Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Hyosung GT250R-Kawasaki Ninja Hız testi !

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    jonturka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Beylikdüzü
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250R
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu ancak hiç araba yada motor kullanmamış birisi söyler bence. O kişinin usta olduğuna emin misiniz, yada bu lafı kendisinin söylediğine...?
    4.vitesi sonuna kadar kullanmadığını düşünerek öyle demişti..hyosungun 5.vitesinin çok yetersiz olduğunu düşünüyo..kendisi gt250r ile 203 görmüş birisidir
    - Abi 1000'lik mi bu ?

    -


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı jonturka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4.vitesi sonuna kadar kullanmadığını düşünerek öyle demişti..hyosungun 5.vitesinin çok yetersiz olduğunu düşünüyo..kendisi gt250r ile 203 görmüş birisidir
    O zaman senin anlatımda ufak bir eksiklik olmuş gibi ;) Ben de anladım ne demek istediğini şimdi. 5.vites biraz sıkıntılı olduğu için iyi ayarlayıp geçirmek gerek, haklı tabi
    #sürenadam

  3. #23

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Nasıl vites değiştirilirse değiştirilsin son hız değişmez. Ama belirli bir noktada biten yarış yapılıyorsa o zaman hızlanma açısından faydası olabilir tabi.

  4. #24
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kamera aparatı takılı olduğundan iyi kapanamıyodum motora ama bence kapanmanın tank slappingle etkisi yok bozuk yola o hızda girince ön tekerin yerden kesilip tekrar bozuk yola oturduğu an tank slapping başlıyor
    tank slapingin en önemli nedeni saklanamamaktır bizzat test edebilirsinçünkü motor senin vücut hareketlerinle sağ sol yapmaya başlıyor önce özellikle depoyu bacağınla iyi kavrayamamışsan çok daha çabuk oluyor
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  5. #25
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tank slapingin en önemli nedeni saklanamamaktır bizzat test edebilirsinçünkü motor senin vücut hareketlerinle sağ sol yapmaya başlıyor önce özellikle depoyu bacağınla iyi kavrayamamışsan çok daha çabuk oluyor
    yok onun etkisi olacağını sanmıyorum yani mantığını anlayamadım yada öyle söyliyim.
    iyi kapanamamak en fazlası rüzgarın yönüne göre savrulma yapar ve hız keser
    tankslapping 1e1 yol ve ön tekerin duruşuyla alakalıdır bence.
    çünkü hiçbir zaman tekere kalkmadığın müddet temiz asfaltta aynı çizgide giderken tank slapping yaşamadım olacağınıda sanmıyorum
    benim şuana kadar yaşadığım tokatlamaların hepsi ön tekerin anlık yerden kesilmesiyle meydana geldi bozuk asfaltda çukur nedeniyle ön teker bi an için boşta kalıp tekrar yere oturduğunda yere düştüğü asfalt bozuksa temiz asfalta çıkana kadar deliriyor motor temiz asfalta çıkınca ufaktan bi gaz açmayla (ki eğer gidonu hala tutabiliyosam) topluyorum motoru
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  6. #26
    my91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2010
    Şehir
    Silifke/MERSİN
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok onun etkisi olacağını sanmıyorum yani mantığını anlayamadım yada öyle söyliyim.
    iyi kapanamamak en fazlası rüzgarın yönüne göre savrulma yapar ve hız keser
    tankslapping 1e1 yol ve ön tekerin duruşuyla alakalıdır bence.
    çünkü hiçbir zaman tekere kalkmadığın müddet temiz asfaltta aynı çizgide giderken tank slapping yaşamadım olacağınıda sanmıyorum
    benim şuana kadar yaşadığım tokatlamaların hepsi ön tekerin anlık yerden kesilmesiyle meydana geldi bozuk asfaltda çukur nedeniyle ön teker bi an için boşta kalıp tekrar yere oturduğunda yere düştüğü asfalt bozuksa temiz asfalta çıkana kadar deliriyor motor temiz asfalta çıkınca ufaktan bi gaz açmayla (ki eğer gidonu hala tutabiliyosam) topluyorum motoru
    Tank tokatlamada iyi kapanamamak da etken. Dik durduğunda rüzgar göğsünden vurarak paraşüt etkisi yapıyor motorun önü hafifliyor ve tank tokatlamaya davetiye çıkarıyor yüksek hızlarda
    Tabiki senin dediklerinin etkisi de büyük
    33 KDC 64
    Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009

  7. #27
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı my91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tank tokatlamada iyi kapanamamak da etken. Dik durduğunda rüzgar göğsünden vurarak paraşüt etkisi yapıyor motorun önü hafifliyor ve tank tokatlamaya davetiye çıkarıyor yüksek hızlarda
    Tabiki senin dediklerinin etkisi de büyük
    tamam belki %5 etkisi olur ama o zaman ben her frenajımda tank slapping e davetiye çıkartıyorum çünkü gazlama modundayken her frenajda dikiliyorum rüzgarın etkisi frenaja katkıda bulunuyor
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  8. #28
    my91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2010
    Şehir
    Silifke/MERSİN
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam belki %5 etkisi olur ama o zaman ben her frenajımda tank slapping e davetiye çıkartıyorum çünkü gazlama modundayken her frenajda dikiliyorum rüzgarın etkisi frenaja katkıda bulunuyor
    Frenaj anında motor öne doğru zaten yığılıyor ve bu önün hafiflemesini engelliyor. Ama gazlarken zaten öndeki ağırlık arkaya doğru kayıyo, buna dik oluşun da eklenince daha kolay tokatlıyo
    33 KDC 64
    Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)