Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

HONDA CBF600cc vs SUZUKI GSR600cc

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Arkadaşlar tekrar merhabalar...Öğrenmenin en güzel yolu olan kıyaslama yolunu tekrar ederek; gene "Naked" üzerine bir çalışma yapmak istiyorum.. Daha doğrusu bu iki motosiklette de model olarak "Naked" olsa bile, bence "Sport-Touring" alanında CBF600 ile; gerçek "Naked" olan Suzuki GSR600 ü mukayese etmek istedim. Ne dersiniz?



    Honda's profilation of this bike
    Ideal for the smaller rider and women in particular, a key feature of the CBF is the Just Fit Design - with adjustable handlebars, a fully adjustable seat, adjustable brake lever and adjustable windscreen on the half faired versions.

    General information
    Model: Honda CBF600 S
    Year: 2007
    Category: Allround
    Rating: 69.5 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
    Safety: See our safety campaign with the high safety rated bikes in this category.
    Engine and transmission
    Displacement: 600.00 ccm (36.61 cubic inches)
    Engine type: In-line four
    Stroke: 4
    Power: 76.00 HP (55.5 kW)) @ 10500 RPM
    Torque: 58.00 Nm (5.9 kgf-m or 42.8 ft.lbs) @ 8000 RPM
    Compression: 11.6:1
    Bore x stroke: 65.0 x 45.2 mm (2.6 x 1.8 inches)
    Fuel system: Carburettor
    Fuel control: DOHC
    Ignition: Computer controlled digital system
    Starter: Electric
    Cooling system: Liquid
    Gearbox: 6-speed
    Transmission type
    final drive: Chain
    Physical measures
    Dry weight: 197.0 kg (434.3 pounds)
    Seat height: 785 mm (30.9 inches) If adjustable, lowest setting.
    Overall length: 2,170 mm (85.4 inches)
    Ground clearance: 130 mm (5.1 inches)
    Wheelbase: 1,480 mm (58.3 inches)
    Chassis and dimensions
    Front suspension: 41mm telescopic fork, 120mm axle travel
    Rear suspension: Monoshock damper with 7-step adjustable preload, 125mm axle travel
    Front brakes: Double disc
    Front brakes diameter: 296 mm (11.7 inches)
    Rear brakes: Single disc
    Rear brakes diameter: 240 mm (9.4 inches)
    Speed and acceleration
    Power/weight ratio: 0.3858 HP/kg
    Other specifications
    Fuel capacity: 19.00 litres (5.02 gallons)
    Comments: Also available with ABS.
    Further information
    Parts and accessories Check out parts and accessories from our partners.
    Ask questions Join the 07 Honda CBF600 S discussion group or
    the new Honda forum at Bikez.name.
    Insurance, loans, tests Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc.
    Related bikes List related bikes for comparison of specs








    EKNIK OZELLIKLER

    Motor: Sıralı 4 silindirli DOHC 16 supaplı, sıvı soğutmalı.
    Yakıt sistemi: 38 mm elektronik enjeksiyon
    Çap: 67.0 mm
    Strok: 42.5 mm
    Max Güç: 98 HP @ 12.000 RPM
    Max Tork: 68 NM @ 9600 RPM
    Silindir hacmi: 599.4 cc
    Kompresyon Oranı: 12,5 : 1
    Çalıştırma: Elektrikli marş
    Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
    Aktarma sistemi: Zincir
    Vites kutusu: 6 ileri vites
    Ön çatal açısı: 25,5 derece
    Akü: 12V 12 Ah
    Ön lastik: 120/70 ZR 17
    Arka lastik: 180/55 ZR 17
    Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 310 mm çapında çift disk.
    Arka fren: Çift piston kaliperle donatılmış 240 mm çapında tek disk.
    Uzunluk: 2,090 mm
    Genişlik: 775 mm
    Yükseklik: 1,075mm
    Aks aralığı: 1,400 mm
    Yerden yükseklik: 130 mm
    Sele yüksekliği: 785 mm
    Kuru ağırlık: 183 Kg
    Yakıt deposu: 16,5 litre
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    crayzboyone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2006
    Bi kere kafadan gsr 1 adım önde. Gsr 98 hp cbf 76... Görüntü bakımından Gsr yine önde zevk meselesi ama gsr daha çok hoşuma gidiyor. Hem suzukinin sitesinde gsrde gsx-r motorunun oldugunu sadece çıplak bir motor oldugunu söylüyor

  3. #3

    Üyelik
    02 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir/BG
    Kullanım amacı önemli bence Gsr ile uzun yola çıkarsan yorucu olur ama CBF ile uzun yol keyif verir şehir içinde ise GSR nin CBFe göre ufak oluşu ve kıvraklığı şehir içinde avantaj sağlar ve daha rahat oynanır...
    Söylediğin gibi hangi amaçla kullanılacağı göz önünde bulundurularak kıyaslama yapmak daha mantıklı olur...
    Birisi safkan Naked diyeri orta sınıf bir Sport Touring

  4. #4
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alıntı bikerboy35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanım amacı önemli bence Gsr ile uzun yola çıkarsan yorucu olur ama CBF ile uzun yol keyif verir şehir içinde ise GSR nin CBFe göre ufak oluşu ve kıvraklığı şehir içinde avantaj sağlar ve daha rahat oynanır...
    Söylediğin gibi hangi amaçla kullanılacağı göz önünde bulundurularak kıyaslama yapmak daha mantıklı olur...
    Birisi safkan Naked diyeri orta sınıf bir Sport Touring
    Harika bir tespit.. Benim amacım orta ve uzun menzilli asfalt üstü seyahatler..
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  5. #5

    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Suzuki GSR 600 ABS
    Gsr kullanıcısı olarak şunu söyleyebilirim, şehirde kimseyi kendisini ezdirmez. Sadece 150 km nin üzerinde rüzgar nedeniyle çok konforlu bir yolculuk yapma şansını bulamazsınız.

    Bunun dışında trafikte bir çok motorun yaşadığı sorunları yaşamadan, yol alır.

  6. #6

    Üyelik
    02 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir/BG
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Harika bir tespit.. Benim amacım orta ve uzun menzilli asfalt üstü seyahatler..
    Asfaltın altında giden motor yapıldımıki ???

    Orta ve uzun yollu seyahatlerse direk CBF derim... 76 beygir hiçte hafife alınılacak türden bir beygir gücü değil fazer de ortalama o civarda GSR ile uzun yol çekilmez izterse 150 beygir olsun...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:36 AM ----------

    Alıntı justyalin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gsr kullanıcısı olarak şunu söyleyebilirim, şehirde kimseyi kendisini ezdirmez. Sadece 150 km nin üzerinde rüzgar nedeniyle çok konforlu bir yolculuk yapma şansını bulamazsınız.

    Bunun dışında trafikte bir çok motorun yaşadığı sorunları yaşamadan, yol alır.
    bu söylediklerin de benim söylediklerime çıkıyor sanırım...

  7. #7
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    [QUOTE]Asfaltın altında giden motor yapıldımıki ???

    [QUOTE]



    :mrgreen
    Bilmem belki Japonlar yapar mı?

    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  8. #8
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Honda ön cam ve artçı konforu olarak 1 adım önde.

    GSR ise performans olarak daha başarılı ve bence tipi daha güzel (gerçi zevkler tartışılmaz).

    Sonuçta ikisi de kaliteli makinalar, tercih senin.

  9. #9
    hasanpinar0537 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    SUZİKİ racinge daha yakın olduğu için onu seçerdim...
    HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
    DRİFT RELİGİON

  10. #10
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Burda gözardı edilen bir konu var oda güvenlik. Arkadaşımız sanırım 2.el almayı düşünüyor.

    Cbf 600'de standart abs var. Yani tüm 2. elleri abs li. Gsr 600 ise 2007 yılından sonra absli olmaya başladı. Oda opsiyonel'di sanırım.Temiz 2. el abs'li gsr 600'ler 13.000 tl'den başlarken cbf 600'ler 10-11.000 tl'den başlıyor.Agresif bir sürüş sergilemeyeceksen ki uzun yolda kullanacagını belirtmişsin cbf 600 daha iyi bir seçim gibi görünüyor.

    Yani olaya konfor ve güvenlik yönünden baktıgında cbf 600 öne çıkıyor.

  11. #11

    Üyelik
    01 Ağustos 2008
    Şehir
    tokat zile
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burda gözardı edilen bir konu var oda güvenlik. Arkadaşımız sanırım 2.el almayı düşünüyor.

    Cbf 600'de standart abs var. Yani tüm 2. elleri abs li. Gsr 600 ise 2007 yılından sonra absli olmaya başladı. Oda opsiyonel'di sanırım.Temiz 2. el abs'li gsr 600'ler 13.000 tl'den başlarken cbf 600'ler 10-11.000 tl'den başlıyor.Agresif bir sürüş sergilemeyeceksen ki uzun yolda kullanacagını belirtmişsin cbf 600 daha iyi bir seçim gibi görünüyor.

    Yani olaya konfor ve güvenlik yönünden baktıgında cbf 600 öne çıkıyor.
    yorumsuz katılıyorum
    Azraille yarıs bakalım kim daha hızlı (deneyin muhtesem birsey oluyo)

  12. #12
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    gsr'nin yakıtını 100km /6-7.5lt diyorlardı üzer üzmez sen karar ver artık

  13. #13
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gsr'nin yakıtını 100km /6-7.5lt diyorlardı üzer üzmez sen karar ver artık
    Üzer GSR tip olarak çok hoş fakat yüksek süratte konforun azalışı düşündürüyor.Gene en mantıklısı CBF 600 yada aynı tipde FAZER.Bu kıyaslamaların arasına bence suzuki Banditte olmalıydı.
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  14. #14
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    Bandit karbüratörlü oluşu ile kafan kaybeder,ayrıca GSR yerine suzukinin yeni GLADİUS modeli çıkmıştır bilginize,CBF' inde CBF600 N modeli bulunmaktadır görüntü olarak cbf500 ü andırıyor (türkiyede yok).Kawasaki ER-6N modeli ise bunların hepsinden kendisine özel yapılmış motoru ile sıyrılır.Ne fazer deki gibi R6 dan bozma,Nede suzuki(gladius için) gibi,SV den bozma bir motoru vardır ve testlerde (karşılaştırmalı suzuki,honda,yamaha,kawasaki) bir depo ile 320 km yaptığı yazılmaktadır.Sanırım naket karşılaştırması yapılacaksa Türkiyede bulunan Hornet 600 ve GSR yada yazdığım gibi gladius olmalı.Çünkü gsr ve cbf bence farklı sınıflar.

  15. #15
    t00t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul/Eyüp/Rami
    Motosikleti
    Cbf250 vardı,Şimdi yok
    ailece yol gitmek istiyorsan; Honda cbf600 ABS (Touring(Naked tarzı))

    şehiriçinde atik olmak istiyorsan;Suzuki Gsr 600 (Naked(ama sport tarz))

    ikisinin arası bir makine istiyorsan;Suzuki gsx650f alcaksın...(SportTouring)

    al sana çantalı karizma işte bu bnm motorum diyebileceğin melez güzel ;

    Suzuki GSX650F 2008 model fuar resimleri Fiyakalıda he;








  16. #16
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    O zaman CBR600 F mi,GSX650 F mi

  17. #17
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı bazen25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bandit karbüratörlü oluşu ile kafan kaybeder,ayrıca GSR yerine suzukinin yeni GLADİUS modeli çıkmıştır bilginize,CBF' inde CBF600 N modeli bulunmaktadır görüntü olarak cbf500 ü andırıyor (türkiyede yok).Kawasaki ER-6N modeli ise bunların hepsinden kendisine özel yapılmış motoru ile sıyrılır.Ne fazer deki gibi R6 dan bozma,Nede suzuki(gladius için) gibi,SV den bozma bir motoru vardır ve testlerde (karşılaştırmalı suzuki,honda,yamaha,kawasaki) bir depo ile 320 km yaptığı yazılmaktadır.Sanırım naket karşılaştırması yapılacaksa Türkiyede bulunan Hornet 600 ve GSR yada yazdığım gibi gladius olmalı.Çünkü gsr ve cbf bence farklı sınıflar.
    Evet bandit karbüratörlü ama enjeksiyonlu olanlardanda fazla yakmıyor.Sitemizdeki kullanıcılar 100km/5-7.5 lt demişlerdi.

  18. #18
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    gsr600 ve cbf600 kıyaslancak modeller degıl aslında bırı naked çakması digeride kendine özgü güclü özel bir naked ancak uzun yolda cbf600 honda deauville transalp tarzı makınalarla daha rahat edersiniz bende baylırım gsr600 ama uzun yolda yiyecegim rüzgarıda düsünmeden edemiyorum...zor bir karar en guzelı motorları kullanarak kendınıze en uygun tarzı bulmanız merak ettiğim bu suzukileri hic yan canta ve topcase ıle kullananlar varmı nasıl duruyor tipini merak ediyor insan...
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  19. #19
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    Ben yukarıda sayılan hiç bir motoru (anlık etkiler hariç) tercih etmem 2001 yılı sonrası F650 GS alır arkama bile bakmadan uzarım.Bu arada ABS fren sistemi kullanmasını bilmedikten sonra bir işe yaramaz neticede ABS tekerleri kilitlemeyip kişiye tam frenleme esnasında manevra yapma kabiliyeti sağlar.Bunu bilmeyip "nasılsa ABS var şimdi dururum" derse kişi önündeki nesneye yapışır.Bu nedenle F650 GS deki gibi kapatılabilen sistemleri tercih ederim.

  20. #20
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    Alıntı bazen25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yukarıda sayılan hiç bir motoru (anlık etkiler hariç) tercih etmem 2001 yılı sonrası F650 GS alır arkama bile bakmadan uzarım.Bu arada ABS fren sistemi kullanmasını bilmedikten sonra bir işe yaramaz neticede ABS tekerleri kilitlemeyip kişiye tam frenleme esnasında manevra yapma kabiliyeti sağlar.Bunu bilmeyip "nasılsa ABS var şimdi dururum" derse kişi önündeki nesneye yapışır.Bu nedenle F650 GS deki gibi kapatılabilen sistemleri tercih ederim.

    yanlısın olan bır konuyu duzeltmek ısterım motosikletlerdeki abs sadece tekerleri kitlemeden stabil bir sekilde durmak için kullanılmaktadır onun dısında arabalardaki gibi motosıklette abs devredeyken arabalardaki gibi manevra şansınız yoktur...cogu zaman anı durumlarda ne kadar tecrubelıde olsak tekerler kıtlendıgı ıcın abs oldukca faydalıdır...tabi bazen on tekeri kitleyip motoru yan yatırıp düşmekte faydalıdır abs konusu bıraz tartısmalı bır konu sanırım
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler