Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Selamun aleyküm 100 lük kuba sj 100 motorumu 200 e çevirttim egzantrik üst kapak karbüratör plastik monifold silindir piston değişti 200 lük olarak değişmeyen sadece krank var ve motor 150 r goldları kalkışta bile geçemiyor birde ön dişli biraz büyüğü takıldı son olarak yaptığı hız 120 kendi...
s.a. yeni üye oldum benim 100 lük bir motorum var faturasını kestirdik plaka çıkartmadık aradan 1 sene falan geçti motoru alalı şimdi gitsem motoru aldığım yere yeniden fatura çıkartırlarmı yada ne yapmam gerek yardımcı olursanız sevinirim