r1150 gs adventure - r 1200 gs tavsiyeler LÜTFEN
-
Arkadaşlar merhabalar,
Bir tanıdığımda 2003 model R1150 GS Adventure var 50.000 km de temiz,
Sahibindende de 2005 model bir R 1200 GS gördüm.Henüz 25.000 km de.Çantalı aksesuarlı
sizlerden fikir almak istiyorum...Hangisini tavsiye edersiniz? Neden ?
Şimdiden herkese teşekkürler.
Reklamlar
-
ikiside çok güzel , model olarak daha dinç motorsiklet alınır bence (kullanmışlığım yok)
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
her 2 modelide kullanmadım ayrıntılı olarak da özelliklerini bilmem ama
Ben olsam tanıdıkdan olanı alırdım. Neticede güvenilir ve motoruna bakan biriyse, sahibinden.com dan bulacağın herhangi bir motosikletten çook daha iyi ve temiz olacaktır ayrıca içinde rahat olacak. Tanımadığın birinden alsan acaba km mi düşürdü acaba kaza yaptıda tramer e mi sokmadı binlerce soru kafanı kurcalayacak.
Birde sahibinden.com da eski model motosikletlerde %99,5 u km düşürülmüş oluyor. Eğer ilanda 25000 diyorsa sen onun üzerine en az 50 000 daha koy. Hadi km de okadar önemli değil temiz bakmışmıdır bakımını düzgün yapmışmıdır bilinmez.
Dosttan tanıdıkdan motor almak daha iyidir
-
kuga adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar,
Bir tanıdığımda 2003 model R1150 GS Adventure var 50.000 km de temiz,
Sahibindende de 2005 model bir R 1200 GS gördüm.Henüz 25.000 km de.Çantalı aksesuarlı
sizlerden fikir almak istiyorum...Hangisini tavsiye edersiniz? Neden ?
Şimdiden herkese teşekkürler.
birde arada boy faktörü var bildiğim kadarıyla 1150 olan Adventure 1200 olan normal gs boy kilo ne durumda acaba sizin??
ANGARAJ
-
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
birde arada boy faktörü var bildiğim kadarıyla 1150 olan Adventure 1200 olan normal gs boy kilo ne durumda acaba sizin??
1.80 boy 100 kiloyum...
-
1150 ADV sele yüksekliği 90-93 cm
1200 gs sele 82-85 cm
-
-
harbiturk adlı üyeden alıntı
R 1200 GS R1150 GS serisinin devamıdır. Yani ilk çıkan seriden başlayacak olursak sırasıyla
R 80 GS
R 1100 GS
R 1150 GS ve
R 1200 GS
Haliyle son çıkan seri bir öncekinden daha teknolojik yenilikler barındırıyor ve kasa değişiyor.
hacı bi eklemede ben yapayım yanlız bunlar sadece bmw kullanıcılarının kendi aralarında yaptığı sohbetlerde dinlediklerim şeyler o yüzden benim fikirlerim değil
uzun yol veya dünya dolaşacak insanların tamamı 1150 gs tercih ediyor nedeni çok basit
çünkü elektronik herhangi bir sistem mevcut değil eğer arıza yaparsa herşey mekanik ve basit tamiratla halledilebilir şeyler
"1200 gs her şeyiyle elektronik normal yolda giderken garip garip arızalar veriyor
bi arkadaşın başına geldi yokuş aşağı giderken abs devredışı kalmış ne var lan bunda diyebilirsin
abs devredışı kalınca motor normal fren tutmuyor
bunlar da bizim başımızdan geçen olaylar
daha bir hafta önce bi büyüğümüz doğubayazıtta elektronik arızadan yolda kaldı kamyona yükletip getirdiler Van'a
1200 gs lerin tamamında şarj problemi var motorlar yola çıkanların hepsinde mobil şarj cihazı mevcut durdukları duraklarda şarja takıyorlar
ki forumda aratırsan görürsün biz Hatay'a gittiğimizde bizle gelen 1200 gs li abimiz sürekli yolda kaldı takviye ile çalıştırıp devam ettik yola
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
@otopsici: resmen şok oldum, koca bmw adam gibi bi alternatör koyamamış mı şu alete? bisiklet dinamometresi bağlayalım en iyisi... bmwye yakıştıramadım vallahi...
-
maxi97 adlı üyeden alıntı
@otopsici: resmen şok oldum, koca bmw adam gibi bi alternatör koyamamış mı şu alete? bisiklet dinamometresi bağlayalım en iyisi... bmwye yakıştıramadım vallahi...
abi almanlar mekanik konusunda harikalar motora nerdeyse 1 milyon km garanti ediyor yağına suyuna bak normal bakımlarını yap ama elektronikte s.... batırıyor adamlar çözemedim daha ve koskoca bmw firmasının basit bir şarj problemini neden gideremediklerini de anlayabilmiş değilim!
motor çalışmadan olduğu yerde 2 saat güneş görünce lcd ekranı da iptal oluyor muş?
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
otopsici adlı üyeden alıntı
abi almanlar mekanik konusunda harikalar motora nerdeyse 1 milyon km garanti ediyor yağına suyuna bak normal bakımlarını yap ama elektronikte s.... batırıyor adamlar çözemedim daha ve koskoca bmw firmasının basit bir şarj problemini neden gideremediklerini de anlayabilmiş değilim!
motor çalışmadan olduğu yerde 2 saat güneş görünce lcd ekranı da iptal oluyor muş?
Genellikle giriş yapmadan, okuyarak ve öğrenerek izlemeye çalışıyorum ama dayanamadım.
2005 model R 1200 GS sahibiyim ve marka takıntım yoktur. Birkaç değişik marka - model kullandım yıllardır.
GS kullandığım 4 yıl boyunca bahsettiğinize benzer hiçbir arıza ile karşılaşmadım. Sadece 1 kez far ampulüm değişti.
Belki bahsettiğiniz örnekler rastlantıdır.
Saygılar
-
babası adlı üyeden alıntı
Genellikle giriş yapmadan, okuyarak ve öğrenerek izlemeye çalışıyorum ama dayanamadım.
2005 model R 1200 GS sahibiyim ve marka takıntım yoktur. Birkaç değişik marka - model kullandım yıllardır.
GS kullandığım 4 yıl boyunca bahsettiğinize benzer hiçbir arıza ile karşılaşmadım. Sadece 1 kez far ampulüm değişti.
Belki bahsettiğiniz örnekler rastlantıdır.
Saygılar
Bence siz arkadaşa gerçekten yardımcı olabilecek kişisiniz daha çok bilgi verebilirseniz çok yardımınız dokunacaktır.
Madem biliyorsun malum yerinin huyunu, neden içiyorsun turşunun suyunu
-
dweios adlı üyeden alıntı
Bence siz arkadaşa gerçekten yardımcı olabilecek kişisiniz daha çok bilgi verebilirseniz çok yardımınız dokunacaktır.
Maalesef daha önce GS 1150 kullanmadığım için kıyas yapamam.
Sadece problemlerin genellemeye yeterli veri oluşturmayacağını düşündüm ve bu nedenle yorum yaptım.Bildiğiniz üzere bazı şeyler şanstır.
Bik çok arkadaşımdan GS 1150 lerin çok kullanışlı ve sıkıntısız olduğunu ben de duyarım. Geçenlerde bir dostum 2004 model aldı ve çok memnun. Sadece arzu ettiğiniz temizlikte ve özenli bir makina bulma şansınız nedir bilemiyorum. Sanırım doğrusu, her iki model için de temizini arayıp, gözünüz-gönlünüz ve cüzdanınız üçlemesi uyarınca uygununu seçmek.
Bana kalırsa en kritik konu bakım için doğru ustayı bulmak ve biraz bu işle ilgilenmek.
Saygılarımla
-
herkese yorumlarından ötürü ayrı ayrı teşekkür ederim...Selamlar saygılar...
-
ilgilendiğiniz motosikletlerin ilanlarını paylaşırsanız daha iyi olur.
piyasada bir sürü kazalı boyanmış motosiklet var.
burada görenler bildikleri motosikletler hakkında yardımcı olacaklardır.
misal 2006 adv. vardı fiyatı uygun, almak üzereyken bir sohbet esnasında kazalı olduğunu öğrenip vazgeçmiştim.
-
otopsici adlı üyeden alıntı
hacı bi eklemede ben yapayım yanlız bunlar sadece bmw kullanıcılarının kendi aralarında yaptığı sohbetlerde dinlediklerim şeyler o yüzden benim fikirlerim değil
uzun yol veya dünya dolaşacak insanların tamamı 1150 gs tercih ediyor nedeni çok basit
çünkü elektronik herhangi bir sistem mevcut değil eğer arıza yaparsa herşey mekanik ve basit tamiratla halledilebilir şeyler
"1200 gs her şeyiyle elektronik normal yolda giderken garip garip arızalar veriyor
bi arkadaşın başına geldi yokuş aşağı giderken abs devredışı kalmış ne var lan bunda diyebilirsin
abs devredışı kalınca motor normal fren tutmuyor
bunlar da bizim başımızdan geçen olaylar
daha bir hafta önce bi büyüğümüz doğubayazıtta elektronik arızadan yolda kaldı kamyona yükletip getirdiler Van'a
1200 gs lerin tamamında şarj problemi var motorlar yola çıkanların hepsinde mobil şarj cihazı mevcut durdukları duraklarda şarja takıyorlar
ki forumda aratırsan görürsün biz Hatay'a gittiğimizde bizle gelen 1200 gs li abimiz sürekli yolda kaldı takviye ile çalıştırıp devam ettik yola
üzerinde 600wattlık alternatör var nasıl şarz problemi olabilir? o akü bitik olmasın? RT modellerinde 720wattlık koymuşlar daha fazla elektronik aksam bulunduğu için. Sizce BMW mühendisleri bunun hesabını yapamaz mı? Yapamasalar bide ucuza kaçacak olsalar RT ye neden daha büyük alternatör koysunlar? R1150R kullanıcısı olarak şarjla ilgili bi sıkıntım yok.
-
konu hazır hortlamışken bende şarj problemi ile ilgili duyduklarımı yazayım.
motorun orjinal aksamı üzerine eklediğiniz her elektronik cihaz mevcut sisteme yük oluyor. bmw kullananların değişilmezi sis farı ve uzun yol yapanların navigasyonları
motorun orjinalinde yok. bunlar sonradan eklendiği için elektrik yükü oluyor. çakmak şarjı bağlayıp yolda birşeyler şarj edilmeside yükü arttırıyor.
motoru orjinal haliyle kullananların şarj sıkıntısı yaşamaması lazım.
İkincilik kaybedenler içindir...
-
HaydarBıçak adlı üyeden alıntı
konu hazır hortlamışken bende şarj problemi ile ilgili duyduklarımı yazayım.
motorun orjinal aksamı üzerine eklediğiniz her elektronik cihaz mevcut sisteme yük oluyor. bmw kullananların değişilmezi sis farı ve uzun yol yapanların navigasyonları
motorun orjinalinde yok. bunlar sonradan eklendiği için elektrik yükü oluyor. çakmak şarjı bağlayıp yolda birşeyler şarj edilmeside yükü arttırıyor.
motoru orjinal haliyle kullananların şarj sıkıntısı yaşamaması lazım.
Bir şeyi göz ardı ediyorsunuz,BMW'nin şarj sistemi hiç de öyle yabana atılır bir sistem değildir.
F650 GS de 250 watt,F650 Dakarda 400 watt,1150 serisinde 700 watt lık dinamolar var,
1150gs in marş motoru bile otomobil marşıdır.(söktürdüğüm icin bilirim.,üzerindeki marş motorunu herhangi bir motora değil,otomobile takın görevini layıkı ile yerine getirir)
hangi sis farı ile navigasyon bu gücü bitirebilir?
Ben f650GS de 2 adet sis,2 adet sürücü lambası+navigasyon kullanırken bitiremedim.
Temelde BMW de bu cihazların şarj sistemini felç etmelerinin iki sebebi var,
1-uygun olmayan akü kullanımı,30.000 Tl.lık motora 50 Tl.lık aküyle olmuyo tabii
2-çakmak soketi ve sis lambalarının doğrudan aküden beslenmesi.
Motoru stop ederken sis lambalarını,navigasyonu açık bırakırsanız akü biter,bilirsiniz ki araba teybi bile arabaların 60 amperlik aküsünü kısa sürede bitirir.
Bir sey daha,1150gs serisinin elektronik olmadığını kimse söyleyemez.1150nin de üzerinde bol miktarda beyin ve sensör var,
ilk nesil 1200 serisine göre ilk akla gelen elektronik fark sadece EWS ünitesinin olmamasıdrır.ikinci nesilden itibaren elektronik farklılık uçup gidiyor zaten.
En az elektronik aksam olan 1100 serisi bile bildiğiniz diğer motorlara göre çok fazla elektroniktir ama 1150 ve 1200 serisine göre çok daha az elektronik arıza çıkarır.
-
-
tenere 1200 ü tek geçerim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)