Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba arkadaşlar.
Bugün ilk defa motosikletim ile TT Arena'da maç izlemeye gideceğim. Daha önce bunu yapmış ya da düzenli olarak yapanlara birkaç sorum olacak.
Öncelikle motoru nereye park ediyorsunuz? İspark varmış sanırım metroda, stadın otoparkı da varmış ya da karşı mahalle var sanırım...
Merhaba arkadaşlar,
Nisan ayında 2016 model 0 KM Falcon Freedom 250 satın aldım. 1250 KM'dir kullanıyorum. 500 KM bakımını yetkili servise yaptırdım, ancak 1000 KM bakımını halen yaptıramadım, 2 haftaya ancak yaptırabileceğim.
Motorumla ilgili yaşadığım bir sorunu sizlere danışmak istedim...