Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Motosiklet seçimi,biraz değişik bir durum...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    04 Kasım 2010
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gayet güzel ve bilinçli bir şekilde araştırmalarınızı yapmışsınız. Sizin gibi kullanıcıları görünce insan seviniyor.

    Benden size bir alternatif gelecek. Kymco Venox250. Diğer motorlar kötü diye demedim ama cruiser düşünüyorsanız bunu da göz önüne alın derim. Galiba çin malı ama "orjinal" çinliler ile karıştırmayın sakın

    Teşekkür ederim,tavsiyeniz çok güzel.Araştırmama bu motoru da katmıştım.Bana göre eksileri,çanta takınca görünümün ciddi olarak bozulması ve ağırlığının fazla olması.Ayrıca yolcu kısmının rahat olmadığını,arkada oturanın-hele ki tecrübesizlerin- her an düşebilirim gibi bir düşüncesi oluyormuş.Yolcu kısmı pek önemli değil aslında,çanta kısmını da sırt çantasıyla hallederim fakat ağırlık...Bir de gv250 ye göre rahatlığı nasıldır acaba?


    Alıntı gorkemuls adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sana şöyle bir öneri verebilirim. Bende hysong GV250 var, onu satmayı düşünmüyorum. Ama abimdede 2009 model garantisi vs herşeyi duruyor, yuki 250 cc chooper var. Ben ara sıra onuda kullanıyorum, gerçekten çok güzel motor. kullanım rahatlığı benim motora göre daha kolay. Ve acemiliği gidericek bir motor. Şimdi demeyin 250 cc olmaz diye, bende 250 ile başlamıştım. Adı üstünde 250 cc başlangıç motoru. Scooterdan farkı vitesli motor kullanmayı öğrenmeniz ve pratik yapmış olmanız. Bu bir avantajdır, fiyatlarıda ahım şahım diil. Yanlış anlama amacım satış yapmak değil, ama ilgilenirsen ekleyebilirsin. Fotoğrafları vs herşeyi duruyor. gorkemulsel@hotmail.com 0505 646 95 03

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:32 ----------

    He bu arada kilometrede şehir içi 120-130 kuruş civarı bişey yakıyo.. Yol uzadığı zamansa 90-105 civarı.

    Tüketim bilgileri için çok teşekkürler,şuan aklımda sadece innova 125,gv 250 ve venox 250 var


    Alıntı mehmet cihan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250cc motor ve E5 gibi trafikler şakaya ve acemiliğe gelmez.
    Güvenli sürüş eğitimi almayı düşünmüyormusunuz?
    Düşünüyorum,ehliyetimi aldıktan sonra Honda'nın güvenli sürüş eğitimlerine katılmayı planlıyorum.Yanlış hatırlamıyorsam fiyatlar 100-150 civarıydı.

    Eğer eğitimlere katılamasam bile motoru aldığım gün,hafta uzun yola getirmeyi düşünmüyorum.Adapazarı'nda duracak ve en az 1 ay pratik yapacağım.Uzun yıllar motosiklet kullanmış bir arkadaşım var,bayadır görüşmüyorum kendisiyle.Duyduğuma göre kendisinde gt250r varmış,eğer ona ulaşabilirsem ve müsait olursak ondan en az 2 hafta çeşitli şekillerde bir nevi eğitim vermesini isteyeceğim.Tabi bu söylediklerim innova 125 için geçerli değil


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    şimdiden oldukça bilinçli bir kullanıcı olmuşsun

    125'lik innonova bence doğru bir tercih, 1lt benzin ile 55km gidiyor diye duymuştum ayrıca son derece uzun ömürlü bir motor. periyodik bakımlar dışında servise işin düşmez büyük ihtimalle.

    250cc motorların yakıt tüketimi ise edindiğim izlenime göre tamamen kullanış tarzıyla ilgili. forumda yakıt tuketimiyle ilgili bilgilerini paylaşan bir çok kullanıcı var. gv250'nin cruiser gibi görünmesi seni yanıltmasın gt250 ve gt250r ile aynı motora sahip, son derece seri ve hızlı bir motor.

    son derece hevesli ve bilinçli gorunuyorsun bu motosiklet denilen illete bi kere alışınca bakkala bile motorla gidiyorsun şimdiden söliyim

    umarım herşey gölnünce olur.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  3. #23

    Üyelik
    04 Kasım 2010
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdiden oldukça bilinçli bir kullanıcı olmuşsun

    125'lik innonova bence doğru bir tercih, 1lt benzin ile 55km gidiyor diye duymuştum ayrıca son derece uzun ömürlü bir motor. periyodik bakımlar dışında servise işin düşmez büyük ihtimalle.

    250cc motorların yakıt tüketimi ise edindiğim izlenime göre tamamen kullanış tarzıyla ilgili. forumda yakıt tuketimiyle ilgili bilgilerini paylaşan bir çok kullanıcı var. gv250'nin cruiser gibi görünmesi seni yanıltmasın gt250 ve gt250r ile aynı motora sahip, son derece seri ve hızlı bir motor.

    son derece hevesli ve bilinçli gorunuyorsun bu motosiklet denilen illete bi kere alışınca bakkala bile motorla gidiyorsun şimdiden söliyim

    umarım herşey gölnünce olur.
    İyi dilekleriniz için teşekkürler,sürekli bir ikilemdeyim.Ya 2500 tl ye bütçemi zorlamadan,kullanımı çok kolay,yakıtı ve performansı başarılı bir araç alacağım,yada gönlümü dinleyip bir şekilde 6 bin tl kredi çekip bütçemi zorlayacak,kullanımı zevkli,tam istediğim gibi ve performanslı ama yakıtta ve kredi ödemelerinde beni zorlayacak bir araç alacağım...Ama biliyorum ki iki araç ta beni mutlu edecek,kullanırken zevk verecek

  4. #24

    Üyelik
    04 Kasım 2010
    Arkadaşlar tekrar merhaba.Dün innova 125 i detaylı görme fırsatım oldu.İnceleyemedim fakat motor gerçekten de çok güzel.Fakat uzun yola tercih etmeyeceğim bir motor,küçük...Ş.içinde kullanacak olsaydım hiç düşünmezdim,o kadar hoşuma gitti.

    Bugün de şans eseri 34 gv plakalı gri gv250 gördüm,kullanan şahıs benden fazla kısa değildi.Ses ve tip olarak kesinlikle hiçbir çinliyle kıyaslanamaz.Eski kasaydı bu arada.Sonra şansım yaver gitti ve kırmızı yandı,ara gaz vere vere ön taraflara geçti,yanına da bir tane venox geldi.30 sn kadar ikisini de gözümde tarttım.Venox küçük kalıyor ve egzosları burada görüldüğü gibi güzel gelmedi bana.

    Kısacası son karar gv250,fakat kavuşmam biraz uzun sürecek.Umarım yaza kadar toparlayabilirim parayı ve alırım motorumu

  5. #25
    gorkemuls - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hysong GV 250
    Alıntı AssistForte adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar tekrar merhaba.Dün innova 125 i detaylı görme fırsatım oldu.İnceleyemedim fakat motor gerçekten de çok güzel.Fakat uzun yola tercih etmeyeceğim bir motor,küçük...Ş.içinde kullanacak olsaydım hiç düşünmezdim,o kadar hoşuma gitti.

    Bugün de şans eseri 34 gv plakalı gri gv250 gördüm,kullanan şahıs benden fazla kısa değildi.Ses ve tip olarak kesinlikle hiçbir çinliyle kıyaslanamaz.Eski kasaydı bu arada.Sonra şansım yaver gitti ve kırmızı yandı,ara gaz vere vere ön taraflara geçti,yanına da bir tane venox geldi.30 sn kadar ikisini de gözümde tarttım.Venox küçük kalıyor ve egzosları burada görüldüğü gibi güzel gelmedi bana.

    Kısacası son karar gv250,fakat kavuşmam biraz uzun sürecek.Umarım yaza kadar toparlayabilirim parayı ve alırım motorumu
    Dediğim gibi eğer görme şansın varsa bence bi dene bizim motoru... Motorsuz kaldığına değmez, inanmıycaksin belki ama bugün yağını değiştirttim. Zincir bakımı yapıldı, çünkü motor artık yatma sezonuna geçiyor. Hiç birşey yapmana gerek kalmıcak.. İstediğin motorcuyada gösterebiliriz. Bence karar vermeden önce görmelisin kardeş..

  6. #26
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bende sen gibi 250 cc motor almak istiyordum fakat her cc ayrı bi deneyim tecrübe istiyo haberin olsun en önemli olan şey ise ehliyet almadan motor alma ilk önce eğitim fakat motora alışayım dersn ucuz bi cub al fazla para verme nede olsa alışacaksın ben sıfır aldım biraz uzun süreli kullanbilmek için. ama hiç unutmaman gereken bir detay da marka çinli alırsan tamirciyle çok yakın arkadaş olursun ben bu sorunu çözdüm çünkü çok tanıdık motorcu var onlarla sık görüşmeye başladım yani sen sen ol honda yamaha vs dışında fazla macera arama benden tavsiye
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  7. #27
    atiturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    Akcay/Edremit/Balikesir
    Motosikleti
    şuan BMW R 1150 GS önce R 1150 R vardı
    Hyo 250GV yada naked HYO iyidir..

  8. #28

    Üyelik
    04 Kasım 2010
    Alıntı gorkemuls adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dediğim gibi eğer görme şansın varsa bence bi dene bizim motoru... Motorsuz kaldığına değmez, inanmıycaksin belki ama bugün yağını değiştirttim. Zincir bakımı yapıldı, çünkü motor artık yatma sezonuna geçiyor. Hiç birşey yapmana gerek kalmıcak.. İstediğin motorcuyada gösterebiliriz. Bence karar vermeden önce görmelisin kardeş..
    Hocam sanırım Yuki'den bahsediyorsunuz.Açıkçası hiç duymadığım bir marka,sadece internetten baktım ve gv250 gibi değil maalesef motor.Motor hakkında pek bilgim yok bu arada.


    Bir de şöyle bir durum var,gv250 tamamiyle bana hitap eden bir motor.Cüsseli,aksesuarları sorgusuz kabul ediyor(görünüm olarak),29 hp ve 12 bin devir çevirebiliyor,ve açıkçası birazda güvenimi kazandı

    Şöyle bir düşüncem var,yarış motosikleti alsanız,250 cc ile başlasanız,devamında 600 cc ve 1000 cc olarak devam eder.Ama gördüğüm kadarıyla bu olay cruiser'larda geçerli değil.Bir çok ileri düzey kullanıcı gv250'nin görünüm,performans ve rahatlık olarak 650 cc lik dragstar gibi modellere benzediğini,hatta performansın aynı olduğunu söylüyor.Yani alacağım gv250'yi rahatlıkla en az 4 yıl kullanabilirim.Sonrasında yetmezse ve tarz değişikliğine de ihtiyacım olmazsa 1000 cc ile yoluma devam ederim

  9. #29
    gorkemuls - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hysong GV 250
    Alıntı AssistForte adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam sanırım Yuki'den bahsediyorsunuz.Açıkçası hiç duymadığım bir marka,sadece internetten baktım ve gv250 gibi değil maalesef motor.Motor hakkında pek bilgim yok bu arada.


    Bir de şöyle bir durum var,gv250 tamamiyle bana hitap eden bir motor.Cüsseli,aksesuarları sorgusuz kabul ediyor(görünüm olarak),29 hp ve 12 bin devir çevirebiliyor,ve açıkçası birazda güvenimi kazandı

    Şöyle bir düşüncem var,yarış motosikleti alsanız,250 cc ile başlasanız,devamında 600 cc ve 1000 cc olarak devam eder.Ama gördüğüm kadarıyla bu olay cruiser'larda geçerli değil.Bir çok ileri düzey kullanıcı gv250'nin görünüm,performans ve rahatlık olarak 650 cc lik dragstar gibi modellere benzediğini,hatta performansın aynı olduğunu söylüyor.Yani alacağım gv250'yi rahatlıkla en az 4 yıl kullanabilirim.Sonrasında yetmezse ve tarz değişikliğine de ihtiyacım olmazsa 1000 cc ile yoluma devam ederim

    Tabiki kardeşim, bende gv 250 kullanıcısıyım. Ve motorumdan vazgeçmem, seni hiç bi zaman üzmez. Bakımlarını yaptır, hiç bir sorun yaşamazsın. Ama şöle bi durum var, hiç duymadım dediğin motor şunların aynısıdır.. Biraz araştırırsan görceksin;

    Skygo 250
    Ramzey QM250
    Salcano 250
    Truva 250
    ve aklıma gelmiyor ama bunların hepsi aynı motor. Bu motorlar Türkiye' Lifan tarafından getirilip şirketlere dağıtılıyor. Her firma kendi markasını yapıştırıyor. Hiç bir zaman servis, parça sıkıntısı çekmezsin. Motorda yeni olduğundan sorun olcağını sanmıyorum. Bakımları 2 gün evvel yapıldı.. İstersen ilanı incele kardeşim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...31562729/detay

  10. #30

    Üyelik
    14 Kasım 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Olsa da yazsam.
    Hem benim gibi yeni üye olman hem de bir motorsiklet kullacısı arefesinde oluşun ve aklındaki motor modeli sebebiyle şu an avatarıma bakıyor gibiyim kardeş Her an böyle bir başlık açabilir ve buna benzer şeyler yazabilirdim ki hisslerime tercüman olmuş oldun, sağol

    Ben çengelköyde oturuyorum ve her nekadar trafik sebebiyle scooter tarzı bir motor bana uygun görünse bile içimdeki chopper sevdasına engel olamıyorum... Ve senin izlediğin yolda ilerliyorum... yüksek model çinli mi yoksa dedem yaşında bi japon mu araştırması, hangi çinli daha az çinli , hyosung a çinli diyen zihniyeti kınarım gibi ne varsa okuyup duruyorum işte Ve şimdiye kadar en sağlıklı bilgileri buradaki arkadaşlarda gördüm ve samimiyetle hepsini takip ediyorum.

    Arkadaşlarımın çoğu scooter kullanmakta ve bu yönde baskı görmeme rağmen kız arkadaşımın "valla kebabçı moturu alırsan ben binmem söyliyim" demesiyle yok zaten chopper sevdamdan hiç vazgeçmedim ben demem bir olmuştur.. Ve bu benim aslında bir ayıbımdır.. Kebapçı senin babandır demem gerekirdi biliyorum.. Bunu neden söyldim bilmiyorum ama sanırım oturduğun yer, arkadaşlar ve sevgili motor konusunda insanı doğru karar vermekte zorlayabiliyor.. Ya da ben iradesizim, bilemdim şimdi ) Biraz uzun oldu ama hoşgeldin

  11. #31
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    Hadi bir akılda benden gelsin,öncelikle cup alıp acemiliği atayım sonra büyüteyim fikri kısa sürede 1000 tl yi gereksiz harcamak demektir,bu saçma bir fikirbence vazgeç,
    gv 250 kullanan bir kişi olrak dayanıklılık,gösteriş. güç ve kullanım keyfi için muadilleri arasında açık ara önde derim. ama yapacağın günlük km ve şehir içi kullanımına bağlı olrak yakıt tüketimi 100 km de 4,5 ltden aşağı değil buda km de 17 krş civarına gelir, ayriyeten bakım masrafıda öyle ucuz değil söylyeyim mesela 4000 km bakımına gittinmi en az 150 tl yi gözden çıkarman lazım ve diğer parçalrda ucuz değil haberin olsun altarnatif olarak 150 cc bir motor hem yakıt hem bakım hemde şehir içi(ada- izmit arası da dahil) kullanımı için daha ekonomiktir tecrübe ile sabittir vesselam...
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)