yedek parça konusunda neden böyle bir kanıya vardınız .kendiniz mi görüştünüz yoksa duydugunuz şeylerden mi.
bizi de bilgilendirirseniz sevinirim.
yedek parça konusunda neden böyle bir kanıya vardınız .kendiniz mi görüştünüz yoksa duydugunuz şeylerden mi.
bizi de bilgilendirirseniz sevinirim.
ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]
okadar tecrübeli olmamama rağmen kawasaki er-6n
forumlarda okumustum. mesela cbr125 ın tek sınyalının 140 ytl oldugunu bılıyorum.(o kesın)hesap edın.ama dıger parcalardan haberım yok
alıntıdır=
"merhaba hep derlerdi de hondanın parçası pahalı diye geçiştirirdim.sevdiğim bir arkadaşım yaklaşık 2 ay önce ikinci el 1000RR aldı.çocuklar oynarken motoru yan yatırıp düşürmüşler.(durduğu yerde).bildiğiniz üzere sinopta bir honda bayisi yok.motorun cbr yazan mika bölümü çatlamış.bu parçayı eline alıp samsuna giden arkadaşım,bu parçanın fiyatını sormuş.100rr kullananlar daha iyi anlamıştır sanırım anlatmak istediğim parçayı.ve fiyatını 600 ytl.demişler yaw arkadaşlar bu nasıl bir zihniyet,bu insanlar bu paraları yolda mı buluyorlar nihayetinde bir reklamcıya gidip cbr yazan yapıştırmanın aynısını yaptırmış vede o mika parçayı da boyattırmış.yenisinden de iyi olmuş.ve fiyatı 10ytl. yani japonyada tanıdık olsa ordan kargoya verse 600ytl tutmaz.
insanlar 20.000 ytl lik motora biniyor demek parababası olduğu anlamına mı geliyor o parçaya 600ytl der iyi para kazanır ama çok ta puan kaybeder. imzamı bile değiştirecem "
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
er 6 cok iyi bi makina ancak hondayı tercih etmenizi oneririm servis yedek parca avantajı var boy ve kilonuza cbf 600 daha uygun derim ve diger bi konu arkadaslar haklı parcalar pahalı ama kawasakidede farklı olacagını sanmıyorum
Kawasakilerin yedek parçaları dahamı ucuz? Üstelik japonyadan direkde gelmiyor almanya üzerinden getiriliyor benim bildiğim kadarıyla. Bende ilk alacağım zaman iki model arasında kararsız kalmışdım . Honda daha oturaklı bir motor er6 insanın altında kayboluyor. Eh cbf birazdaha güçlü tabi .Gerçi süratli kulanmayı sevmiyorum ama Son hızı ivmelenmesi er6 ya göre daha iyi bir motosiklet devirli 4 silindirli bir motoru var. Endrodan bozma değil. Daha önce nx4 falcon kulanıyordum cbf yi sürmek daha kolay.Tork eğrisi sayesinde şehir içinde sürekli vites değişdirmek zorunda kalmıyosunuz. Ön camın yükseklik ayarlı olmasıda iyi. Arkanıza çok rahat yolcu alabiliyorsunuz er6 okadar ufakki 2 kişi sığmak için bayağı samimi olmanız lazım.Oturuşu bayağı dik Turingler gibi.Hiç yormuyor. Titreşim diye birşey yok . Sadece 5 6 bin devir arası poponuda bir karıncalanma hiisi duyarsınız oda 6 binden sonra kesiyor. Red line 11500 devir dakikada başlıyor. Buda motosiklettiin üsdevirlerdeki karakterini anlatmaya yeter sanırım. Cbf nin tek dezavantaajı kornası .Evet yanlış duymadınız Ben bile duymuyorum.
Ne Mutlu Turkum Diyene...
2003-2005 NX4 FALCON
2006 CBF600S ABS
2 gündür ER6n kullanıyorum, kullanım amacın benimkiyle aynı, diğer motoru bilmiyorum ama ER6 şehir içinde kendinden beklenmeyecek kadar kıvrak şu an rodaj olayını halletmekte oldugum için daha fazla bilgi veremiyorum ama uzun yolda insanı hiç yormuyor. Bugun kuvvetli rüzgarlara maruz kaldım problem yaşadım o yuzden biraz şikayetçiyim ama bugunkü rüzgarda anca senede 1 kere olur.
bende yaklaşık bir yıllık bir sevdalı bekleyişten ve 2 ay boyu hangisi hangisi diye debelendikten sonra dün gidip aldım
ne mi?
Kawasaki ER-6F aldım
daha teslim edilmedi ama sonunda aldım
ve bence en doğru seçimi yaptım
sebepleri;
1-çok tecrübeli kullanıcı değilim CBR-600 alma hevesime cesaretim ayak uydurmadı
2-Genelde şehir içinde kullanacağım için güç değil tork daha fazla gerekli idi bana
3-Çok kilolu bir motor benim için sorun olacaktı çünkü biliyorum ki hep ben ona değil ara sıra da motor bana binecek
4-Daha performanslı ve hızlı bir motor kullanacak düzeye gelene kadar zaten artçı ile binmeyi düşünmüyorum
5-ABS frenleri olanı aldım.Çünkü 10 yıl önce bir köpeği ezmemek için bastığımda frene, kilitlenip kayan lastiklerden ve beni üstünden atan MZ'den kalan kötü anım beni iki tekerden 10 yıl koparmıştı
6- İthalatçısına göre 200 sağda solda söylendiğine göre 210-220 yapıyormuş ben nasılsa kısa zamanda ne kadar gidiyorsa gitmeye kalkacağım fazla hızlı olmaması en iyisi
7-En azından 2-3 yıl yaklaşık 20-30 bin km sonra satarım. İkinci eli iyi olsa ne olur olmasa ne olur. Sonuçta otomobilden ettiğim benzin parası farkı ile amorti edecek bana kendini
ilerleyen günlerde tecrübelerimi yazmaya devam ederim.
Hayırlı uğurlu olsun bende er almak istiyorum tecrübelerin doğrurtusunda yorumlarını bekliyorum iyi sürüşler
intimacy35 beni tarif etmiş...
Orta yaş bunalımına en iyi ilacın motosiklet olduğunu keşfedeli bir kaç ay oluyor. Henüz hiç kullanmadım ama yakında bir 125-250 ile girerim ortama yakında.
Her ne kadar bu konuda fikir yürütmeye kendimi yeterli görmesem de şimdiye kadar dolaştığım motosiklet sayfalarından edindiğim izlenim intimacy35 için (aynı zamanda bi başlangıç sonrası benim için de) en uygun genel amaçlı motorun KLE 650 olduğu. ABS'li versiyonu 10.750 € ama hayat kısa 1-2 bin € için istediğin şeyden vazgeçneye hiç gerek yok.
Umarım bir an önce karar verip kullanmaya başlarsın.
Kafanızı karıştırmak gibi olmasın ama Yahama FZ6 Fazer veya farklı bir kategori de olsa Suzuki DL 650'yi de düşünün derim.
birde suzuki dl 650 v-strom'a bak derim..
Er-6 N , makina karate kursundan çıkmış gibi duruyo, her yerde fena döver bence rakiplerini çok sıkı ve özel duruyo.
ER6N:şahane bir makine..
Tork var,Beygir desen o da var.şehir içi ve şehirler arası sürüşü 4x4 bir alet.220 km hız gördüm,180 km'ye çok kolay çıkıyor.
Eknomik: 30 ytl 250 km, şehir içi,uzunyolda 315 km
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)