biraz kötü bi karsılastırma olmus. driftın ne oldugu kendı sayfasında bellı. ybr esd'ninkini bilmem ama, oturdugum bolgede esd cok yok. sankı tercıh edılmıyor gıbı. ustam da dahıl olmak uzere bıkac kısıden yenı ybr'lerın gaz yemedıgını duydum. gaz yemeyen motor motor degıldır arkadas. neyse, ben duydugumu soyluyorum ama ustam kotu dedıyse o motor kotudur. 20 senelık usta. yok ybr esdd coook guzeldır ustanı bosver sen dıyen cıkarsa bozusuruz. neyse, sana tavsıyem, CBF veya 2006-2007'ydı sanırım, YBR alman. 2.ellerinde temizleri var. bizim tamirhaneye bakımlara gelıyorlar hala, ne ybrler var tas gıbı. 0 motora tas cıkarıyor. bahsettıklerım eskı kasa ybr. cbf de zaten en rahatlarından bırı. he bu arada, Drift de ıyı ama, mondial. çinli, bakmazsan dag olur falan fılan. varsa paran alacaksın japondan. ama bısey daha eklemem gerekırse, Drift cbf ve ybrden daha hızlı ve atik.