıcı gözüyle bir kaç kere bakıp da içime sindiremedim.

    gt250 ile türkiyenin her yerini gezmiş arkadaşım var. daha öncesinde DL 650 kullanıcısıydı.

    kendisi, DL 650 ile kıyasladığında, çıplak olduğu için 130 - 140'dan sonra rüzgar DL 650 ye göre daha çok rahatsız ediyor derdi.

    onun dışında genel konforda ciddi fark yokken, yakıtta epey düşme olurmuş.

    NX4'ün tek silindir olması, düşük devirlerde rahatsız bir sürüş ama yüksek tork, yüksek devirlerde ise aşırı yakıt sarfiyatı demek benim gözümde.
    ---------------------------------------------------------------------

    Eğer genel olarak yalnız seyahat edeceksen, bence gt250, nx4'e göre çok daha iyi olacaktır.

    Lakin, gt250'nin arka selesi uzun mesafeli seyahatlerde artçı için pek de rahat değil. daha çok 10 - 20 km menzil bana sorarsan artçılı. ama artçı yok ise 1000 - 2000 km yollar gt250 için problem değil.

    nx4 kullanmadım. gt250 de kullanmadım. ama oturuş pozisyonu ve konfor gt650 ile aynı sayılır. gt650 ile 1600 km yol yaptım. ortalama seri süratlerle. ki aynı seyir süratlerini gt250 de rahatlıkla karşılıyor. ancak falcon'un uzun yolda 100 km den sonra gt250 kadar rahat bir sürüşe sahip olacağına kesinlikle inanasım gelmez.



    kaliteye gelince. yamaha haricinde bir çok markanın değişik motorlarına sahip oldum sayılır. hani, hyosung'un çıkarabileceği muhtemel arızaları honda yada suzuki de çıkartıyor. motor gücü ve ömrü bakımından bence hondayla filan rahatlıkla boy ölçüşebilir.

    he, daha önce gt250r kullanmış, ve suzuki DL650 kullanmış şimdi de gt650 kullanan birisi olarak, şu anki gt650'nin süspansiyon bakımından DL650 ye yakın bir konfor sağlarken, DL650 ile girmeye korkacağım bozuk asfaltlara gt650 ile gözümü kapatıp girebiliyorum....

    hani gt250r'ın krankını indiremedim ama suzuki bandit krankını indirdim aşağı.

    hani marka bağımlılığım yada antipatim yok.

    Ama motorunuzu seçerken, " ya bu eninde sonunda honda abi " gibi bir yoruma kulak asmayın derim ... ikisini de 200 - 300 km sürmeden hangisinin size uygun olduğunu anlayamazsınız..

    Seyahat edeceğiniz yollarda yol dışına çıkmanız gerekmeyecekse, ve amacınız uzun seyahatlerse, yada şehir içinde günlük kullanım ise, nx4'ün gt250'ye göre hiç bir avantajı yok bana sorarsanız. ha, toza toprağa çamura da girmem gerekebilir derseniz gt250 bi yere kadar yer. sonra yemez çamuru tozu toprağı.
    kardeşim sana tamamen katılmakla birlikte gt serisinin yol dışındada kullanılacağını kanıtlamış bulunmaktayım

    https://www.facebook.com/photo.php?v...5144510&type=3
    https://www.facebook.com/photo.php?v...5144510&type=3
    https://www.facebook.com/photo.php?v...5144510&type=3
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  4. #24
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim komşuda vardı. nedense şöyle alıcı gözüyle bir kaç kere bakıp da içime sindiremedim.

    gt250 ile türkiyenin her yerini gezmiş arkadaşım var. daha öncesinde DL 650 kullanıcısıydı.

    kendisi, DL 650 ile kıyasladığında, çıplak olduğu için 130 - 140'dan sonra rüzgar DL 650 ye göre daha çok rahatsız ediyor derdi.

    onun dışında genel konforda ciddi fark yokken, yakıtta epey düşme olurmuş.

    NX4'ün tek silindir olması, düşük devirlerde rahatsız bir sürüş ama yüksek tork, yüksek devirlerde ise aşırı yakıt sarfiyatı demek benim gözümde.
    ---------------------------------------------------------------------

    Eğer genel olarak yalnız seyahat edeceksen, bence gt250, nx4'e göre çok daha iyi olacaktır.

    Lakin, gt250'nin arka selesi uzun mesafeli seyahatlerde artçı için pek de rahat değil. daha çok 10 - 20 km menzil bana sorarsan artçılı. ama artçı yok ise 1000 - 2000 km yollar gt250 için problem değil.

    nx4 kullanmadım. gt250 de kullanmadım. ama oturuş pozisyonu ve konfor gt650 ile aynı sayılır. gt650 ile 1600 km yol yaptım. ortalama seri süratlerle. ki aynı seyir süratlerini gt250 de rahatlıkla karşılıyor. ancak falcon'un uzun yolda 100 km den sonra gt250 kadar rahat bir sürüşe sahip olacağına kesinlikle inanasım gelmez.



    kaliteye gelince. yamaha haricinde bir çok markanın değişik motorlarına sahip oldum sayılır. hani, hyosung'un çıkarabileceği muhtemel arızaları honda yada suzuki de çıkartıyor. motor gücü ve ömrü bakımından bence hondayla filan rahatlıkla boy ölçüşebilir.

    he, daha önce gt250r kullanmış, ve suzuki DL650 kullanmış şimdi de gt650 kullanan birisi olarak, şu anki gt650'nin süspansiyon bakımından DL650 ye yakın bir konfor sağlarken, DL650 ile girmeye korkacağım bozuk asfaltlara gt650 ile gözümü kapatıp girebiliyorum....

    hani gt250r'ın krankını indiremedim ama suzuki bandit krankını indirdim aşağı.

    hani marka bağımlılığım yada antipatim yok.

    Ama motorunuzu seçerken, " ya bu eninde sonunda honda abi " gibi bir yoruma kulak asmayın derim ... ikisini de 200 - 300 km sürmeden hangisinin size uygun olduğunu anlayamazsınız..

    Seyahat edeceğiniz yollarda yol dışına çıkmanız gerekmeyecekse, ve amacınız uzun seyahatlerse, yada şehir içinde günlük kullanım ise, nx4'ün gt250'ye göre hiç bir avantajı yok bana sorarsanız. ha, toza toprağa çamura da girmem gerekebilir derseniz gt250 bi yere kadar yer. sonra yemez çamuru tozu toprağı.
    iki motoruda kullanmamış olamama bağlayaraktan bir soru sormak istiyorum sadece fikir alma açısından yukarıda yazdığınıza göre gt650 bozuk yolda dl650den daha iyi diyorsunuz yanlışmıyım?Bu konu hakkında biraz daha açıklayıcı bilgi verebilmeniz mümkünmüdür acaba?
    ANGARAJ

  5. #25
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iki motoruda kullanmamış olamama bağlayaraktan bir soru sormak istiyorum sadece fikir alma açısından yukarıda yazdığınıza göre gt650 bozuk yolda dl650den daha iyi diyorsunuz yanlışmıyım?Bu konu hakkında biraz daha açıklayıcı bilgi verebilmeniz mümkünmüdür acaba?
    parçası ucuz ondan
    şaka bi tarafa dl650 ile gt 650 arasında sadece kullanılan lastik ve ebadında fark var onun dışında tepkiler filan neredeyse aynı
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)