Hyosung GT250R-Kawasaki Ninja Hız testi !
-
08 Ağustos 2011, 11:31
#21
Syanur adlı üyeden alıntı
Bunu ancak hiç araba yada motor kullanmamış birisi söyler bence. O kişinin usta olduğuna emin misiniz, yada bu lafı kendisinin söylediğine...?
4.vitesi sonuna kadar kullanmadığını düşünerek öyle demişti..hyosungun 5.vitesinin çok yetersiz olduğunu düşünüyo..kendisi gt250r ile 203 görmüş birisidir
-
Abi 1000'lik mi bu ?
-
Reklamlar
-
08 Ağustos 2011, 12:26
#22
jonturka adlı üyeden alıntı
4.vitesi sonuna kadar kullanmadığını düşünerek öyle demişti..hyosungun 5.vitesinin çok yetersiz olduğunu düşünüyo..kendisi gt250r ile 203 görmüş birisidir
O zaman senin anlatımda ufak bir eksiklik olmuş gibi ;) Ben de anladım ne demek istediğini şimdi. 5.vites biraz sıkıntılı olduğu için iyi ayarlayıp geçirmek gerek, haklı tabi
-
08 Ağustos 2011, 16:53
#23
Nasıl vites değiştirilirse değiştirilsin son hız değişmez. Ama belirli bir noktada biten yarış yapılıyorsa o zaman hızlanma açısından faydası olabilir tabi.
-
08 Ağustos 2011, 18:48
#24
Felon adlı üyeden alıntı
kamera aparatı takılı olduğundan iyi kapanamıyodum motora ama bence kapanmanın tank slappingle etkisi yok bozuk yola o hızda girince ön tekerin yerden kesilip tekrar bozuk yola oturduğu an tank slapping başlıyor
tank slapingin en önemli nedeni saklanamamaktır bizzat test edebilirsinçünkü motor senin vücut hareketlerinle sağ sol yapmaya başlıyor önce özellikle depoyu bacağınla iyi kavrayamamışsan çok daha çabuk oluyor
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
08 Ağustos 2011, 18:54
#25
otopsici adlı üyeden alıntı
tank slapingin en önemli nedeni saklanamamaktır bizzat test edebilirsinçünkü motor senin vücut hareketlerinle sağ sol yapmaya başlıyor önce özellikle depoyu bacağınla iyi kavrayamamışsan çok daha çabuk oluyor
yok onun etkisi olacağını sanmıyorum yani mantığını anlayamadım yada öyle söyliyim.
iyi kapanamamak en fazlası rüzgarın yönüne göre savrulma yapar ve hız keser
tankslapping 1e1 yol ve ön tekerin duruşuyla alakalıdır bence.
çünkü hiçbir zaman tekere kalkmadığın müddet temiz asfaltta aynı çizgide giderken tank slapping yaşamadım olacağınıda sanmıyorum
benim şuana kadar yaşadığım tokatlamaların hepsi ön tekerin anlık yerden kesilmesiyle meydana geldi bozuk asfaltda çukur nedeniyle ön teker bi an için boşta kalıp tekrar yere oturduğunda yere düştüğü asfalt bozuksa temiz asfalta çıkana kadar deliriyor motor temiz asfalta çıkınca ufaktan bi gaz açmayla (ki eğer gidonu hala tutabiliyosam) topluyorum motoru
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
08 Ağustos 2011, 18:58
#26
Felon adlı üyeden alıntı
yok onun etkisi olacağını sanmıyorum yani mantığını anlayamadım yada öyle söyliyim.
iyi kapanamamak en fazlası rüzgarın yönüne göre savrulma yapar ve hız keser
tankslapping 1e1 yol ve ön tekerin duruşuyla alakalıdır bence.
çünkü hiçbir zaman tekere kalkmadığın müddet temiz asfaltta aynı çizgide giderken tank slapping yaşamadım olacağınıda sanmıyorum
benim şuana kadar yaşadığım tokatlamaların hepsi ön tekerin anlık yerden kesilmesiyle meydana geldi bozuk asfaltda çukur nedeniyle ön teker bi an için boşta kalıp tekrar yere oturduğunda yere düştüğü asfalt bozuksa temiz asfalta çıkana kadar deliriyor motor temiz asfalta çıkınca ufaktan bi gaz açmayla (ki eğer gidonu hala tutabiliyosam) topluyorum motoru
Tank tokatlamada iyi kapanamamak da etken. Dik durduğunda rüzgar göğsünden vurarak paraşüt etkisi yapıyor motorun önü hafifliyor ve tank tokatlamaya davetiye çıkarıyor yüksek hızlarda
Tabiki senin dediklerinin etkisi de büyük
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
08 Ağustos 2011, 19:46
#27
my91 adlı üyeden alıntı
Tank tokatlamada iyi kapanamamak da etken. Dik durduğunda rüzgar göğsünden vurarak paraşüt etkisi yapıyor motorun önü hafifliyor ve tank tokatlamaya davetiye çıkarıyor yüksek hızlarda
Tabiki senin dediklerinin etkisi de büyük
tamam belki %5 etkisi olur ama o zaman ben her frenajımda tank slapping e davetiye çıkartıyorum çünkü gazlama modundayken her frenajda dikiliyorum rüzgarın etkisi frenaja katkıda bulunuyor
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
08 Ağustos 2011, 19:48
#28
Felon adlı üyeden alıntı
tamam belki %5 etkisi olur ama o zaman ben her frenajımda tank slapping e davetiye çıkartıyorum çünkü gazlama modundayken her frenajda dikiliyorum rüzgarın etkisi frenaja katkıda bulunuyor
Frenaj anında motor öne doğru zaten yığılıyor ve bu önün hafiflemesini engelliyor. Ama gazlarken zaten öndeki ağırlık arkaya doğru kayıyo, buna dik oluşun da eklenince daha kolay tokatlıyo
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)