ybr 125 esd mi almalıyım yoksa mondial mh 125 drift mi

yamaha 125 esd mi mondial mh 125 drift mi???


  • Kullanılan toplam oy
    30
  • Anket kapatılmış .
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
51
arkadaşlar yamaha ybr 125 esd mi almalıyım yoksa mondial mh 125 drift mi karar verdemedim yorumlarınızı bekliyorum hangisi daha rahat hangisi yakıt konusunda ekonomik hangisi beni yolda bırakmaz hangisi bana az masaraf çıkartır?? şimdiden teşekkür ediyorum ...
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Aynısını ben düşünüyorum ehliyetimi aldıktan sonra yamaha dersek japon malı doğal olarak parçasıda pahalı olcak ama ben yola çıkarken yamahaya daha çok güvenirim ama fiyat farkı var. Mondialde ise güç ve performans var bi yandan o güzelliği var parçaları ucuz ama sürekli arıza çıkarması beni korkutur tip olarak ikiside hoş tercih yapmak zor ama paran varsa yamahaya bin derim en azından japon malı neye bindiğini bilirsin ama daha az bi bütçen varsa mondiali al gitsin bence
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
51
teşekkür ediyorum aynen ikna oldum.....güzel makina oldunu söylüyorlar ama geçende tam ybr yi alacakken biri mondial drifti tavsiye edince almaktan vazgeçtim şimdi kaldı almadım daha bişi...evet dediğin gibi zor karar...ybr almam için yazın çalışmam lazım.. ama mondialinde tipi çok hoşuma gitti çok güzel gözüküyor
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
teşekkür ediyorum aynen ikna oldum.....güzel makina oldunu söylüyorlar ama geçende tam ybr yi alacakken biri mondial drifti tavsiye edince almaktan vazgeçtim şimdi kaldı almadım daha bişi...evet dediğin gibi zor karar...ybr almam için yazın çalışmam lazım..

Birde aynı başlıkta 3 konu açmanın hikmet-ü sırrını

bahşedersen merakımı giderirsin
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
125 cc lik motor dediğin şehir içinde ekonomi için ve motora başlamak için kullanılır ilerde büyük motor alacaksan şimdi en ucuz olanını al hunharca kullan kır dök bozulursa üzülmezsin satarkende hurdacıya verirsin, fakat ben büyük motor almam hep bunu kullanırım dersen ybr ,rtr veya cbf almalısın o zaman.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Bence çinli motor sorun çıkarır ama ybr o kadar çıkarmaz çıkarsada bir çıkar iki çıkar ama çinli alıp hergün servise gitmektense ybr alıp başka şehirlere giderim tabi kullanmaya bağlı deviri nasıl kontrol etmene bağlı frenleme yaparken ani değil hafif hafif gazlarken yavaştan gazlamak çukurlara dikkat etmek vs vs
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
51
daha yeni üye oldum yanlışlıkla oldu 3 konu açmam beceremdim sanmıştım ama açılmış konuyu kapatamıyorumda yardımcı olursan sevinirim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------

cbf i tip olarak sevmiyorum hayatta almam daha çnce arkadaşımınkini kullanmıştım sevmiyorum ama güzel motor ona sözüm yok rtr yi bilmiyorum bi araştırayım..fikirleriniz için teşekkür ederim hepinize

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------

rtr yi bilmiyorum biraz bahseder misiniz markası modeli falan fiyatları nedir acaba
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
ybr esd alma esed ismini çağrıştırdığı için inadına akp'liyiz diyen insanlar tarafından hor görülebilirsin :mrgreen:
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
4190 tl + plaka masrafı + korumalar ortalama 5000 tl varsa ybr al
2818 tl + plaka masrafı + korumalar ortalama 3500 tl varsa drift al
Bu arada ybr o kadar sorun çıkarmaz diye bişey yok,hurafe burlar.Tamamen kullanıcıyla alakalı.Allaha şükür hergün servise gitmiyorum.Arada bir bazen zor geliyo zinciri gerdiriyorum.eski motosikletimi 6 yıl kullanıp sattım,şimdikini 1 yıldır kullanıyorum burada abartıldığı kadar dandik motorlar değil.Dandik olan kullanıcılar.Kulaktan dolma bilgi değil bunlar 15 yıllık yaşanmış tecrübe.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
birazdan çin savarlar gelir. aklına girer illede honda al der.ben bu tarz konulara yorum yapmaktan sıkıldım. gönlün hangisine el veriyorsa onu al.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
çinliler artık güzel motor yapıyolar. f/p leri çok yükseldi.
yamaha honda kendini halen japon zannetsede, onlarda kocaman bir made in prc. ama yüksek kalite ve geçirgen olanından :queen:
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
51
bunu hiç düşünmemiştim...mengu16.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

turkıs39....yazın çalışıp alacağım bu motorlardan birini ortalama biriktirebileceğim para mondiale yeticek ama üstüne pederden tamamlarsam ybr de alabilirim...ama gönlüm de mondialden yana çünkü tipi çok hoşuma gittti

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------

tolga can abim sağolasın ama hiç düşünmedim senin motorun tipinde bişiler :)
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
51
hani bu kar mı ya cevaplar ve ankete katılan kişi bu kadar az mı ya birazda yardımcı olur musunuz daha başka fikirler yok mu
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
biraz kötü bi karsılastırma olmus. driftın ne oldugu kendı sayfasında bellı. ybr esd'ninkini bilmem ama, oturdugum bolgede esd cok yok. sankı tercıh edılmıyor gıbı. ustam da dahıl olmak uzere bıkac kısıden yenı ybr'lerın gaz yemedıgını duydum. gaz yemeyen motor motor degıldır arkadas. neyse, ben duydugumu soyluyorum ama ustam kotu dedıyse o motor kotudur. 20 senelık usta. yok ybr esdd coook guzeldır ustanı bosver sen dıyen cıkarsa bozusuruz. neyse, sana tavsıyem, CBF veya 2006-2007'ydı sanırım, YBR alman. 2.ellerinde temizleri var. bizim tamirhaneye bakımlara gelıyorlar hala, ne ybrler var tas gıbı. 0 motora tas cıkarıyor. bahsettıklerım eskı kasa ybr. cbf de zaten en rahatlarından bırı. he bu arada, Drift de ıyı ama, mondial. çinli, bakmazsan dag olur falan fılan. varsa paran alacaksın japondan. ama bısey daha eklemem gerekırse, Drift cbf ve ybrden daha hızlı ve atik.
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
51
eyvallah kardeşim sağolasın fikirlerin için...cbf hiç düşünmedim çünkü kullandım hoşuma gitmiyor...sevmiyorum...zevk meselesi işte naparsın....
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
ybr sahibiiym drift te kullandım bence paran varsa uzun kullanırım diyorsan ybr al güzel motor gerçekten yok farketmez diyorsan dirift al cb125 e de düşünebilrsin drift yerine
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Biri 10 bg
Biri 13 bg

Biri yamaha
Biri mondial

Cinli bi motosikletle yamahayi tokatlamak paha bicilemez :cherry:
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
51
aonal abicim sağolasın cb 125 e nin tipi hoşuma gitmiyor....uzun kullanmayı düşünüyorum açıkcası....
time_shift42 abicim haklısın çok zevkli olur aslında ama işte mondial çok masaraf çıkartır mı çok sorun oluşturur mu?? bu önemli daha çok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst