Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Suzuki DL650A V-Strom & Honda XL700V Transalp

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81

    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    ben de bikez.comun yaptığı karşılaştırmayı koyayım. TA ve DL arasında çok büyük bir fark olmamasına karşın TA çok az farklada olsa galip gelmiş. karşılaştırılan alanlar ise sırayla
    -motor performansı
    -güvenilirlik ve sorunsuzluk
    -keyifli kullanım
    -ederi
    -bakım ve onarım
    -tasarım ve görünüş
    -off-road kapasitesi
    -performanslı kullannım
    -uzun yol kapasitesi
    -kaza riski



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa
    Alıntı yilmaz29 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar isinize ne kadar yarar bilmiyorum, burada yapilmis test sonuclarini ilave ediyorum.

    BMW F 650 GS guruba dahil oldugunda siralama degisiyor.




    http://www01.gb2-motorradonline.tfag...nis.293314.htm

    BMW F 650 GS ciktiginda lider degisiyor.





    http://www.testberichte.de/preisverg...rad_96115.html

    Eski BMW 650 ile Eski TA i kıyaslarsan kesin galip TA dir. Yalnız yeni modelde Ben BMW nin motorunun Honda dan üstün olmadığını biliyorum ama komple motosiklet olarak sonuç ne olur bilemem... Yalnız bu test bence o kadar da gerçekçi değil çünkü Ben BMW nin bu testteki kadar TA e fark atacak bir makine olmadığını gayet iyi biliyorum.

  3. #83
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Peki arkadaşlar uzun yol konforu, sele rahatlığı, gidon kontrolü rahatlığı yani kollara binen yükün azlığı açısından kıyaslama yapabilirmisiniz? Aynı mevzuları şehir içi kullanımda kolaylık olarakda sormak isterim..
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  4. #84

    Üyelik
    29 Ağustos 2008
    Kaza riski neye göre hesaplanır yaw? Bilen varmı?

  5. #85
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Beyler nedir bu anlamsız transalp savunması.Tamam ilk canlı olarak siyah bir transalp gördüğümde aşık olmuştum.Bu nasıl bir motor mutlaka ilerde almam lazım demiştim.Ama herşey tip mi?Bence transalpi savunanlar hayatında hiç transalp ya da vstorm kullanmamış ya da platonik aşıklar.Ben 2 yıl önce karbüratörlü bir araba alma hatasında bulunmuştum.Allahtan satıp kurtuldum.7 litre yakıt tüketimi nerde 4 litre yakıt tüketimi nerde.Lütfen aklınızı başınıza alın.Burası türkiye.Dünyanın en pahalı benzini türkiyede.Lütfen araba piyasasıyla kıyaslayın.Bu gün karbürtatörlü araba satışları ne durumda.Bütün karbüratörlüler ikinci el pazarında.Hala daha transalpi savunuyosunuz.Akıl var mantık var.Bakın bikez.comun karşılaştırmasında benzin sarfiyatı varmı?Çünkü adamlarda benzin ucuz.Karşılaştırma kriterlerine bile eklemiyolar.Burası Türkiye.Hemde transalpin vergisi daha fazla.İsmi Honda markası transalp diye alp dağlarını transit geçeriz mantığıyla hareket etmeyin.Markacı olmamak lazım.Adamlar yapmış işte Dl 650 v-storm on basar her konuda.

    Adamlar motora chip takmış.Eksoza sensörler yerleştirmiş.Egsozdaki gazın anlık verilerini ölçüp ona göre enjektörlerden benzin pompalıyo bu chip.V-storm'un ekonomik olmasının sebebi bu.İşte teknoloji.Yok ben teknolojiye sırtımı dönerim derseniz buyrun transalp sizindir.

    600 cc klansmanında en gözde motorum v-storm şu an.En kısa sürede bi tane alıcam inşallah.

  6. #86

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa
    Sayın Kingman yeni TA zaten karbüratörlü değil o nedenle TA aşkı diye birşey yok ama Bana kalırsa asıl BMW aşkı var ben eski TA i uzun süre kullandım uzun süre kullanmamın nedeni de daha önce F650 kullanmış olmam ve açık konuşmak gerekirse sefilliği görmüş olmamdı F650 yi almamdaki hata ise BMW ye gözü kapalı güvenmemdi ama F650 yi aldığımda anladım ki BMW ihtişamı ve markasına duyulan saygı sadece ve sadece BMW nin boxer motorlarına aitmiş Asıl ben Bir BMW boxer a binmeden F650 ye binip onu BMW olduğu için savunanlara şaşıyorum boxer bir BMW nin yanında F650 kimse kusura bakmasın mobilet bile zor olur O nedenle bence TA aşkı değil aksine F650 aşkı mevcut ki o sefil motor burada bu kadar mevzu bahis olmakta ve bu konuda fikirlere hiç açık değilim çünkü ikisinide gayet iyi biliyorum Tek sözüm şu olabilir F650 ciler TA yi deneyip öyle konuşsunlar F650 yide BMW falan sanmasınlar çünkü o motor BMW ile uzaktan yakından alakası olmayan bir motor benim için sadece üzerinde BMW amblemi var o kadar

    Tabii bunlar eski F650 içindir yenisini bilmiyorum hoş o sefil rotax motorla fazla birşey olacağınıda sanmıyorum ama bu defa çift silindirli olmuş büyük değişiklikler var belki bir nebze düzelmiştir.

    Yeni TA ile Vstrom u fazla kıyaslayamayacağım çünkü yeni TA i bilmiyorum Suzuki genelde motor olarak Honda dan daha güçlü motorlar üretmekte ama daha güçlü kolaylıkla derken daha kaliteli veya sağlam veya gücü oranında da daha torklu demek veya bir bütün olarak daha uyumlu demek o kadar kolay olmuyor O nedenle Ben Vstrom a gözü kapalı TA den iyi diyemem çünkü sonuçta ikisini de denemek lazım çünkü ikiside sıradan motorlar değiller o nedenle birini aklarken diğerini kolaylıkla mıhlamak kolay olmamalı diye düşünüyorum

  7. #87
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Vay demek sonunda karbürtörden vazgeçmişler.Kafalarına saksı mı düştü ne

    Hadi bakalım şimdi nabıcaz.Hangisini alcaz?Zaten BMW yi en başta elemek lazım.Yok 3 bin-5 bin devir arası titreşim olmuyomuş.130 dan sonra titreşim oluyomuş.Ben kalkıcam 20 milyar para vericem bide motoru uygun devir arasında kullanıcam ki titreşim yapmasın .Yemezler valla.

  8. #88
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı yilmaz29 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar isinize ne kadar yarar bilmiyorum, burada yapilmis test sonuclarini ilave ediyorum.

    BMW F 650 GS guruba dahil oldugunda siralama degisiyor.




    http://www01.gb2-motorradonline.tfag...nis.293314.htm

    BMW F 650 GS ciktiginda lider degisiyor.





    http://www.testberichte.de/preisverg...rad_96115.html

    TA için Skandal demiş yau....


    Bir konuya daha değinmek istiyorum! artçıların durumu nedir peki? biz hep sürücü ve sürücü konforunu konuşuyoruz! TA kullanmadım ama az kalsın bende bir an eşimin sözüne bakarak TA alacaktım! DL üzerindeki artçılar %100 memnun ve mutlu ya TA da? İzmirde bir kardeşimiz var ve yeni TA'yı kullanıyor.Aslında bir anlık kızgınlıkla vermiş kararı ama bin pişman! çünkü daha önce DL kullanıcısıydı.
    İlk kritiği'de, artçının ayağınan egzozdan yanması oldu! kısa mesafelerde pek sorun olmasada, uzun yolculuklarda artçı ayağını aynı pozisyonda peg üzerinde tutamaz, aksi halde ayağın iç kısmı resmen yanıyor der! benzer tecrübeyi edinen kimse varmı?
    DL de böyle bir sorun yok en azından biz yaşamadık.
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  9. #89
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Alıntı kingman30 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vay demek sonunda karbürtörden vazgeçmişler.Kafalarına saksı mı düştü ne

    Hadi bakalım şimdi nabıcaz.Hangisini alcaz?Zaten BMW yi en başta elemek lazım.Yok 3 bin-5 bin devir arası titreşim olmuyomuş.130 dan sonra titreşim oluyomuş.Ben kalkıcam 20 milyar para vericem bide motoru uygun devir arasında kullanıcam ki titreşim yapmasın .Yemezler valla.
    Evet kingman, bu başlığı açmamın sebebi buydu aslında. Sonra bi moderatör açtığım bu başlığı eski TA için açılanla birleştirdi. Biraz kafalar karıştı. Birçok vakit kaybettiren gereksiz yazı yazıldı. Ama artık başlık kıvama geldi galiba seninde sözlerinle
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  10. #90

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa
    Sorunda burada ya yeni TA kullanıcısı yok ! Ondan bir türlü yolunu bulamıyor bu topik

    Yalnız Transalpe skandal diyen ve BMW yi birinci seçen Motorrad dergiside safkan Alman dergisidir geçmiş zamanda Horex marka otomobilden bozma bir motora sahip motosikletide birinci seçmiştir ama o motorun şimdi esamesi okunmamaktadır. Ayrıca bu dergi 30 yıldır Alman fanatikliği ile bilinir marka karşılaştırmalarında çokta referans almayın derim.

    Örneğin marcos nikli arkadaşımızın verdiği karşılaştırmada TA ile Vstrom yaklaşık aynı hatta TA önde çıkarken Motorrad da TA sonuncu Vstrom ikinci ve araya birde kawasaki girmiş durumda bu kadar fark olması demek zaten işin içinde bir dengesizlik olduğunu göstermiyormu

  11. #91
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Dün transalpin bi videosunu izledim.Resmen azgın bi canavar gibi dağlara tırmanıyo.Videoyu izlerken adama bırak şu patikayı dağa doğru sür şu motoru demek geldi içimden.İşte transalpin enduro tarafı çok ağır basıyo.Uzun yol performansıda vstorm'dan aşşağıda kalacağını sanmam.Videolarını izledim.İkisi de 180'e saniyeler içinde çok kolay ulaşabiliyo.Videoyu burdan izleyebilirsiniz :

    http://xml.truveo.com/rd?i=576954020...l=578757118%20

    Vstorm da sanki daha çok uzun yol motoruymuş gibi duruyo.Sanki dağa taşa vurulmaz bu motor yazık olur demek geliyo insanın içinden.Honda kalitesinden hiç şüphem yok.Yıllara dağlara taşlara meydan okuyacak bir motor.Karbüratörden de vazgeçildiğine göre yakıt konusunda da sorun çıkarmaz.Ancak artçının çok rahat edebileceğinden şüpheliyim.Şeytan diyo ki al bi vstorm yan çanta arka çanta doldur.Bi de arkaya artçı çık yollara.Ama bi yandan da diyo ki al bi transalp tırman dağlara.Karar vermek çok zor.Ancak önümüzdeki günlerde mecburen bi karar vericem artık.

  12. #92

    Üyelik
    18 Ağustos 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda XL 200

  13. #93
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Yan yana görmek çok iyi oldu.Bence vstorm daha heybetli ve dolgun görünüyo.Zaten yıllardır kendini kanıtlamış vstorm.Her ne kadar transalp daha enduro duruyosa da bence vstorm ondan aşşada kalmaz tırmanma konusunda.Benim gönlüm vstormdan yana.Nasip olursa bu kış almak istiyorum bi vstorm.

  14. #94

    Üyelik
    18 Ağustos 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda XL 200
    Alıntı kingman30 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yan yana görmek çok iyi oldu.Bence vstorm daha heybetli ve dolgun görünüyo.Zaten yıllardır kendini kanıtlamış vstorm.Her ne kadar transalp daha enduro duruyosa da bence vstorm ondan aşşada kalmaz tırmanma konusunda.Benim gönlüm vstormdan yana.Nasip olursa bu kış almak istiyorum bi vstorm.
    Yanlış anlaşılma olmasın.. Transalp'in efsanesi vStrom'dan daha eski.. Yani yıllardır kendini kanıtlayan TA... 2008'de TA kendini teknolojik açıdan baya bi yenilese de yine de v-strom önde gidiyor bence de

  15. #95

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa
    Video da TA nın eksisi olarak rüzgarlık korumasının küçük oluşu Vstromun ise frenlerinin kötü oluşu şeklinde belirtilmiş.

  16. #96
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Alıntı EnduroDeniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış anlaşılma olmasın.. Transalp'in efsanesi vStrom'dan daha eski.. Yani yıllardır kendini kanıtlayan TA... 2008'de TA kendini teknolojik açıdan baya bi yenilese de yine de v-strom önde gidiyor bence de
    Transalpi iki devreye ayırmak lazım.Evet transalp efsanesi daha eski ama o karbüratörlü transalp vstorm karşısında kan kaybede kaybede öldü cenazesini kaldırdık.Şimdi enjeksiyonlu modeliyle piyasada.Ben yeni bir motor gözüyle bakıyorum artık transalpe.Benim tercihim vstormdan yana.Yıllarca kendini kanıtlamış.Transalp arkasından geliyo.Baksanıza artçının ayağı yanıyomuş eksozdan.Bu nasıl saçmalık.Daha çok yol katetmesi lazım hondanın.

  17. #97

    Üyelik
    18 Ağustos 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda XL 200
    Alıntı kingman30 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Transalpi iki devreye ayırmak lazım.Evet transalp efsanesi daha eski ama o karbüratörlü transalp vstorm karşısında kan kaybede kaybede öldü cenazesini kaldırdık.Şimdi enjeksiyonlu modeliyle piyasada.Ben yeni bir motor gözüyle bakıyorum artık transalpe.Benim tercihim vstormdan yana.Yıllarca kendini kanıtlamış.Transalp arkasından geliyo.Baksanıza artçının ayağı yanıyomuş eksozdan.Bu nasıl saçmalık.Daha çok yol katetmesi lazım hondanın.
    Benim bundan önceki motorum 2001 Transalp idi... Sonra vStrom'a geçtim... Evet artçının bacağı çok ısınıyordu.

    Bence de Honda TA'ın bir efsane olması ve rakibinin bulunmayışından dolayı rahattı.. Ama karşısına vStrom çıkınca apıştı, 2008'de büyük bir yenilemeye gitmek zorunda kaldı. vStrom'dan önce rakipleri olan Kawasaki KLE 500 ve BMW F650'ye büyük fark atarak devirmişti. Ama bundan sonra işi iyice zorlaştı vStrom karşısında.



    vStrom'da ABS'yi devre dışı alma seçeneğinin olmaması dezavantaj. Yani arazide iken ABS'yi kapatamıyorsunuz... Olsun ben memnunum.. Zaten bu motorla çok çetin arazi koşullarına girilmez. TA'da da kapatma opsiyonu var mı bilmiyorum

  18. #98
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Arkadaşlar KLE650 yi test ettim. İlk ve tek ABS li motor denememdi. Nasıl bişey olduğunu anladım. Ancak Honda VFR800 sahibi bir arkadaşım ABS 40km/h alında devrede değildir gibi bi laf etti. KLE650'de sanırım 20-30km/h lerde falan devreye girebildiğini görebildim. V-stromda durum nasıl? Asıl merak ettiğim şu; 20-30km ile giderken gidon çevirerek manevra yapılabiliyor. Şehir içinde yarım saat içinde onlarca yüzlerce kez bu şekilde küçük-büyük manevralar yapılabiliyor. Bu gidon çevrilmiş halde manevralar yaptığımız sırada bir acil durum oluşursa ve yanlışlıkla küt diye ön frene asılınırsa benim 127kg.lık 200cc crossumda durumu artçı da yokken toparlamam çok kolaydı. Ancak yüklü ve sıvıları full 220kg ağırlığında ve de artçı varken V-stromda ayakta kalabilmek çok güç gibi geliyor. Uzun lafın kısası ABS'li V-strom, ön tekerin kitlenmesini bu hızlarda engelleyip motoru yatırmaktan kurtarabilirmi beni? Teşekkürler.
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  19. #99

    Üyelik
    18 Ağustos 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda XL 200
    Alıntı DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar KLE650 yi test ettim. İlk ve tek ABS li motor denememdi. Nasıl bişey olduğunu anladım. Ancak Honda VFR800 sahibi bir arkadaşım ABS 40km/h alında devrede değildir gibi bi laf etti. KLE650'de sanırım 20-30km/h lerde falan devreye girebildiğini görebildim. V-stromda durum nasıl? Asıl merak ettiğim şu; 20-30km ile giderken gidon çevirerek manevra yapılabiliyor. Şehir içinde yarım saat içinde onlarca yüzlerce kez bu şekilde küçük-büyük manevralar yapılabiliyor. Bu gidon çevrilmiş halde manevralar yaptığımız sırada bir acil durum oluşursa ve yanlışlıkla küt diye ön frene asılınırsa benim 127kg.lık 200cc crossumda durumu artçı da yokken toparlamam çok kolaydı. Ancak yüklü ve sıvıları full 220kg ağırlığında ve de artçı varken V-stromda ayakta kalabilmek çok güç gibi geliyor. Uzun lafın kısası ABS'li V-strom, ön tekerin kitlenmesini bu hızlarda engelleyip motoru yatırmaktan kurtarabilirmi beni? Teşekkürler.
    vStrom'da ise 5 km/h hızın üzerinde iken devrede oluyor
    Ama şu var ABS seni her düşmeden kurtaracak diye bir şey yok, öyle sanılmasın. Virajlı yolda frene asılırsan yine düşme olasılığın var tabii ki. Şu ana kadar ani fren yaptığımdan dolayı hiç düştüğüm olmadı. Ama çok sefer ABS'nin devreye girdiğini hissettim.

  20. #100
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Anladım EnduroDeniz. 5km. üzerinde devreye giriyorsa yeter. Tabiki düşmeyi %100 engelleyecek bi teknoloji beklemiyorum...
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler