Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar öncelikle hayırlı akşamlar diliyorum İsmim Yiğit 19 yaşındayım izmirde yaşıyorum ve motorsiklet ehliyeti alıp motor almak istiyorum bunuda ekim ayının 20 sine kadar yapmayı planlıyorum honda cbr almayı düşünüyorum başlangıç motoru olarak honda cbr 250 repsol uygunmudur sizce yada eğer...